20-11-2014, 07:50 PM
Листам данас монографију о Светом Николају, коју су написали ђакон Илић и његова супруга.
На једном месту помиње се како је на почетку свог плодног списатељског стажа добио простор прво у Српском књижевном гласнику, захваљујући Јовану Скерлићу. Као илустрација на тој страници, налази се портрет Скерлића, чији је аутор Надежда Петровић. У потпису пише да је слика у власништву породице Кардељ из Љубљане.
Вероватно да они имају папире за ову слику. Уосталом, имали су толико времена и да такве папире направе. Шокантно је да је једна од најбољих слика наше најбоље сликарке, на којој се налази најважнија личност српске културе с почетка 20. века, тренутно ван Србије.
Уважени форумаши, донесите на овом месту ваша сазнања о томе где се налазе културне вредности које су покрадене из Србије за време нациста и у доба дугогодишње неконтролисане владавине бољшевика. Ово је и данас једна од табу тема у Србији.
На једном месту помиње се како је на почетку свог плодног списатељског стажа добио простор прво у Српском књижевном гласнику, захваљујући Јовану Скерлићу. Као илустрација на тој страници, налази се портрет Скерлића, чији је аутор Надежда Петровић. У потпису пише да је слика у власништву породице Кардељ из Љубљане.
Вероватно да они имају папире за ову слику. Уосталом, имали су толико времена и да такве папире направе. Шокантно је да је једна од најбољих слика наше најбоље сликарке, на којој се налази најважнија личност српске културе с почетка 20. века, тренутно ван Србије.
Уважени форумаши, донесите на овом месту ваша сазнања о томе где се налазе културне вредности које су покрадене из Србије за време нациста и у доба дугогодишње неконтролисане владавине бољшевика. Ово је и данас једна од табу тема у Србији.