30-07-2018, 04:30 PM
Ово је један пример како се овај наратив контролише до овог дана
http://www.wikiwand.com/en/World_War_II_in_Yugoslavia
Овај контролисање наратив не само да је јако битно енглези-американци-војно/индустријални/привредни комплекс. Мислим да је део њиховог страна политика.
Тако није ни случајно да сваки поглед рат се покрива у својим светло, тако није ни овсте случајно да највише књиге и инфомације баш стижу из вб. И толико се улаже у томе.
Неко бих рекао да су имали највеће жртве?
Али како су и овсте свој улогу у другог светског рата финанцирали, кад су били на ивици банкрот?
Најновија контролу над што се чита, је преко потражних мотора, поготово као гугул.
Рекао бих суптилно ценцура.
Мислим да је ово се наставити, и људи требају озбилно да гледају у нови наћина цензуре око ратове, историје повезано са нама.
Ово исто делује и на слике, константног мењање текнике око слике, поготово старије, што дирекно утицава на пресликавање, линкове, и погледање слике. Један ефек је спонтаног помраћевање слике.
http://www.wikiwand.com/en/World_War_II_in_Yugoslavia
Овај контролисање наратив не само да је јако битно енглези-американци-војно/индустријални/привредни комплекс. Мислим да је део њиховог страна политика.
Тако није ни случајно да сваки поглед рат се покрива у својим светло, тако није ни овсте случајно да највише књиге и инфомације баш стижу из вб. И толико се улаже у томе.
Неко бих рекао да су имали највеће жртве?
Али како су и овсте свој улогу у другог светског рата финанцирали, кад су били на ивици банкрот?
Најновија контролу над што се чита, је преко потражних мотора, поготово као гугул.
Рекао бих суптилно ценцура.
Мислим да је ово се наставити, и људи требају озбилно да гледају у нови наћина цензуре око ратове, историје повезано са нама.
Ово исто делује и на слике, константног мењање текнике око слике, поготово старије, што дирекно утицава на пресликавање, линкове, и погледање слике. Један ефек је спонтаног помраћевање слике.