28-08-2017, 03:00 AM
За Рашу не знам баш ништа. Њега сам такође видео једном у Хамилтону у нашој сали где је наступао али и то је било јако давно, тамо 1961. или 1962. Начуо сам да је дошао у Америку пре Др.рата можда '35 или тако нешто и да је био певач на радио Београду. Кажем, начуо сам. Пошто су он и Света били генерација испред мене, нити су мене интересовали. Ја тада још нисам размишљао о ничему. Били смо сиротиња и нигде нисам учествовао сем да неки пут свирам за равногорце/четнике нарочито после црквеног раскола 1963. Мораш доћи у додир са неким у Чикагу. Зар Милослав нема неког од његових контакта који би могао да зна ко зна нешто више о Свети и Раши. Тад смо били ограничени у вези кумуникације, једино ови који су водили наше заједнице су долазили до сарадње измећу наших заједница у било чему.
Има овде мало о Свети и његовом раду у Калифорнији. Нисам знао да је радио са хрватским музичарима. Али у оно време посао је посао, све су то биле пријатне заједнице док није дошао Др. рат и поделио народ. http://www.tamburitza.org/bios/yeseta.html
In 1971, two Yesetas joined the brilliant accordionist, Sveta Maric, in his orchestra, Tom playing bass and Gregory playing bugarija. Nikola Bakajin and Dragutin Mijatovich were featured on first and second prims. The brothers played with Sveta Maric every Friday and Saturday for five years at the Balkan House Restaurant in Burbank, California. Under Sveta, Tom gained the experience that molded him as a musician and entertainer, and it was during this time that Tom became enamored of the Bosnian Sevdalinke and Hungarian-style romances that became his signature.
In 1977, The Yeseta Brothers Tamburica Orchestra was organized around Tom, Gregory and Chris Yeseta, and cousin Bill Young, with some friends from the church orchestra. Mark Forry and John Yeseta came aboard within a few years. With Tom on accordion and Tom and Mark sharing the singing load, The Yeseta Brothers became a principal exponent of a European style of tambura music that successfully blended accordion stylings with expert tamburica musicianship and singing. This different sound and presentation caught the attention of American audiences and tamburasi alike. Sevdalinke, becarske, dalmatinske klape, kajkavskepopevke, romanse, starogradske, narodne - Tom and his orchestra do it all in an easy, unforced style that is attentive to tradition.
Ако си спретан са енглеским пише да су са Светом свирали 5 година сваког петка и суботе у (Балканској Кући) Ресторан. То је ипак вредело нешто за Свету.
Пробај да дођеш у контакт са Јовицом Аћамовић, он је род са Глигићем и видим да јако подржава Свету Марића са постовима на ЈугТјубу.
Братски поздрав.
Има овде мало о Свети и његовом раду у Калифорнији. Нисам знао да је радио са хрватским музичарима. Али у оно време посао је посао, све су то биле пријатне заједнице док није дошао Др. рат и поделио народ. http://www.tamburitza.org/bios/yeseta.html
In 1971, two Yesetas joined the brilliant accordionist, Sveta Maric, in his orchestra, Tom playing bass and Gregory playing bugarija. Nikola Bakajin and Dragutin Mijatovich were featured on first and second prims. The brothers played with Sveta Maric every Friday and Saturday for five years at the Balkan House Restaurant in Burbank, California. Under Sveta, Tom gained the experience that molded him as a musician and entertainer, and it was during this time that Tom became enamored of the Bosnian Sevdalinke and Hungarian-style romances that became his signature.
In 1977, The Yeseta Brothers Tamburica Orchestra was organized around Tom, Gregory and Chris Yeseta, and cousin Bill Young, with some friends from the church orchestra. Mark Forry and John Yeseta came aboard within a few years. With Tom on accordion and Tom and Mark sharing the singing load, The Yeseta Brothers became a principal exponent of a European style of tambura music that successfully blended accordion stylings with expert tamburica musicianship and singing. This different sound and presentation caught the attention of American audiences and tamburasi alike. Sevdalinke, becarske, dalmatinske klape, kajkavskepopevke, romanse, starogradske, narodne - Tom and his orchestra do it all in an easy, unforced style that is attentive to tradition.
Ако си спретан са енглеским пише да су са Светом свирали 5 година сваког петка и суботе у (Балканској Кући) Ресторан. То је ипак вредело нешто за Свету.
Пробај да дођеш у контакт са Јовицом Аћамовић, он је род са Глигићем и видим да јако подржава Свету Марића са постовима на ЈугТјубу.
Братски поздрав.