Оцена Теме:
  • 0 Гласов(а) - 0 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Реклама
#1

Америчка амбасада већ дуже време прави рекламе "Ви сте свет", о личностима из српске историје. Најпримећенија и највише пута понављана реклама је она о Милунки Савић. Сада већ имамо и други део те рекламе.
Можемо да видимо велики таленат најбољих спин мајстора из САД како се фалсификује историја. Готово све речено у реклами је тачно, али је проблем што није све речено, а управо то потпуно мења смисао описаних догађаја. 
Видим да је више интелектуалаца написало текстове о овоме, али РТС не обраћа пажњу на то, већ наставља да пушта ове рекламе. Сличне рекламе Американци су правили и пуштали на руским телевизијама почетком деведесетих година прошлог века.
Одговори
#2

Ево, Шумадинац и остали форумаши... Откључана је ова занимљива тема.
Одговори
#3

„Учествовала сам у многим биткама, али ми је најтеже било у Горничевској бици, половином септембра 1916. Мој Дру­ги пешадијски топлички пук, због јунаштва назван Гво­здени, био је код села Церова близу Горничева. Бугари нас изненадише. Прво нападоше наше суседе Дунавце, њихове предстраже исекоше на комаде, па навалише на нас. Њихо­ви их официри потераше пиштољима у напад испред себе. Иде талас за таласом, збуњени, пијани, љуљају се у ходу и певају своју химну, шуми Марица крвава док урлају „Уре, уре!” Ми их пустимо ближе, па осусмо по њима брзом паљ­бом. Ту смо их страшно намлатили. Биле су гомиле лешева. Много ми се сажалило. У једном тренутку престала сам да гађам, нисам могла више да пуцам у пијане људе, грехота је. Ту сам, можда, душу огрешила, али морала сам, био је рат. Знали смо у позадини да похватамо мачке и псе. За репове смо им везивали празне конзерве и после пола ноћи, када је најслађи сан, пуштали смо их ка бугарским рововима уз паљбу плотуна. Звече оне конзерве у мраку, а Бугари мисле­ ћи да је напад, до зоре би уплашени бесомучно пузали, а ми легли и спавамо. Ујутру, када виде шта је, из ровова нам псују мајку галиотску.
Ми смо певали када су нас француске лађе пребацивале из Албаније на Крф, а били смо живи лешеви. Француски морнари и официри плакали су слушајући нас, и говорили су: „Какав диван народ”! Певали смо када смо умирали на острву Крфу и Виду, певали смо када смо гинули на Солун­ском фронту. Када бисмо у рововима запевали, Бугари би престали да пуцају. Зато смо ми народ који никада не може да пропадне. Волели су ме српски војници, поштовали, а и бојали су ме се. Можда ме зато нико од мојих ратних дру­гова није запросио. Вероватно су мислили да би Милунка, онако опасна у борби, била бомбаш и у браку.”



Ревија „Дуга”, посебно издање „Солунци”, јануар 1985.

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#4

Погледај рекламу и чућеш како су вађене поједине реченице из овог интервјуа, да би се добио сасвим другачији контекст.
Одговори
#5

(03-02-2022, 12:36 AM)Бенито Пише:  Погледај рекламу и чућеш како су вађене поједине реченице из овог интервјуа, да би се добио сасвим другачији контекст.

Знам. Има и трећи део. Мислим да је најгори

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#6

Најснажнији утисак из целокупног серијала тог пропагандног садржаја је да су те личности "оживеле" да би се извињавале што су били Срби у најтежим периодима за српски народ.
Одговори
#7

Ваљда мисле да кажу да не пуцамо на америчке војнике ако нас нападну јер су дрогирани.
Одговори
#8

(03-02-2022, 07:42 AM)пек. Пише:  Ваљда мисле да кажу да не пуцамо на америчке војнике ако нас нападну јер су дрогирани.

