Оцена Теме:
  • 1 Гласов(а) - 1 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ЗАБЛУДЕ ЦРКВОРУШИТЕЉА МИОДРАГА ПЕТРОВИЋА
#1

.

У новинама "Реч народа", које су новине пожаревачког краја осванула је 25. јануара вест о "светосавској академији" која се организује већ дуже време без благослова надлежног Архијиреја Његовог Преосвештенства Епископа браничевског Г. Г. Игнатија у Брадарцу код Пожарвца коју организује јеромонах Симеон из манастира Рукумије и Месна заједница мимо парохије и епархије доводећи људе са стране без знања и благослова Епископа. Тако је ове на тај неблагословени скуп међу позванима био и г. Миодраг Петровић, познати хулитељ на Цркву, Патријарха српског, Епископе и свештенство који нису присталице секташења и партијашења у Цркви. Он је на том скупу изговорио "светосавску беседу" где је на крају свим снагама хулио на Патријарха и Српску Православну Цркву. Веома је битно напоменути да је веома нечасно и подло искоришћен лик и дело Светог Саве, а уз свет то медији и локална самоуправа јер се скуп приказује као црквени скуп. Достављамо вам писмо о. Александра Михаиловића који је као редовни читалац новина "Реч народа" написао реаговање читалаца, које није објављено у новинама (нико не криви уредништво новина, јер су они у новинама убацили само "добар део" беседе. Но, на неколико расколничких сајтова- Борба за веру, лажни сајт Епархије рашко-призренске... је објавио целу беседу где на крају г. Миодраг Петровић хули на Патријархаи Цркву). Самим тим се народ доводи у заблуду да не разликује шта је истина а шта секташка обмана.

>>

.

ОДГОВОР О. АЛЕКСАНДРА МИХАИЛОВИЋА ИЗ ПОЖАРЕВЦА:


Поштована госпођо Светлана, ретко када полемишем путем медија, али прочитавши Реч народа од 25. јануара 2011. год. и текст о Светосавској академији у Брадарцу на стр.11. нисам могао а да се не упитам и Вас да не упитам. Најпре, лепо је што уопште извештавате о прослави Св. Саве и што мислите на своје читаоце који воле и поштују Св. Саву. Стиче се утисак како је та манифестација у Брадарцу била под покровитељством званичне Цркве и надлежне парохије. Међутим, да знате, Брадарац није, нити је у новије доба био у надлежности манастира Рукумије у парохијском смислу, а то што су његови житељи везани за тај манастир, то је друга ствар. Но и да јесте, скренуо бих Вам пажњу на нешто сасвим друго. Наиме, на Академији је учествовао и г.Миодраг Петровић бивши научни саветник САНУ а, човек који је приредио Законоправило Св.Саве и човек који је и те како познат нашој, барем црквеној јавности. Он слови за зналца канона и црквених правила, а појављује се у једној Канонској Епархији СПЦ да говори о Св. Сави, без благослова и одобрења месног и надлежног Епископа, дакле, илегално и испод жита, како би рекао народ. Но, да прескочимо то, као и то да су га г.Градоначелник и свита из градске Управе онако наивно слушали. Битно је следеће: Г. Петровић је у беседи клеветао Патријарха Српског Г. Иринеја и још неколико Епископа СПЦ. Ви наравно то нисте објавили, али се то чуло и ушло у етар, уосталом, прочитајте целу његову беседу на сајту ''Борба За Веру'' и видећете. Да ли је то Светосавска беседа? Јавно осуђивање Патријарха г. Иринеја и готово целе СПЦ. Господа Градоначелник и свита укључујући и о.Симеона то слушају и аплаудирају. Ето Петровић нам отвара очи и просвећује нас, он који пише Христ уместо Христос и који је дизао буну и хајку, заједно са о.Симеоном, против сопствене и рођене Цркве у периоду када је то могло и док је стари Патријарх Павле био на самрти. Петровић и дружина су роварили и цепали СПЦ путем разних антицрквених сајтова, књига, трибина и памфлета већ низ година уназад, уносећи смутњу и подбуњујући народ. Проверите, прочитајте и отворите мало њихове сајтове, прелистајте њихове књиге, брошуре и видећете ко је водио и ко још води рат против сопствене Цркве. Таквима ето, на ноге иду г.Градоначелник и Управа, мислећи како је то све у име и под покровитељством званичне Цркве и Православља, коначно и Ви све то озваничујете на насловној страни. То је Ваша уређивачка политика и Ваше право, не желим да се мешам. Међутим, не могу да заћутим и сматрам да треба неко да Вам каже да он ,тј. г. Петровић везе нема са званичном Црквом, нити представља Цркву, нити је пак, дошао на Академију са благословом Цркве ,нити у име било које парохије, већ у својој сопственој режији, самозвано и самопрокламовано. Била је то госпођо Уреднице, по ко зна који пут, лична и самозвана манифестација непослушног јеромонаха Симеона који се узгред једва држи да не исклизне из реда свештенства, и његовог госта, познатог хушкача и клеветника, смутљивог цркворушитеља Г.Петровића. Познајем целу екипу, и не само ја. Они се не заустављају од клеветања наше Цркве у име канона и предања, правог поретка, Св.Саве итд. Годинама уносе смутњу у Цркву изнутра. Трибина у Брадарцу је била манифестација њиховог неукусног и ниског клеветништва, ружења и понижавања нашег Патријарха Г.Иринеја, Владика и целе СПЦ, све у име Св.Саве. Ви баш то на насловну страну, браво. Народ ће мислити, како је све у организацији Цркве, јер ту су званичници, па познати хор, па Даринка Матић, па пише у новинама и све то покривено насловном страном, нема проблема. Међутим, има. Поменути људи већ годинама праве проблеме нашој Цркви и смућују народ, секташе, прекидају богослужења, хуле, лажу, нападају, и замишљају, праве психозу у народу и разарају биће наше Цркве. На крају, мало сврате и у Брадарац, чак десети, јубиларни пут, да нас просвећују, као да смо ми домороци и варвари, те нам ето, отварају очи о Светом Сави. Користе фразе и трикове, осетљивост наших људи за Св.Саву и кроз то убаце семе раздора и зле смутње, пљујући по Патријарху и Владикама, потпуно мирно, са катедре, позивајући се на САНУ, и докторат, док народ, на челу са Градоначелником, наивно верује да то тако треба и да је то Православље. Толико, поштована Уреднице. Унапред знам да нећете објавити овај текст, као што знам да ће се повампирити ''борци за веру'', са новим хулама и злобним реакцијама, али то није ништа ново, њихова снага већ малаксава, јер је Црква јача од њих и ми у Њој. Узгред да се оградим. Ово писмо је моје лично запажање и лични став, потпуно добровољан и на сопствену одговорност. Г.Петровић и о.Симеон нека ми опросте, знам да ће им Св.Сава опростити што смућују његов народ, мислећи да Богу службу чине.

Вас поздрављам и препоручујем да, као новинар и Уредник, будете мало више у току.


С поштовањем, верни читалац Речи Народа свештеник Александар Михаиловић.

.

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#2

.
О ПОГУБНИМ НОВОТАРИЈАМА ТЗВ. РЕВНИТЕЉА ''СТАРОГ НАЧИНА СЛУЖЕЊА''


Истински побожни, црквено, светосавски савесни људи у нашој Цркви запањени су новонасталом халабуком у делу Жичке Епархије, коју изазива групица (или пар групица, које претачу „из шупљег у празно“, као они Мирашеви, с путујућим аутобусом) псевдозилотâ, секташа по менталитету, по понашању сасвим туђем Православљу, а што несрећна, плаћеничка мас-медија „проевропске“ Србије итекако надувавају, репризирају – као да је то главни проблем Србије и Српког народа, и то у моменту док Косовски пожар гори и спаљује савести, уз подршку истих проевропских мас-медија, разноразних владиних и невладиних Еврослинаваца, за које не постоји, и треба да нестане, Србија на Истоку, и Балкан као колевка Европе, а да остане само бедно епигонство трабаната оних који су нас јуче здушно бомбардовали због суманутог, њима а не народу служећег комуњаре.


Црквени људи се питају (био нам је у посети, у Острогу и Тврдошу, пун аутобус верника управо из Пожеге): Какви то медиокритетски менталитети брукају Србију у име „предања Цркве“, у име тобоже „одлуке Сабора“, коју нису ни добро прочитали, а камоли схватили, јер, и таква како је срочена, одлука Сабора говори само о „вековном поретку наше Цркве“, а не о јучерашњем, скоројевићском, умишљеном тзв. „старом начину служења“, секташки схваћеном „поретку“ Литургије – каквога нема ни у српском Синодском Служебнику (ни оном о. Јустина) – који „/без/поредак“ по незнању и игноранцији литургијско-канонског реда и поретка у Цркви намеће секта конвулзивних „духовника“, и њихових суфлера, одметнутих и једних и других од својих канонских Епископа. Да је то тако види се из неколико елемената духовног слепила које их карактерише:



1. Откада то да су, сад одједном, незнатне разлике у поступцима и покретима, небитним и променљивим детаљима, при свршавања Свете Наднебеске Тајне Евхаристије – тобожње „одступање од Праве вере“ (коју су они учили „по звездама“ и „месечевим менама“), кад је то одувек тако бивало, и бива, и биће: као што је једно па ипак 4 Јеванђеља! Једна па ипак 3 Литургије! Један у основи, па ипак више разних манастирских и парохијских Типика (не постоји, нити је икада постојао „један важећи Типик“ за све и свагда, ако се иоле зна о чему се говори; осим ако новопечени „типичари“ не мисле на лоше и дефектно склепан „дајџест“ П. Николајевића, из времена црножуте монархије).


Двадесет Светогорских манастира и данас служе Једну Свету Службу Богу Живоме, уједињени у „јединству Вере и Заједници Духа Светога“, али неједнаки (јер нису клиширани, попут Латина) у детаљима, у „типицима“ (зато кажу: „сваки манастир – свој типик“), а тако служе и манастири и цркве широм Православног света, па и унутар једне и исте Помесне Цркве (на које Православне цркве Арх. Сабор у својој одлуци упућује, али ко од „зилота“ стварно слуша Сабор или другу Православну једноверну и једноцрквену браћу?).


Тако смо и ми служили, и служимо, откако смо предстали – недостојни одувек и до данас – пред Страшни Престо Господа Славе, на коме лежи Јагње Божије – од века Жртвовано, из безмерне Љубави Свете Тројице, за живот света и спасење. (Да ли та смућена група људи, подстицана или предвођена смушеним „вођама“ и идеолозима небивалог антилитургијског бунта, из својих маловерних, скрупулозних, или окорелих савести, помишља уопште какву хулу чине кад Свету Тајну Бескрвне Жртве Богочовечанске прекидају – зарад чега? зар зарад фарисејског „не дотакни, не додирни, не окуси“?! – Кол.2,21).


Ако им ишта вреди, потсећам их да сам тако, како одувек служим (ево 50 година, мање 1) служио и у пожешким Душковцима, када сам, замењујући Еп. Жичког +Стефана, освећивао темеље овога дивног Храма кога сада „путујући циркус“ једног дојучерашњег удбаша срамоти, пред лицем честитог народа какав је у Светосавској Жичкој Епископији.



2. Ко је то фамозно „удружење грађана Законоправило“, и каква је то еклезијална, црквено-парохијска (а надепископска!) величина, или ентитет за себе, да се оно са-поставља и супротставља Епископу и свештенству и мноштву народа Божијег – пуноћи Цркве Православне у свету? И притом на челу има дојучерашњег удбаша, који је у време комунизма на то исто свештенство уперавао пиштољ? Нажалост, свима је већ познато да иза тог и таквог „удружења Законоправило“, као црни маг и спиритус агенс свега сличног антицрквеног у СПЦркви, стоји извесни Миодраг Петровић, који је то исто Законоправило упрљао и осрамотио када је у тај канонско-правни зборник уносио унијатску кривоверу и кривочтеније, учитавао и уписивао непостојеће, ни у једном православном старословенском тексту, тобожње писање и изговор Свесветог Имена ХРИСТОС као унијатско крње, дефектно и осакаћено „Христ“! И то је подметнуо Жичкој Епископији (као издавачу) за прославу 800 годишњице Свете Жиче! Овај пропали у свакој научној струци, у којој се огледао, и самозвано титулисани „академик“ (питајте о њему било кога у САНУ), пише том „удружењу Законоправило“ упутства, директиве, саопштења, па и најновија о овоме срамном испаду у Душковцима, и обајвљује их на дозлабога срамним сајтовима (какви су „ревнитељ.цом“, „новинар.де“, „Ихтyс“ – раније „газиместан“), а подмеће сличне текстове и једном младом, неупућеном а болесном човеку: како је у СПЦ на мајском Сабору „извршен пуч“! (тако се они „позивају“ на „Сабор“ кад им треба, и они му, својом папистичком „непогрешивошћу“, прописују шта је „канонско“ урадио или одлучио, а шта није), па је и овде у унапред режираном скандалу у Душковцима – јер је група „Законоправило“ дошла из Чачка са готовим паролама и транспарентима, уз намонтиране микрофоне, припремљене провокације, режирану галаму и хаос у Храму, гужви и беспоретку, који углавном изазивају у најсветијем часу Литургије: нпр. стану одједном певати углас будибогзна шта, или полежу по патосу, и тако праве сцене (које снима од њих наручена ТВ екипа), дакле продукују новотарије небивале код нас, у име „одбране старог поретка“ богослужења, за које, кад су неки од њих питани, нису знали ни да бекну, мимо онога што су научили „негде у Овчару“.


Тај популарно звани „Мики“ Петровић написао је: како је „народ“ у праву да бунтује против свога Епископа, позивајући се притом, као велеучени „канониста“ (а уствари дилетант, као секташ који произвољно цитира Св. Писмо) на 15. Канон Прводругог Фотијевог Сабора, који баш никакве везе нема са оваквим понашањем самозваних „ревнитеља“, а притом је прескочио и да спомене Каноне 13. и 14. истог Светог Сабора, који се управо односе на такве мутиводе и цркворушитеље, какав је он и његов „председник“ самозваног „удружења законокварило“ – познат већ као „Патријарх Милоје“.


Нажалост и Петровић и фамозни Милоје у милости су код неславног по новијем нецрквоградилачком понашању „духовника свега Овачара“ и шире (иако му је Владика Жички то право већ ускратио, јер га је толико пута злоупотребио), игумана Венијамина из Преображења (чије је друштво одметника од својих Епископа порасло за још њих пар, па му Милоје, пред њим лично, врбује и друге), који је својим псевдозилотизмом већ изгубио један женски манастир (Стјеник) и иде даље, ако се не заустави покајањем пред својим Епископом, ка секти коју већ зову „Венијаминовци“ (као некада „Авакумовци“ у Русији). Боље би му било да је послушао савет који му је недавно упутио његов некадашњи сабрат из Преображења, потом дугогодишњи Хиландарац и сада две деценије Светосавац-Јерусалимац (у ман. Св. Саве Освећеног), отац Григорије (чији смо савет објавили у изашлој 3. књизи о Литургији, стр. 534).



3. Игуман Венијамин, са пар својих епигона, чини и ово безакоње, бесавесни акт антидуховнички и антиканонски (сазнао сам то, нажалост, тек пошто сам отишао из Жичке Епархије): Забрањује деци да се Причешћују чак и кад их Епископ позива да се причесте! По којем ли то „вековном поретку“ Најсветије Службе Православне он одлучује: да се деца не могу чешће причешћивати!? – па ни на Ускрс, што је сасвим супротно Јеванђељу Благога Исуса Христа – Најлепшег Детета међу синовима људским (Мт.18,2-6;19,13-15)? Или: где у Светом Предању Цркве има примера, које он и потстиче и толерише: да се у Цркву продире, упада, и бунтовнички намеће присуство Божанској Литургији са паролама и транспарентима у рукама, као на митинзима несрећних народоразбијачких странака? Или пак, певање били шта и било кад на Литургији, кад и како се коме од заведених а незнавених „богомољаца“ допадне, па онда галамљење и прекидање Службе Божије коју служи Епископ! (Знам да ће он, и слични му, одмах споменути „Светог Николаја“, а ја ћу им на то споменути: да су и ту слични епигонима окупљеним око грубијана и јеретика Диоскора, творца разбојничког Сабора (у Ефесу 449.г.), који се и позивао и заклањао иза Св. Кирила Александријског, а ни веру ни богословље и Црквоградитељство Кирилово није имао ни знао, нити следовао итосу и етосу – моралу и нарави, христољубљу и братољубљу великога Оца Цркве Кирила).



4. Откуда, и откада, у Цркви братољубивог, јер христољубивог, Светога Саве Свесрпског и Свеправославног, изненадна појава ових нових, језуитских инквизи-тора, шпијуна савестй Епископа и Свештенослужитеља, са шиљаним по Србији својим уходама и жбирима, са огавним сајтовима, е-маил-пљуваоницама, текстовима без потписа, препуних бескрупулозних лажи, клевета, подметања (ја сам за њих, рецимо, „агент Ватикана“!), који су одједном умислили да „Богу службу чине“ таквим подозрењима свих и свакога ко се не понаша или „не служи“ онако како су они „одувек“ служили?


Да ли су, питамо се, ти фанатични (све до штрајковања у Храму!) поборници умишљеног „старог начина служења“ завирили макар у неки наш рукописни Служабник (ево сад смо објавили факсимил Ораховачког из 18 века!) или рецимо Хиландарски, Дечански, Пљеваљски, Никољачки, Крушедолски, или пак у који Србуљски штампани Служебник, као Ободски, Гораждевачки, или макар добро проучили Служеб-ник о. Јустина или Св. Синода, преведен и приређен под руководством Свјатјејшег Патријарха Павла?


Али, док је он био здрав, и такође док је био жив Патријарх Герман, није било овакве халабуке и бруке, а служило се како и данас служимо, без хистеричне, неуротичне ускости, исључивости, незнања и бесловесја, какво у овој години и по показују овакви инквизиторски, медиокритетски менталитети. (На жалост, уз подршку пар митроносних глава, који – еда Бог дâ – да се тако ревњиво баве својом градином!). И њима – самозадуженим „поборницима предања“ – не смета „штрајк глађу“ сабраће свештенослужитеља, пред очима неба и земље, и то кога и где? – а смета им неки откачени поп: са колико тонова јачине он изговара неку молитву у Служби, а да се притом и не запитају о смислу, дубини, висини, ширини, бескрају садржаја богонадахнутих речи те молитве у Литургији, која је плод неисказивих уздаха Духа Светога (Рм.8,26) као душе у Телу Христа Богочовека, чији смо ми сви удови и чланови!?


Е да ли се то, браћо, Христос раздели у нама, или се ми оделисмо од Њега? Уместо да Га, у јединству вере и заједници Духа Светога, у Литургији нераздељиво раз-дељујемо и Причешћем се узајамно сједињујемо с Њиме и међусобно, и освећујемо Њиме, Једино Светим, јер Он као Јагње Безазлено и Непорочно узима све грехе наше и свега света, ми изгледа, по Апостолу, „једни друге гриземо и прождиремо“, не гледајући да се, можда, „међусобно не истребимо“! (Гал.5,15) – на злурадост онима којима је мало српске народне пропасти, па раде здушно да нам и Општи Дом Спасов растуре. А Жича се зове, и јесте, Општи Дом Спасов, и она је родила и Општи Дом Спасов у Пећи Метохијској и Свесрпској.


Недеља Свих Светих, 2008. +Еп. Атанасије, ман. Тврдош

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#3

ХУЛЕ И НЕЗНАЊЕ ДР. МИОДРАГА ПЕТРОВИЋА

Др Миодраг Петровић се у теолошким круговима највише "прославио" своји тврдњама да је исправно рећи Христ а не Христос.

На његове неутемељенетврдње, реаговао је, у више наврата еп. Атанасије Јевтић, и показао сву филолошку и теолошку апсурдност таквих тврдњи. Увређен и повређен због научног пораза, др МП је повео својевстну кампању против еп. Атанасија, како кроз чланке и памфлете, тако (изгледа) и преко својих истомишљеника, рођака и пријатеља.

Циљ те кампање је да се дискредитује еп. Атанасије, а поред њега и малте не читав Св. Синод па и Сабор Архијереја СПЦ.

Оштрица напада МП је била "мировина" тј. пензионисање еп. Атанасија, које МП сматра некакноским (!).

МП је отишао дотле да је устврдио како је Св. Григорије Богослов који се повукао - пензионисао - са места цариградског патријарха заправо учинио "безакоње" преласком на цариградски престо са своје епископије у Сасиму.

Оваква хула на Светитеља Божијег, поизишла је из жеље да се попљује и унизи Еп. Атанасије. Тако је од лоше ствари (напада на Епископа Цркве Христове), поменути МП дошао на горе (напад на Светитеља цркве Христове).

Наравно да нема речи о томе да је Св. Григорије био оптужен за "безакокоње". напротив, Оци 2. Васељенског Сабора су га чак узели за председавајућег након смрти Св. Мелетија Антиохијског.

МП чак фалсификује Св. Григорија тврдећи да он сам за свој чин тврди да је "безакоње" док се увидом у дела Св. Григорија није показало да је то измишљлотина. Како наводи еп. Атанасије М. Петровић "бескрупулозно фалсификује црквену историју и старе текстове, и без стида и зазора ружи Св. Григорија Богослова и цео Св. Други Васељенски Сабор, а самим тим и читаву Св. Православну Цркву кроз векове".

Овај детаљ сам желео да овде истакнем да би се показало колико је душепогубна пракса гордог нападања на епископе Цркве, и како таква пракса, и код учених глава, води прелести, хули и саблазни.

О АЛЕКСАНДАР ЂАКОВАЦ

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#4


Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#5


Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#6

СУМАДИНАЦА, ака РОЈАЛИСТА, ака ВЛАДИМИР ПЕТРОВИЋ
http://www.czipm.org/Grafika/Foto/vladim...trovic.jpg

Јели сте ви рођаци?

Иста генетика?
Одговори
#7

(01-03-2017, 05:34 PM)Прст_у_ока_латиници Пише:  СУМАДИНАЦА, ака РОЈАЛИСТА, ака ВЛАДИМИР ПЕТРОВИЋ
http://www.czipm.org/Grafika/Foto/vladim...trovic.jpg

Јели сте ви рођаци?

Иста генетика?

Не! Влада је код Ацка у Белом Двору! Јок

Но, шта имаш изнети поводом овог цркворушитеља и комунца и секташа Миодрага Петровића? Rolleyes

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#8

Што ниси разумео од концепције да су сви ПЕТРОВИЋИ негде појавиле се из једне породице?
Одговори
#9

(01-03-2017, 06:10 PM)Прст_у_ока_ћирилици Пише:  Што ниси разумео од концепције да су сви ПЕТРОВИЋИ негде појавиле се из једне породице?

[Слика: IMG_0704.gif]

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним