04-08-2018, 12:56 PM
Многи се можда питају зашто патријарх Иринеј, Амфилохије, Сава Јањић, Теодосије и остатак Сабора имају потребу да глуме патриоте с времена на време - укључујући ту и последњу поруку Сабора у вези КиМ у којој (као) позивају све политичаре да не признају Косово и не деле га са Шиптарима?
1) Један разлог је посве ирационалан - лицемерје и релативизам су толико дубоко ушли у психу српских екумениста, да оно што је нормалном човеку ненормално њима је посве нормално (њима је бело исто што и црно, лаж и истина су једно те исто, 2 и 2 некада могу бити и 5 а не 4...). То је снажно повезано са њиховом егоманијом и потребом да их воле сви и свуда на овом свету (потпуно супротно од оног што је говорио Господ). Они веле - ''Ми можемо све, ми смо мађионачари и велики мештри, можемо да обрлатимо све и сваког - ко је то лупио да морамо служити само Богу? Не. Можемо и Мамону!'' Из тог демонског става проистичу изјаве српских екумениста да можемо у ЕУ и на Запад (али и да смо добри са Русијом), да може лого лажне државе Косово да се користи на територији Косова ако паре капљу на Саве Јањића рачун (али не и у остатку Србије), да може да се кује у звезде епископ Рима и брат у Христу папа Фрања (а то што је служио мисе у част Степинца док је био у Аргентини, што његови сарадници клече у молитвеном трансу пред Степинчевом лешином и то што је јеретик, то пуј пике не важи). Примера је милион.
2) Међутим, други разлог је итекако рационалан. Но, ту је потребно поделити епископе који столују у Србији и оне који столују ван Србије или ван територије над којом Србија има ефективну контролу као КиМ (на челу са Амфилохијем) и који су потписали Апел против Вучићеве политике у вези КиМ за разлику од епископа у Србији који то нису потписали, јер се боје Вучићеве шибе:
а. Патријарх понекад глуми патриоту како би отупио на време оштрицу народног незадовољства према њему које ће свакако уследити, јер патријарх зна да ће када буде кључно, стани-пани, пресудно у вези КиМ - несумњиво подржати Вучићеву издају. И до сада га је подржавао када је Вучић бирао геј активисту на Видовдан за премијера, када је рекао да се Вучић лавовски бори за КиМ, а сад мало као глуми Вучићевог противника. Међутим, када се буде ломило - подржаће Вучића. Нема шансе да патријарх запрети Вучићу и посланицима СНС-а екскомуникацијом, крвавим литијама и протестима како су то знали да ураде патријарх и епископи у време Конкордата Стојадиновићу и његовима. Неће патријарх, нити његови екуменистичке владике, монаси и свештеници жртовати ни примања, ни манастирске зидине, ни топлину свештеничких конака ни љубав својих незаситих попадија (а камоли живот!) због тамо неког Косова. Патријарх ће рећи што и Вучић - то што је Вучић пустио Шиптаре у УН не значи да смо признали Косово, па ни то што је шиптарски амбасадор у Београду не значи признање, то је просто нормализација односа ради мира и будућности. Јер, за екуменисте је црно исто што и бело, сетимо се, за екуменисте закључак на основу истих логичких премиса у исто време може бити и тачан и нетачан, имајмо то у виду.
б. Амфилохије има другачији рачун. Он је сада најгрлатији противник Вучића, али не зато што му је стало до Србије и српства, већ зато да би добио одличан алиби - ''Ето ђецо моја, ја сам био тај који је до краја бранио Српство на КиМ, али онај несој Србијанци нису били у стању да сачувају Косовски Завет. Ја и ви смо они који треба да преузму барјак Српства од Београда! Зато нам треба дати аутономију а потом и аутокефалију Митрополије као Цркве!'' И од Црне Горе Амфилохије потом може правити нови Пијемонт - тада већ лажног - Српства на Балкану. У складу са тим је и Амфилохијева изјава да је Метохија нешто што припада држави Црној Гори, а не Србији. Амфилохије у дилу са Ђукановићем има задатак да еутаназира све православне у ЦГ и да их по истом лицемерном и релативистичком трику који примењује и патријарх у Србији (али из нешто другачијих побуда) преведе жедне преко воде. Односно, да их тотално одели од СПЦ и српског интегрализма и државе Србије под геслом да су они као Србогорци некакви виши Срби или надраса која заслужује најпре аутономију, а онда и потпуну посебност.
Ко не зна српске екуменисте, скупо би их платио!
епархија Рашко Призренска у егзилу
Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.