Дрогирани и трансродни. Имају женске груди и мушку пишу. И због тога не би требало пуцати на њих. Smile

Порука студентима у штрајку - јебите им мајку!
Одговори
#9

А била је и она реклама о Пекићу, не знам да ли још иде.
Како је беше било? Узели су цитат из његове књиге "Како упокојити вампира", па су то објављивали као његову мисао. А те речи су заправо речи његовог књижевног, дакле, фиктивног лика, неког националсоцијалистичког полицајца из времена Другог светског рата. Ко ће попамтити све те будалаштине...
Него, мене нешто друго интересује. Коме су намаењене те будаласте рекламе? Велики број људи не зна ко су Пекић и Милунка Савић и потпуно им је небитно шта су они радили, причали или писали. Један број људи познаје историју, и такви људи се смеју рекламама. Дакле, коме су намењене рекламе америчких психолога за специјално ратовање?

P.S. Иначе, на твитеру траје "антиреклама српских патриота". Видео сам, на пример, унапред се извињавам на непристојности:

"Хеј Американци, стерам вам га мајци!

Милунка Савић, филантроп"

Порука студентима у штрајку - јебите им мајку!
Одговори
#10

Свака реклама има психолошко дејство на обичног посматрача.

Одмах сам видео да су лоше радили кад сам видео рекламу са Пекићем.

Влад је већ напоменуо о чему се ради у реклами о Пекићу.
Одговори
#11

Колико се сећам овај линк смо већ постављали на некој другој теми, али није згорег да обновимо градиво:

https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavo...dnje-dane/

Дакле, американски психолози за вођење специјалног рата су Пекићу убацили следећи цитат:

„Treba gledati pravo. Jer da se htelo gledati iza sebe, dobili bismo oči na potiljku. Treba ljubiti zemlju dece svoje, a ne dedova svojih. Jer čast neće zavisiti od toga odakle dolazimo, nego kuda idemo.“

Ауторка даље коментарише:

Problem je u tome što je ovo izgovorio profesor Konrad Rutkovski, fiktivni lik iz Pekićevog epistolarnog romana „Kako upokojiti vampira“. Izvrsni intelektualac, humanista i profesor istorije, ali i bivši oficir ozloglašenog nacističkog Gestapoa. Lik od kojeg se sam Pekić dvostruko distancirao umećući „priređivača“ koji naslovljava Konradova pisma između sebe kao pisca i Konrada kao junaka. Konrad sporni citat izgovara u svom 26. pismu koje se zove „Kako je profesor Rutkovski prodao dušu đavolu ili S one strane dobra i zla“, gde parafrazira Ničeovog Zaratustru.
...
Da ste zaista želeli, mogli ste umesto jednog od mnogih fiktivnih likova iz piščevog bogatog opusa, citirati direktno njega, samog pisca, navodeći njegove reči, iz njegovog intervjua, a intervju ste mogli naći u izdanju Službenog glasnika „Zlatno doba dijaloga“:
„Nemati prošlost je ostati bez budućnosti. Ali ako tamo ostanemo, ako se tamo zaglibimo, budućnost zbog koje smo se u nju vratili postaće nedostižna. Proći će pre nego što shvatimo da je sve – sadašnjost. Da je sve uvek u istoj ravni. Da je nerazumevanje onoga što je bilo juče jemstvo da ćemo još manje razumeti ono što nas čeka, a najmanje ovo što danas radimo.“

Порука студентима у штрајку - јебите им мајку!
Одговори
#12

(03-02-2022, 10:05 AM)Vlad Alekš Пише:  А била је и она реклама о Пекићу, не знам да ли још иде.
Како је беше било? Узели су цитат из његове књиге "Како упокојити вампира", па су то објављивали као његову мисао. А те речи су заправо речи његовог књижевног, дакле, фиктивног лика, неког националсоцијалистичког полицајца из времена Другог светског рата. Ко ће попамтити све те будалаштине...
Него, мене нешто друго интересује. Коме су намаењене те будаласте рекламе? Велики број људи не зна ко су Пекић и Милунка Савић и потпуно им је небитно шта су они радили, причали или писали. Један број људи познаје историју, и такви људи се смеју рекламама. Дакле, коме су намењене рекламе америчких психолога за специјално ратовање?

P.S. Иначе, на твитеру траје "антиреклама српских патриота". Видео сам, на пример, унапред се извињавам на непристојности:

"Хеј Американци, стерам вам га мајци!

Милунка Савић, филантроп"
Намењено је омладини између 12 и 18 година.
Сетимо се само експанзије партизанског филма, између 1975 и 1985. године, када су се исто људи питали коме су намењене те лагарије "јер су се старији свега одлично сећали, а ови млади знају само за Битлсе и Елвиса Прислија".
Испоставило се да, почетком 1990-их, "избије" грађански рат у Југославији, а велики број конзумената партизанских филмова од 10-15 године раније, треба да покаже своје родољубиво васпитање и образовање. Видели смо како се велики број људи из те генерације, рођене с краја педесетих и почетком шездесетих година прошлог века, показао у тим ратовима, а и које ставове подржава и данас. Да их не набрајам само са јавне сцене, има их на хиљаде.
Ето коме је намењена ова и остале америчке рекламе "Ви сте свет".
Одговори
#13

(03-02-2022, 03:25 PM)Бенито Пише:  
(03-02-2022, 10:05 AM)Vlad Alekš Пише:  А била је и она реклама о Пекићу, не знам да ли још иде.
Како је беше било? Узели су цитат из његове књиге "Како упокојити вампира", па су то објављивали као његову мисао. А те речи су заправо речи његовог књижевног, дакле, фиктивног лика, неког националсоцијалистичког полицајца из времена Другог светског рата. Ко ће попамтити све те будалаштине...
Него, мене нешто друго интересује. Коме су намаењене те будаласте рекламе? Велики број људи не зна ко су Пекић и Милунка Савић и потпуно им је небитно шта су они радили, причали или писали. Један број људи познаје историју, и такви људи се смеју рекламама. Дакле, коме су намењене рекламе америчких психолога за специјално ратовање?

P.S. Иначе, на твитеру траје "антиреклама српских патриота". Видео сам, на пример, унапред се извињавам на непристојности:

"Хеј Американци, стерам вам га мајци!

Милунка Савић, филантроп"
Намењено је омладини између 12 и 18 година.
Сетимо се само експанзије партизанског филма, између 1975 и 1985. године, када су се исто људи питали коме су намењене те лагарије "јер су се старији свега одлично сећали, а ови млади знају само за Битлсе и Елвиса Прислија".
Испоставило се да, почетком 1990-их, "избије" грађански рат у Југославији, а велики број конзумената партизанских филмова од 10-15 године раније, треба да покаже своје родољубиво васпитање и образовање. Видели смо како се велики број људи из те генерације, рођене с краја педесетих и почетком шездесетих година прошлог века, показао у тим ратовима, а и које ставове подржава и данас. Да их не набрајам само са јавне сцене, има их на хиљаде.
Ето коме је намењена ова и остале америчке рекламе "Ви сте свет".

Вероватно јеси у праву.
Али авај, треба проверити да ли американске рекламе иду само на телевизијама, или их има и на интернету. Данашња омладина (12-18) углавном има смартфоне и виси на интернету. Прате неке јутјубере, попут Баке Прасета...
Телевизију углавном гледају пензионери, а они су, сложићемо се, изгубљени још од времена Ћопавог.

Порука студентима у штрајку - јебите им мајку!
Одговори
#14

Неспорно је то, али...
Сећам се једне анализе коју су радили психијатри пре неких двадесетак година о рекламама. Посебно је анализирана нека реклама која је имала стотине кадрова у свега неколико десетина секунди. Један од кадрова била је слика неког познатог производа, попут кока-коле или слично, а сви други кадрови нису имали никакве везе не само са тим него било којим другим производима. Они су утврдили да је просечно дете од целог тог цртаног филмића регистровало само ту рекламицу, која је била скривена.
Хоћу да кажем, да је довољно да реклама буде довољно присутна у главном медију а то је РТС да је у подсвести запамти већина од оних којима је намењена. Тако да не би ни случајно требало потцењивати утицај ове рекламе на омладину у Србији.
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним