ПОГЛЕДИ
Дискусије су закључане и архивиране, због застарелог софтвера. Садржај је доступан за читање, а позивамо Вас да се прикључите новом форуму ''Погледа'', кликом на линк ФОРУМ у врху ове странице
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Login to check your private messagesLogin to check your private messages   LoginLogin 

ТЕСЛИН ШТИТ

 
This forum is locked you cannot post, reply to or edit topics   This topic is locked you cannot edit posts or make replies    ПОГЛЕДИ Forum Index -> Српска емиграција
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Српски монархиста
Guest





PostPosted: Thu Apr 23, 2009 4:59 am    Post subject: ТЕСЛИН ШТИТ Reply with quote

ТЕСЛИН ШТИТ

ПРВИ облик је Теслин штит, сферична енергетска опна, развијена преко великог подручја, кроз коју ништа не може да прође, а у додиру са њом сваки делић материје нестаје као пара. Када би се неколико ових штитова поставило једно изнад другог, кроз њих више не би могли да прођу ни гама-зраци! Теслин штит се напаја из Морејевог генератора, и тако му је доступна огромна и бесплатна енергија.
Други облик је пулсар - једна врста оружја, чије пробе је, кажу, регистровао сателит Вела, у југозападним деловима Африке, 1979. и 1980. године. Научници у Аречибо јоносферској лабораторији у то време су регистровали поремећаје гравитационих таласа из правца експлозије.
Тако се међу планираним "споредним" производима, налазе и оружја за уништавање на даљину. Ради се о чувеној Теслиној ватреној лопти, која би, поред евентуалног физичког уништења непријатељских оружја, могла да се усмери само на уништење логистичких циљева.
Сам Тесла је оставио белешке о раду на овим пројектима. Пишући 27. фебруара 1941. године свом сестрићу Николи Косановићу у Београду, Никола Тесла објашњава:
"Произвео сам недавно ново начело преноса неограничене силе за потпуну одбрану наше предраге домовине. Та сила коју сам практично доказао дат ће Југославији ужасну моћ јер ће јој бити могуће уништити сваку справу, упалит барут и тако даље. Све ћу вам растумачити преко нашег посланика. Пресретан сам у мисли да помажем домовини".

ЗА БЕЗБЕДНУ ОТАЏБИНУ
У НОВОМ телеграму од 1. марта 1941. године, пише:
"Ново начело је веома једноставно јер дејствује механичком снагом изван ограничења познатих средстава промена у електричну силу.
Извршује се без искри. Види се само танка нешкодљива магла.
Сматрам да је немогуће да други присвоје ново начело пошто употребљавам преко 50 проналазака у саставу.
У систему нема електрона. Енергија иде у истом правцу без икаквог ширења и једнака је на све даљине. Састоји из неутрона. Зрак је у промеру једнак пречнику (атома) водоника.
Продире кроз оклоп највећих ратних бродова, дакле што је у њима; - може се упалити на неограничену даљину исто тако аероплани.
Биће потребно девет станица (требало је да изгледају као мањи Ворденклајф торањ, висок 20 метара са куглом на врху, пречника 5 метара - прим. аут.): четири за Србију, три за Хрватску и две за Словенију, свака 200 књ., које ће осигурати неминовно нашу милу отаџбину против свих врста напада. Садржај једне бомбе може се у ваздуху упалити. Додајем да у станици треба само један мајушни генератор или батерија од 30 волти за дејствовање".
Можда се најдетаљнији опис "зрака смрти" који је Тесла икада оставио налази у телеграму упућеном Сави Косановићу из Њујорка само три дана касније, 4. марта 1941:



РАЗОРНА СНАГА
"СТАНИЦА делује механичком снагом од дизелове машине, моје ваздушне турбине, од паре, електрично или на икакав начин и претвара се у електричну наизменичну силу под притиском од шездесет милијона волта, без опасности... Неће бити сјаја. Електрична сила гони честице кроз ваздух са брзином од 11837370000 центиметара на тренутак. То је 0.394579 део брзине светлости... што сам казао о аеропланима вреди за тенкове, товарна кола, аутомобиле, разне стројеве у творницама, точковима хидро електричним и небројеним другим машинама.
Честице могу бити веће од пречника атома воденика и с њима се метал и свакојака материја може истопити на све даљине и важни резултати у рату и миру постигнути. Честице су увек практично неутрони, јер носе 3723 пута мање електрицитета него електрони који се не могу протерати кроз ваздух на велике даљине. У мојим покушајима са двадесет ефективних милиона волта, електрони су носили четрдесет пута више електрицитета него нормално и продирали су на два метра даљине и услед ужасне реакције уништили су у тренутку сваку цјев". (Сведочи документ у архиву Музеја Николе Тесле у Београду).
У књизи "Теслино тројство" Џона Малкома, писац такође преноси Теслин опис:
"Мој штит је савршена одбрана од најснажније артиљерије, али у погрешним рукама може да има огромно разорно дејство. Народ под заштитом "Тројства" може да нападне друге без икаквог страха. Због тога сам модел оружја направио из три дела. Ако би један доспео у погрешне руке, бар постоји нада да неће пронаћи и остала два, па би тако тајна била сачувана. Да ли се може штит направити и само са два дела? Можда. То зависи од вештине и знања оних који га буду поседовали у време открића".
Back to top Podeli na facebook
Српски монархиста
Guest





PostPosted: Thu Apr 23, 2009 5:00 am    Post subject: Reply with quote

Back to top Podeli na facebook
Српски монархиста
Guest





PostPosted: Thu Apr 23, 2009 5:02 am    Post subject: Reply with quote

ТРИДЕСЕТИХ година Тесла је и званично објавио да је конципирао развој два нова оружја: "зраке смрти" и тзв. "Теслин штит". Међутим, Тесла је већ био у осмој деценији и мало је било оних који су још озбиљно схватали једног већ заборављеног генијалног научника. Тесла никада није обелоданио тајну ових великих проналазака. Совјети су веровали да је најзначајнији део Теслине документације, односно онај који је имао везе са његовим потенцијалним војним пројектима, остао у рукама америчке владе. Као доказ се наводи и чињеница да је целокупна Теслина архива или бар оно што је од ње остало, пребачена у Југославију тек девет година после Теслине смрти, 1952. године.
Американци, с друге стране, годинама тврде да су Совјети одавно открили и да су користили Теслине скаларне таласе, наводно, основу ових оружја. Тиме тумаче чињеницу да су Совјети у разговорима о САЛТ-у, 1975, неочекивано предложили ограничавање даљег развоја нових оружја страшнијих од свега што би човек могао да замисли. Једно од ових оружја је, кажу, и "Теслин бацач", довршен и тестиран у фабрици оружја у Сарисагану, за који се тврди или да је нека врста енергетског ласера или акцелератор честица. (Питање је да ли је то тајанствено оружје које је својевремено господин Жириновски обећавао босанским Србима?) Тај бацач могао би да буде Теслин скаларни апарат са два основна облика деловања.



Разорна моћ кугли

ФЕДЕРАЛНИ истражни биро САД дуго је, на бројне захтеве научника из читавог света, одбијао било какву везу са Теслиним досијеом. За пола века службовања у ФБИ Едгар Џон Хувер ама баш никада није признао да је Никола Тесла био праћен "као државни непријатељ" и изумитељ опасних направа.
Међутим, у тек отвореним новим документима ФБИ, датираним од 10. новембра 1975. године јасно је да је после Хуверовог одласка из службе било више немогуће чувати ову тајну.
Федерални истражни биро сада мења тактику и у избегавању одговора на питања шта је са Теслиним документима, доводи у сумњу све који се обраћају, да Теслин досије још постоји и да се пуни новим подацима, четрдесетак година после његове смрти.
- У складу са правом сваке личности на приватност... ФБИ је одлучио да више неће обавештавати да ли поседује или не поседује одређене информације у својим архивама. Уколико сте у могућности да обезбедите овлашћење непосредног сродника господина Тесле, којим се Агенцији налаже да вам стави на располагање све релевантне информације, радо ћемо вам изаћи у сусрет (!). Као потписник овог писма, нови директор Бироа, Кларенс Кели, сада први пут отворено признаје да Биро поседује документацију о Тесли и евентуално његова документа - цитира у својој књизи "Тесла - досије ФБИ" Александар Милинковић.

ДОКУМЕНТА ФБИ
У ДОКУМЕНТИМА 107. и 108. Федералног истражног бироа, који су допрли до јавности, је и писмо научника ФБИ, којим жели да обавести о својим открићима у вези са Теслиним проналасцима. Научник чије име је прецртано црним фломастером обаветшава ФБИ да морају да обрате посебну пажњу на чување Теслиних докумената, "јер се ради о питањима од огромног значаја за национални престиж и безбедност".
Међутим, како у осталим документима ФБИ и на основу познатих научних радова може да се претпостави да се ради о писму др Роберта Голке, овај документ се код пажљивог аналитичара отвореног досијеа приписује само њему.
Роберт Голка је 1968. године посетио Теслин музеј у Београду да би истражио Теслин дневник из Колорадо Спрингса. Налази, фотографије и документи помогли су му да реконструише Теслин високо-фреквентни апарат али је он успео да му удвостручи излазну снагу.
Голка је чуо за неке експерименте у војној ваздухопловној бази Хил и то га је подстакло да се јави ФБИ. Природа ових експеримената учврстила је његово уверење да су нека необјављена Теслина документа коришћена у војне сврхе. Директор Музеја "Никола Тесла", у Београду, покојни др Вељко Кораћ му је рекао да су Совјети "направили копије неких докумената и да сада имају отворен приступ читавој архиви Музеја". Од 500 страна дневника из Колорадо Спрингса Голка је ископирао 40 страна које се директно односе на кугласте муње и конструкцију опреме, али верује да му није показано све што се односи на овај експеримент.

ТРИ ПРОЈЕКТА
ПОСЕБНО је занимљиво Голкино обавештење да је недавно добио необјављене делове рукописа за књигу Џона О'Нила "Непревазиђени геније". Ова документа су га коначно уверила да су војни пројекти научно основани и могући за остварење. Нарочито скреће пажњу на три Теслина могућа војна пројекта:
Прво, Теслине кугласте муње могле би се користити за уништавање авиона. Друго, кугласте муње са убризганим литијумом омогућавају производњу врло јефтине фузионе бомбе. Треће, пропулзиони систем кугласте муње, заснован на интерактивној електрогравитацији, омогућио би стварање револуционарно нових типова ваздухоплова.
Према нашим сазнањима, бомбардер ваздухопловних снага САД Б-2 већ користи једну врсту оваквог пропулзионог система. Електромотори авиона прозиводе, дуж ивица крила и око издувне цеви авиона, електростатички набој од неколико милиона волти. Када се у одређеном моменту укључи, обично при брзини од два маха, систем омогућава да авион створи веће убрзање и да са мањом потрошњом горива достигне брзину од три маха.
Сам Голка је покренуо "Пројекат Тесла" са циљем да створи кугласту муњу, на исти начин као и Тесла, и да експериментално провери да ли може да се користи као омотач од плазме у фузионим реакторима. Голкино писмо носи датум 20. април 1976, а према службеној белешци види се да је једна копија упућена и ЦИА.



СНОП ИЛИ ТАЛАС?
ДО поверљивих Теслиних радова, претпоставља се из досад познатих докумената, дошао је и амерички научник др Кенет Корм. Корм је иначе наследник Теслине лабораторије у Колорадо Спрингсу, који је заједно са његовим братом Џејмсом успео чак да понови Теслину кугласту муњу. Током боравка у Југославији, 1993. др Кенет је причао и како је, са опремом из 1935. сличном оној коју је користио и Тесла - успео да понови Теслин експеримент. "Са малим апаратом изазвали смо ватрене лоопте пречника два сантиметра. Ове куглице су често бучно прскале или бешумно нестајале. Ефекат је трајао од три до пет секунди, а ретко и читавих десет. Испитивања су нас довела до нечег новог: открили смо да се пражњење одвија у правој линији, од честице до честице, као зрак, који би са подешавањем интензитета могао да има страховиту убојну моћ, па и да се користи као оружје помињано под именом "зраци смрти". Овакав зрак може да путује великом брзином, пробијајући све на путу. Наш зрак је достизао брзину звука, а Теслин чак 11 километара у секунди".
И даље је непознато шта је Тесла подразумевао под антимагнетним штитом. Голка и Корм се слажу да постоје две могућности: или се ради о "честичном снопу" или су у питању такозвани "стојећи таласи".
Тесла је говорио да је за кугласте муње неопходно "изненадно и снажно пражњење", а пре него што је затворио лабораторију у Колораду, у дневник је записао: "Боље знање ових појава добиће се у експериментима са моћнијим апаратима који су већ и сада у великој мери испланирани и биће израђени чим то допусте време и средства".
Back to top Podeli na facebook
Гост Захумље
Guest





PostPosted: Mon Apr 27, 2009 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

Српски Монархиста......ти као пробудио.....и саде постављаш постове као да је овде народ слеп, нем и глуп.

Ако нисам погрешан ове теме је постојала на старом форум пре 5 година!

Тесла је имао иза себе 1200 патенти што се зна.....а спекулира се је има још 1,000 иза те........

Е сад питање ко је присвојила та блага?

Јели је цента припало било један од Теслин Рођака.....и било који Срби?
Back to top Podeli na facebook
Guest






PostPosted: Tue Apr 28, 2009 4:44 am    Post subject: Reply with quote

Imalo je mnogo toga u Teslinom muzeju, ali su zadnje vredne dokumente pokupili Japanci pre par godina...
Back to top Podeli na facebook
Гост Захумље
Guest





PostPosted: Tue Apr 28, 2009 5:45 pm    Post subject: Reply with quote

Немогу да верујем да сте то све продали.....?

Маш!
Back to top Podeli na facebook
Гост Захумље
Guest





PostPosted: Fri May 01, 2009 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Teslina centrala spremna za turiste

FoNet

Užice -- U Užicu je potpisan ugovor između EPS-a i Narodnog muzeja, o ustupanju elektromašinske sale hidrocentrale iz 1900. godine za organizovane posete građana.

Hidrocentrala, koja je prva posle Nijagare, konstruisana po Teslinim
principima, kao kulturno dobro pod zaštitom države, biće otvorena za javnost od 15. maja u okviru turističkog programa "Stazama Užičke republike".

Ministar industrije i energetike Petar Škundrić je najavio da će Užice biti
prvi grad u Srbiji koji će u okviru regionalne deponije, koja je u izgradnji,
dobiti i kogenerativnu centralu za komunalni otpad, koja će rešiti mnoge
probleme vezane za razvoj deponije Duboko.

Ово је као да је државни ПР?

Јели се ове има више инфомације што је било продато Јапанци?

И ко је био одговоран у случајно да несто је било продано!
Back to top Podeli na facebook
Гост Захумље
Guest





PostPosted: Thu May 07, 2009 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

May 5, 2009

A Battle to Preserve a Visionary’s Bold Failure


By WILLIAM J. BROAD
<http://topics.nytimes.com/top/reference/timestopics/people/b/william_j_broad/index.html?inline=nyt-per>


In 1901, Nikola Tesla began work on a global system of giant towers meant to relay through the air not only news, stock reports and even pictures but also, unbeknown to investors such as J. Pierpont Morgan, free electricity for one and all.

It was the inventor’s biggest project, and his most audacious.

The first tower rose on rural Long Island and, by 1903, stood more than 18 stories tall. One midsummer night, it emitted a dull rumble and proceeded to hurl bolts of electricity into the sky. The blinding flashes, The
<http://www.teslasociety.com/warden.htm> New York Sun reported, “seemed to shoot off into the darkness on some mysterious errand.”

But the system failed for want of money, and at least partly for scientific
viability. Tesla never finished his prototype tower and was forced to abandon its adjoining laboratory.

Today, a fight is looming over the ghostly remains of that site, called
Wardenclyffe — what Tesla authorities call the only surviving workplace of the eccentric genius who dreamed countless big dreams while pioneering wireless communication and alternating current. The disagreement began recently after the property went up for sale in Shoreham, N.Y.

A science group on Long Island wants to turn the 16-acre site into a Tesla
museum and education center, and hopes to get the land donated to that end. But the owner, the Agfa Corporation, says it must sell the property to raise money in hard economic times. The company’s real estate broker says the land, listed at $1.6 million, can “be delivered fully cleared and level,” a statement that has thrown the preservationists into action.

The ruins of Wardenclyffe include the tower’s foundation and the large brick laboratory, designed by Tesla’s friend Stanford White , the celebrated architect.
<http://topics.nytimes.com/top/reference/timestopics/people/w/stanford_white/index.html?inline=nyt-per>

“It’s hugely important to protect this site,” said Marc J. Seifer, author of
“Wizard,” a Tesla biography. “He’s an icon. He stands for what humans are supposed to do — honor nature while using high technology to harness its powers.”

<http://books.google.com/books?id=h2DTNDFcC14C&dq=tesla+seifer&printsec=frontcover&source=bl&ots=Zl3zUtPxNR&sig=ViRghmGlWnFyxm0-0Oop4MD-Dbs&hl=en&ei=_oL7Sb-WNY6UMrvr3dQE&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=2#PPP1,M1>

<http://www.teslasociety.com/wardenclyffe_property.htm>

Recently, New York State echoed that judgment. The commissioner of historic preservation wrote Dr. Seifer on behalf of Gov. David A. Paterson
to back Wardenclyffe’s preservation and listing in the National Register of
Historic Places.

<http://topics.nytimes.com/top/reference/timestopics/people/p/david_a_paterson/index.html?inline=nyt-per>

On Long Island, Tesla enthusiasts vow to obtain the land one way or another, saying that saving a symbol of Tesla’s accomplishments would help restore the visionary to his rightful place as an architect of the modern age.

“A lot of his work was way ahead of his time,” said Jane Alcorn, president of the Tesla Science Center, a private group in Shoreham that is seeking to acquire Wardenclyffe.

Dr. Ljubo Vujovic, president of the Tesla Memorial Society of New York, said destroying the old lab “would be a terrible thing for the United States and the world. It’s a piece of history.”

Tesla, who lived from 1856 to 1943, made bitter enemies who dismissed some of his claims as exaggerated, helping tarnish his reputation in his lifetime. He was part recluse, part showman. He issued publicity photos (actually double exposures) showing him reading quietly in his laboratory amid deadly flashes.

Today, his work tends to be poorly known among scientists, though some call him an intuitive genius far ahead of his peers. Socially, his popularity has soared, elevating him to cult status.

Books and Web sites abound. Wikipedia says the inventor obtained at least 700 patents. YouTube has several Tesla videos, including one <http://www.youtube.com/watch?v=JxKKs5JHMdw> of a break-in at Wardenclyffe.

A rock band calls itself Tesla. An electric car company backed by Google’s founders calls itself Tesla Motors

<http://topics.nytimes.com/top/reference/timestopics/subjects/e/electric_vehicles/index.html?&inline=nyt-classifier>
<http://topics.nytimes.com/top/news/business/companies/tesla_motors/index.html?inline=nyt-org>

<http://topics.nytimes.com/top/news/business/companies/wikipedia/index.html?inline=nyt-org>


Larry Page Google’s co-founder, sees the creator’s life as a cautionary tale. “It’s a sad, sad story,” Mr. Page told Fortune magazine last year. The inventor “couldn’t commercialize anything. He could barely
fund his own research.” Wardenclyffe epitomized that kind of visionary impracticality.

<http://topics.nytimes.com/top/reference/timestopics/people/p/larry_page/index.html?inline=nyt-per>
, <http://money.cnn.com/2008/04/29/magazines/fortune/larry_page_change_the_world.fortune/index.htm>


Tesla seized on the colossal project at the age of 44 while living in New York City. An impeccably dressed bon vivant of Serbian birth, he was widely celebrated for his inventions of motors and power distribution systems that used the form of electricity known as alternating current, which beat out direct current (and Thomas Edison) to electrify the world.
<http://topics.nytimes.com/top/reference/timestopics/people/e/thomas_a_edison/index.html?inline=nyt-per>
)

His patents made him a rich man, at least for a while. He lived at the
Waldorf-Astoria and loved to hobnob with the famous at Delmonico’s and the Players Club.

Around 1900, as Tesla planned what would become Wardenclyffe, inventors around the world were racing for what was considered the next big thing — wireless communication. His own plan was to turn alternating current into electromagnetic waves that flashed from antennas to distant receivers. This is essentially what radio transmission is. The scale of his vision was gargantuan, however, eclipsing that of any rival.

Investors, given Tesla’s electrical achievements, paid heed. The biggest was J. Pierpont Morgan, a top financier. He sank $150,000 (today more than $3 million) into Tesla’s global wireless venture.

Work on the prototype tower began in mid-1901 on the North Shore of Long Island at a site Tesla named after a patron and the nearby cliffs. “The proposed plant at Wardenclyffe,” The New York Times reported “will be the first of a number that the electrician proposes to establish in this and other countries.”

<http://query.nytimes.com/gst/abstract.html?res=9501E6DE1130E132A25754C0A96E9C946097D6CF>
,
The shock wave hit Dec. 12, 1901. That day, Marconi succeeded in sending radio signals across the Atlantic, crushing Tesla’s hopes for pioneering glory.

Still, Wardenclyffe grew, with guards under strict orders to keep visitors
away. The wooden tower rose 187 feet over a wide shaft that descended 120 feet to deeply anchor the antenna. Villagers told The Times that the ground beneath the tower was “honeycombed with subterranean
passages.”

<http://query.nytimes.com/gst/abstract.html?res=9A0DE7DA1E3BE631A25754C2A9659C946597D6CF>

The nearby laboratory of red brick, with arched windows and a tall chimney, held tools, generators, a machine shop, electrical transformers, glass-blowing equipment, a library and an office.

But Morgan was disenchanted. He refused Tesla’s request for more money.

Desperate, the inventor pulled out what he considered his ace. The towers would transmit not only information around the globe, he wrote the financier in July 1903, but also electric power.

“I should not feel disposed,” Morgan replied coolly, “to make any further
advances.”

Margaret Cheney, a Tesla biographer, observed that Tesla had seriously misjudged his wealthy patron, a man deeply committed to the profit motive. “The prospect of beaming electricity to penniless Zulus or Pygmies,” she wrote, must have left the financier less than enthusiastic.

<http://books.google.com/books?id=ti2Jt7XarzMC&dq=Margaret+Cheney,+a+Tesla&printsec=frontcover&source=bl&ots=9K0lIMsPou&sig=9qkY2seA_OkuiGSU0IiLETKEf1k&hl=en&ei=jAL_SbmEGI2yML_n4cUE&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=3#PPA7,M1>

It was then that Tesla, reeling financially and emotionally, fired up the tower for the first and last time. He eventually sold Wardenclyffe to satisfy $20,000 (today about $400,000) in bills at the Waldorf. In 1917, the new owners had the giant tower blown up and sold for scrap.

Today, Tesla’s exact plan for the site remains a mystery even as scientists
agree on the impracticality of his overall vision. The tower could have
succeeded in broadcasting information, but not power.

“He was an absolute genius,” Dennis Papadopoulos, a physicist at the University of Maryland said in an interview. “He conceived of things in 1900 that it took us 50 or 60 years to understand. But he did not appreciate dissipation. You can’t start putting a lot of power” into an antenna and expect the energy to travel long distances without great diminution

<http://topics.nytimes.com/top/reference/timestopics/organizations/u/university_of_maryland/index.html?inline=nyt-org>

Wardenclyffe passed through many hands, ending with Agfa, which is based in Ridgefield Park, N.J. The imaging giant used it from 1969 to 1992, and then shuttered the property. Silver and cadmium, a serious poison, had contaminated the site, and the company says it spent some $5 million on studies and remediation. The cleanup ended in September, and the site was put up for sale in late February.

Real estate agents said they had shown Wardenclyffe to four or five prospective buyers.

Last month, Agfa opened the heavily wooded site to a reporter. “NO
TRESPASSING,” warned a faded sign at a front gate, which was topped with barbed wire.

Tesla’s red brick building stood intact, an elegant wind vane atop its chimney. But Agfa had recently covered the big windows with plywood to deter vandals and intruders, who had stolen much of the building’s wiring for its copper.

The building’s dark interior was littered with beer cans and broken bottles.
Flashlights revealed no trace of the original equipment, except for a surprise on the second floor. There in the darkness loomed four enormous tanks, each the size of a small car. Their sides were made of thick metal and their seams heavily riveted, like those of an old destroyer or battleship. The Agfa consultant leading the tour called them giant batteries.

“Look up there,” said the consultant, Ralph Passantino, signaling with his
flashlight. “There’s a hatch up there. It was used to get into the tanks to
service them.”

Tesla authorities appear to know little of the big tanks, making them potential clues to the inventor’s original plans.

After the tour, Christopher M. Santomassimo, Agfa’s general counsel, explained his company’s position: no donation of the site for a museum, and no action that would rule out the building’s destruction.

“Agfa is in a difficult economic position given what’s going on in the global
marketplace,” he said. “It needs to maximize its potential recovery from the sale of that site.”

He added that the company would entertain “any reasonable offer,” including ones from groups interested in preserving Wardenclyffe because of its historical significance. “We’re simply not in a position,” he emphasized, “to donate the property outright.”

Ms. Alcorn of the Tesla Science Center, who has sought to stir interest in
Wardenclyffe for more than a decade, seemed confident that a solution would be worked out. Suffolk County might buy the site, she said, or a campaign might raise the funds for its purchase, restoration and conversion into a science museum and education center. She said the local community was strongly backing the preservation idea.

“Once the sign went up, I started getting so many calls,” she remarked. “People said: ‘They’re not really going to sell it, are they? It’s got to be a museum, right?’ ”

Sitting at a reading table at the North Shore Public Library, where she works as a children’s librarian, Ms. Alcorn gestured across a map of Wardenclyffe to show how the abandoned site might be transformed with not only a Tesla museum but also a playground, a cafeteria and a bookshop.

“That’s critical,” she said.

Ms. Alcorn said the investigation and restoration of the old site promised to solve one of the big mysteries: the extent and nature of the tunnels said to honeycomb the area around the tower.

“I’d love to see if they really existed,” she said. “The stories abound, but
not the proof.”
Back to top Podeli na facebook
Display posts from previous:   
This forum is locked you cannot post, reply to or edit topics   This topic is locked you cannot edit posts or make replies    ПОГЛЕДИ Forum Index -> Српска емиграција All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB 2.0.11 � 2001, 2002 phpBB Group

Webstats4U - Free web site statistics