(28-12-2020, 09:31 AM)Mekenzi Пише: Ред је да се Србија врати
Монархији
Да уђе у ЕУ и НАТО
И да се врати у нормалност, као што су учиниле све земље источног блока.
Ти нем'о да причаш о Монархији јер си чак и овог нашег несрећног Престолонаследника вређао месецима, годинама...а твоји дописи још стоје на форуму!
Међутим!
Какву ти то
Н О Р М А Л Н О С Т
очекујеш од Гњилежног Запада јадан?!
'Оћеш
ФЕМИНИЗАЦИЈУ ЈЕЗИКА па да ти увале под морање апликацију да кад год напишеш рецимо "четник" а оно ти аутоматски исправља "четникуша". или "војник-војникуша", "програмер-програмачица" итд., тако да мораш да тражиш писаћу машину по антикварницама!
Или 'оћеш ужасе које је открио Протојереј Владислав Ципин, Сајам деце за
ЛГБТШКЉ, мужеложнике и лезбаче?!
Еј бре на Гњилежном Западу прорадио сајам деце која се рађају ради забаве хомосексуалних парова па се то осећа, смрди!
Наиме почетком јесени у Бриселу, који је у медијима чврсто стекао титулу престонице Европе, одржан је „сајам деце“ – не дечјих играчака или дечје одеће,
већ распродаја саме деце, истина била је то трговина будућим уговорима.
Продавана су још нерођена деца: наручивана су по објављеном ценовнику у којем су наведени облик очију, боја косе, облик носа и други параметри живе робе са ценама по квалитету.
Цене су се кретале од 95 до 160 хиљада долара: скупље од аутомобила марке „мерцедес“, али јефтиније од чистокрвних арапских пастува.
Роба је наручивана од услужних дама – такозваних сурогатних мајки: сајам је обављен у виду изнајмљивања репродуктивног апарата. Међутим, како обично кажу у рекламним спотовима, то није све. Организатори сајма су свој „пир у доба куге“ назвали сајмом Men having babies („Мушкарци који имају децу.“)
Продаја живе робе је намењена купцима ретке, и како се на Западу обично сматра, врло драгоцене расе, попут животиња из „Црвене књиге“- расе, чије размножавање представља једну од главних брига цивилизованог света – на истополне породице с тим да оне, вероватно, купљену децу васпитају тако да буду достојна да учествују у њиховом облику срећног породичног живота.
Продаја деце није нова ствар, у прошлости се вршила у робовласничким државама: у фараонском Египту, у Вавилону, у античкој Грчкој, у Сједињеним Америчким Државама. Ипак, у Римском царству је продаја деце која су рођена слободна била забрањена, без обзира на то што је ропство тамо било озакоњено.
Али древни робовласници у вештини маркетинга не могу да се пореде са савременим продавцима и купцима живе робе лишеним застарелих предрасуда. Историја се не креће правом линијом, као што су замишљали простодушни напредњаци, већ пре ће бити циклично, по кругу, њен точак може да се котрља и напред и назад, и неке појаве из прошлости се реанимирају, премда у другачијем руху.
Продаја живе робе данас на Гњилежном Западу постаје свакодневица: сајмови Men having babies су у најскоријој будућности планирани у Џујорку, Сан Франциску и Сикагу.
Кад су у Русији 1980-их година неки жудели за увођењем „општеевропских“ вредности и „западних стандарда љуцкиправа“, чак ни сањари чија је машта била способна на најбујније фантазије, нису досезали до домишљатости генератора ових вредности, нису могли да замисле да ће једно од обавезних и приоритетних људских права бити право истополног пара, који по природи ствари није у стању да се размножава, бити да купује децу по ценовнику.
Као што је познато, почетком ХХ века немачки мислилац Освалд Шпенглер је написао историјско-философски рад „Untergang des Abendlandes“ који је код нас познат као "Пропаст Запада" а код Руса као „Залазак Европе“.
Свети Владика Николај код нас и славјанофили у Русији су много пре Шпенглера говорили о труљењу Запада па ова метафора код Руса потиче од С. П. Шевирјова.
Перспектива заласка Запада дакле, коју је предсказао О. Шпенглер, открива се и кроз
ПРАЗНЕ ЦРКВЕ или кроз изумирање западне популације због потискивања ретроградних разнополних породица истополним паровима – тако да ускоро неће имати ко да рађа сурогатне мајке. Неко ће рећи да је то дуготрајан процес.
Међутим!
Вероватно је дуготрајан, али има маса околности у савременом свету које могу радикално да га убрзају.
Да ли сви на Гњилежном Западу ликују због тријумфалног напретка у еволуцији најновијих вредности?
Разуме се, не сви, чак и не већина, која ни тамо не стиже авангарду. И у Европи, и у Новом свету је остало још много, да кажемо савременим жаргоном „заосталих“ који нису у стању да схвате овакво ликовање. Не само то, и тамо постоји „елемент“ који је спреман да пружи отпор прогресу који надолази.
У сваком случају, таква расположења се могу запазити у религиозној средини која је привржена сасвим другим вредностима, које је ареопаг законодаваца етичке моде прогласио за застареле и опасне. То су и Хришћани али и муслимани, и носиоци хуманистичких идеја у њиховој традиционалној амбалажи, које је сада проглашено за ретроградно, који се не мире с трговином робљем, чак и ако је улог срећа истополних парова.
За то да муслимани одбацују вредности „цивилизованог“ света постоје упечатљива – па чак и претерано упечатљива – сведочанства.
Али на Гњилежном Западу још увек има више каквих-таквих хришћана него муслимана.
Негативан став Руске и Србске Православне Цркве о сурогатном материнству и истополним браковима је добро познат а овај став деле и Православци који припадају другим Помесним Црквама, а ако га неко не дели, логично се поставља питање да ли се може сматрати Православцем, и уопште Хришћанином онај ко лако одбацује учење Апостола Павла о томе да „мужеложници… неће наследити Царство Божје“ (1 Кор. 6: 9-10).
Међутим!
Православци на Гњилежном Западу, у западној Европи и Северној Америци чине мањину.
Протестантске конфесије у својим званичним декларацијама, осим тврдоглавих „фундаменталиста“, се труде да не заостану за напретком "западних вредности" у његовим разним правцима, као рецимо жене "свештенице", често лазбаче, или декларисани мужеложници-"свештеници", па на крају укључујући и "редности" које су довеле Гњилежни Запад до озлоглашеног бриселског сајма.
А шта је с Кримо-католичком "црквом", којој припада преко милијарду неких хришћана на свим континентима?
У званичним изјавама Ватиканске курије нема директног одобравања трговине децом и истополне љубави, а још мање истополних „бракова“, значи, остаје нам надежда да у Кримо-католичкој цркви у ближој перспективи неће венчавати младожење са младожењама и младе с младама мада је папа већ наговестио и ту могућност иако је у књизи „На небу и на земљи“ он је законе „који изједначавају“ хомосексуалне односе с браком назвао „антрополошком регресијом“.
Другим речима, констатовао је да се одвија процес дехуманизације, рашчовечавања човека.
Међутим!
На размишљање наводе неке његове друге изјаве на ову тему, тим пре што их многи савесни Кримо-католици доживљавају као непогрешиву истину.
У разговору с новинарима који је одржан 2013. године у авиону на повратку из Бразила у Рим папа је, признавши хомосексуалне односе грешнима, истовремено рекао: „Ако је човек геј и има добру вољу и тежи ка Богу, ко сам ја да му судим?“
У овим речима нема ни директног, ни индиректног одобравања содомије. Оне се по жељи, с једне стране могу интерпретирати као поштовање Христове заповести: „Не судите да вам се не суди“ (Мт. 7: 1), а с друге, као илустрација мисли Апостола Павла о разним усмерењима људских помисли: „Добро које желим, не чиним, а зло које не желим, чиним“ (Рим. 7: 19) – ето, као и други грешници, и содомити могу, остајући у греху, да теже ка добру.
Вероватно да могу. Али остаје непобитна чињеница: ни из далека нису сви Кримо-католици папине речи схватили у повољном смислу. Не упуштајући се у егзегетске нијансе могли су закључити да папа не сматра да је могуће осуђивати, не само грешнике – његови претходници су лако осуђивали лично и одређене људе, између осталог, на вечне паклене муке, – већ и сам грех: јер у овом интервјуу није разматрано девијантно понашање конкретне особе, већ се радило о самом овом феномену.
Једни – и то су новинарска гуштерска, рептилска братија, која опслужује творце „врлог, новог света“ – похвалили су папу због ових његових речи, а други – и њих има много више – били су огорчени, па чак и шокирани, једноставни речено: ужаснути.
У Италији су на захтев страшног и моћног ЕСЉП (Европског суда за љуцкиправа) легализовани истополни грађански савези, истина, још увек не бракови: државна власт земље је узела у обзир солидарне наступе Кримо-католика и некатолика против иницијативе да се содомитски савези по правима изједначе с брачним савезима.
Папа Франциско је тада изразио задовољство због постигнутог компромиса, али се притом заложио за заштиту грађанских права содомита и против њихове наводне дискриминације.
Папин став се може схватити на следећи начин: он је задовољан због тога што је по цену мањег зла – легализације истополних грађанских савеза – избегнуто веће зло – потпуно изједначавање содомитских савеза с браком по правима.
Жан-Франсоа Тири, руководилац Кримо-католичког културног центра „Покровска капија“ у Москви на следећи начин је прокоментарисао понтификове речи:
Цитат:Речи папе Франциска о легализацији истополних бракова нису из званичног документа цркве… За Католичку цркву и за папу није могуће да благослове хомосексуални савез. И управо због тога што црква не може да прихвати и да благослови такав савез, она се слаже с тим да се о таквим људима побрине држава. Да имају могућност, као обичне породице, да плаћају мањи порез, да се брину једни о другима, да долазе у болницу. Наравно, све што је папа рекао имаће одјека. Међутим, мислим да нико неће укинути Библију и тврдње Библије о хомосексуалности.
Можда тако и треба схватити изјаве понтифика о овој пикантној теми. Ипак, њихов негативан ефекат, или „резонанс“, по речима Ж-П. Тирија, папа, који по дужности мора бити мудар, је морао предвидети.
Шта наводи курију на тако ризичне изјаве? Можда скандали повезани с педофилијом у средини Кримо-католичког клира. Нема сумње у то да су се десиле неке криминалне чињенице око којих се у медијима дигла велика прашина. Оне су потврђене и судским пресудама, и што је подједнако убедљиво „признањем“, али је очигледно и да Интернационална Лихварска Хидра води организовани и контролисани прогон католичког клира.
Новине, телевизија и интернет сугеришу публици да је типични католички свештеник, прелат и кардинал – педофил.
Приликом упознавања са садржајем сличних публикација стиче се утисак да њихови аутори од католичког клира захтевају да начини вешти акробатски покрет, својеврсни салто мортале – да се званично јавно покаје за сопствену педофилију и да одмах званично одобри педерастију у савременом уобичајеном значењу ове речи, иако су у недавној прошлости ове речи, у складу с њиховом етимолошком логиком, биле синоними.
А како заправо стоје ствари са правим и лажним костурима у Кримо-католичким ормарима?
По папином признању, до 2 процента клирика, епископа и кардинала су педофили.
По процени разобличитеља са стране, таквих изопачењака у Кримо-католичком клиру има до 6 процената.
Ипак ћемо се држати папине процене, премда се догма о његовој непогрешивости не односи и на непогрешивост калкулација.
Као што је познато, нема жита без кукоља и у сваком стаду има понека шугава овца.
Међутим!
Чак и 2% наказа, не шугавих оваца већ чобана, пастира, је много!!!
Вероватно би проценат био мањи да није обавезног целибата клира, иако наравно, ни његово одсуство није гаранција непорочности. Ипак, ако се ово примени на гуштерску новинарску братију која шиба Кримо-католички клир, умесно је сетити се пословице: боље је да ћутиш, јер си још гори.
Глобални проблем се не састоји у греховима кардинала, епископа и клирика, већ у малодушном прилагођавању, у конформизму, грубо речено – у тежњи да се плива низводно.
Овакву спремност за
УГУЗЉУБЉЕ духу Гњилежног Запада овог века нису имали Православни Епископи Рима пре одпадништва Кримо-католика од Цркве!
Светитељи Лав Велики и Мартин Исповедник су се усуђивали да говоре против воље Императора.
Међутим!
И неке Кримо-католичке папе су биле у стању да пруже отпор притиску у време кад Гњилежни није био оволико труо!
Сетимо се само непоколебљивости познатог „ватиканског заробљеника“ Пија IX. Двосмислене изјаве поводом легализације грађанских савеза содомита представљају логичне кораке на путу такозваног
aggiornamento – реч која се тешко преводи с италијанског, отприлике значи „осавремењивање“ или „обнављање“.
Кримо-католичка "црква" је овим путем кренула на II Ватиканском сабору.
„Ађорнаменто“ има блиску паралелу у историји Руске Православне Цркве: то је
обновљенчество, притом се не ради толико о расколу с таквим називом који су специјалне службе изазвале 1922. године, колико о правцу црквене мисли који је пре Револуције утемељио „Савез за црквену обнову“.
Обраћајући се свету Хришћански Пастири су позвани да говоре тако да их свет чује, а то значи да говоре на језику који је разумљив савременом друштву, али овакав приступ ни за јоту не даје право на компромис с духом овога света који противречи јеванђељском учењу.
Данас сервилност међу Хришћанима није опростива чак ни у оној мери у којој је могла бити подношљива у прошлости, кад су се чинили кораци који противрече савести да би се испуниле жеље „властодржаца“, заоденутих у јавна овлашћења власти, зато што се данас не угађа моћним владарима којих на Гњилежном Западу више нема, већ
анонимној закулиси која своју, вољу, свој диктат намеће и владама, и грађанима, и верским заједницама.
Овакав притисак
анонимне закулисе садржи очигледне знаке узурпације власти, тако да попуштати пред њим значи деловати противправно.
Адекватан одговор на акције усмерене на изазивање „антрополошке регресије“ треба да буде бескомпромисно сведочење о Хришћанском учењу о човековој природи, о породици, о добру и злу.
Цитат:Ви сте со земљи, ако со обљутави, чиме ће се осолити? Она већ неће бити ни за шта, осим да се проспе напоље и да је људи погазе! (Мт. 5: 13).
Данас ове Спаситељеве речи звуче као звоно за узбуну.
Ово нека пажљиво прочита дежурни форумски про-екумениста, уосталом са'ће се јави!
Паметном доста!
EX ORIENTE LUX!