27-11-2018, 05:37 PM
Могуће, али сцена коју си навео је класичан пример омажа, којим је Ковачевић одао поштовање друштву из бифеа Атељеа од кога је много научио. То су, пре свих били: Михиз, Муци Драшкић, Радмиловић, Бата Стојковић, Љубиша Бачић... Поред њих, ту се кретало још око тридесетак људи, који су се такмичили у духовитости и довитљивости. Још кад се у све то умеша алкохол и умор. Ковачевић је био проницљив, па је добар део записао. Али, треба бити поштен и према њему, јер он њима стално одаје признање и призива их као саучеснике у стварању својих дела, што је код Ћосића и Јаковљевића то увек било сакривено.
Балкански шпијун је дело за које се сматра да је готово комплетно настало у бифеу Атељеа 212.
Балкански шпијун је дело за које се сматра да је готово комплетно настало у бифеу Атељеа 212.