Одговори 
 
Оцена Теме:
  • 5 Гласова - 4.6 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Приче са Космета 1998-1999
19-05-2019, 05:05 PM (Последња измена: 19-05-2019 05:17 PM од Јуришлија.)
Порука: #65
RE: Приче са Космета 1998-1999
(19-05-2019 02:55 PM)ватхра Пише:  Jurišlijo,
Ne znam odakle su ti procenti ali su uglavnom netačni a skroz pomešani.

U Vijetnamu su u proseku imali gubitke od 2 promila po naletu prema ukupnim gubicima, mada je dosta uništeno na zemlji.
U Drugom svetskom ratu su smatrali da su preko 5% veliki gubici. Imali su ponekad i preko 30%, ali u proseku 1-1,5%.

Danas a ni pre 20 godina niti jedna zemlja ne može da podnese gubitke od 1% na duži period. Duži tipa više od mesec dana. Ne pravi se danas toliko aviona, a i basnoslovno su skupi.

Međutim, kako si i ukazao, upravo smešno mali priznati gubici prema broju naleta su ono zašto i na zapadu dmatraju da je realniji podatak od 30ak koliko navodi VJ, od onoga što NATO laže.

Za F-15, naveo sam da je i po zapadnoj štampi jedan oštećen sleteo u Sarajevo. Tu je došla ekipa da ga zakrpi, on je odleteo do svoje baze, gde je rashodovan. Komplikovana akcija, sa ciljem da se ne prikaže kao gubitak u borbi. Isto se desilo i sa još jednim F-117.

Inače je skoro pogođen u Jemenu jedan saudijski F-15 sa raketom R-27 (Jurišlija će objasniti kolika joj je b/g i kako pilot nije dobio upozorenje).
I pored oštećenja, uspeo je da se udalji i verovatno sleti kući, gde je sigurno rashodovan. Radi se žilavom avionu, dva motora, FBW (računar upravlja letom), koji može da istrpi dosta toga.
Лепо сам ти одмах рекао да не знаш о чему причаш, а уверен си у супротно углавном зато што превише читаш НАТО лажљиве бајке. Односно типове који или не знају, или не смеју да ти кажу истину.

Ови моји подаци су веома тачни, а што НАТО, УСА, Израел лажу па не соле, то ја нисам крив. Па кад су они нешто изгубили уопште? Проценат њихових губитака је овде како беше 0,007 промила. Лепо сам ти рекао да на војним вежбама, где пилоти знају напамет терен, врисне један авион на 600 летова и то је 50 авиона само услед њихових грешака, а где су онда оборени?

Погледај бре биланс, мислим да су прошлу годину завршили са 20 изгубљених палубних ловаца (сад кад немају пара за вежбе, при минималном налету), а ти ту причаш бајке. Животни век војног борбеног авиона се рачуна око 500 сати (ајде то прочитај негде...), све преко је ћар (који је у миру наравно вишеструко већи), а ти види колико је трајао један авион у Вјетнаму, ако је произведено рецимо (сад идем напамет) 10.000 ф105, толико и други.

Још сам гледао да дам немогуће отежавајуће процене за ВЈ ПВО, али теби то не улази у главу, јер је препуна.

На пример, од 300, одмах смањиш 30 и већ више није 1%, па онда преполови јер су (опет да поновим искакали) као болесни, а није било никакве потребе, значи буквално су сами себе унаказили (кад би знао где су им све падали авиони из којих су пилоти искакали над Србијом, у несвест би пао - тек то не би веровао). И онда идеш на пола промила. Па намерно поменем и хеликоптере, али џабе прича, напуњена бачва НАТО сурутком.

У суштини имали су минималне губитке (тих 300 летелица 30 БПЛ и 300 Томахавка) јер је наша ПВО била преслаба. Неве и Кубови стари и неисправни, ствар су извадили ситнији играчи, а највећа заслуга је на Богу који им је дао зечја срца.

Свакакве глупости ће да подвале да сакрију истину. А што се тиче истине, навео сам је у првом писму. Све ово друго је непотребно. Ето бар сам покушао. Али ко хоће да верује да су им губици 25 пута мањи него на вежбама нек изволи. Значи што више лете у рату, авиони су им безбеднији.

Ај сад видим и ф15, ма супер авион (рекла му је мама да је најбољи, пожилав...), поготову је супер у поређењу са ф35 и ф22, иди бре.

Моја препорука ти је да заборавиш то твоје знање, баци то слободно.
Пронађи све корисникове поруке
Цитирај ову поруку у одговору
Одговори 


[-]
Podeli (Prikazi sve)
Facebook Linkedin Twitter Digg

Поруке У Овој Теми
RE: Приче са Космета 1998-1999 - Јуришлија - 19-05-2019 05:05 PM

Скочи на Форум:


Корисник(а) прегледа ову тему: 1 Гост(а)