Оцена Теме:
  • 5 Гласов(а) - 3.4 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ЗАБЛУДЕ И АКТИВНОСТИ АРТЕМИЈЕВЕ СЕКТЕ

Грешни ШУМАДИНАЦ, се баш примио, али се само све више закопава Сирома'

да Вас цитирам "Pre poducavanja drugih,samog sebe moras uciniti onakvim kakvim ucis druge da budu. Tesko je obuzdati sebe,ali samo takav moze obuzdati druge."
Одговори

Потребно је заступати став Цркве, а не неких парацрквених организација и секташких групација.

Драго ми је што си навео Будину поуку, бићеш већи православац! Јок

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Види бато......ми овде у диаспори новћано подржавано рад погледи......

Ја нисам овде стигао да читам вас Шумадинац.....
Одговори

(09-02-2017, 03:47 AM)Прст_у_ока_ћирилици Пише:  Види бато......ми овде у диаспори новћано покушавамо онемогућити рад погледи......

Ја нисам овде стигао да читам сам себе.....

Имаш право! Пут под ноге! Јок

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Црква се у целини понаша добро и озбиљно. У цркви има огроман број часних и поштених свештеника, који служе свом народу, својој цркви и својој вери, који су увек на бранику вере, нације и отаџбине. Међутим, има један број оних, чак и у високој црквеној хијерархији, који се понашају издајнички. Владика Артемије је, нажалост, отворени издајник српског народа. Он одавно служи Американцима заједно са Момчилом Трајковићем.

ДР. ШЕШЕЉ( чак и он )

.

[Слика: 30-7-99-b1.jpg]

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Владика Артемија Протест
https://www.youtube.com/watch?v=jrRoEGrABPI

Епископ Артемије о Јереси Екуменизам
https://www.youtube.com/watch?v=XRIsxHUmV4Q
Одговори

(15-02-2017, 03:53 PM)Прст_у_ока_ћирилици Пише:  Владика Артемија Прелест
https://www.youtube.com/watch?v=jrRoEGrABPI

Епископ Артемије о Јереси Антиекуменизма
https://www.youtube.com/watch?v=XRIsxHUmV4Q

Добре теме. Шта'ш, није му лако! Јок

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

.
ЗАМКА ДУХОВНЕ ГОРДОСТИ АРТЕМИТА


Духовна гордост је замка у коју лако упадају они који су нови у вери, који се први пут сусрећу са монашким животом, а који трагају и теже да живе истинским православним духовним животом. То може нарочито да буде опасно за оне који обилазе манастире, који трагају за духовним поукама, а не знају шта је и какав је истински православни живот у свету, у парохији. Многи верујући људи обилазе манастире и тамо виде монашку побожност и како се живи по монашком предању, и желе да томе подражавају, али без суштинског разумевања. Поклоници долазе и срећу се са духовним старцима и монасима који живе животом који је, по мишљењу поклоника, много „духовнији“ од живота који живи њихов парохијски свештеник, тако да почну да га осуђују, сматрајући га неодговарајућим за њихове духовне потребе. Одлазе у манастир на исповест, развијају духовни однос са духовним оцем или мајком у манастиру, и сматрају да је то за њих једини пут спасења. Они примају у манастиру духовне савете које, често, могу да тумаче на погрешан начин. Понекад, чак, у манастиру могу да добију и погрешан духовни савет, па га онда претворе у крајњу критеријум духовног живота. А каткад људи одлазе у неки манастир или код некога духовника кога је Црква казнила и који не поштује црквену дисциплину. Тада „поклоник-претворен-у-ученика“ пада у мрежу самооправдања заблуделог „старца“ , што у неким случајевима, чак, доводи до упадања у раскол. Претерана спољашња побожност, лажно смирење, заокупљеност оговарањима и „горућим питањима“ живота Цркве, осуђивање људи због њихове побожности или става у погледу ових питања, потпуна убеђеност у то да „ми једини знамо како би ствари требало да се раде“, и, што је можда најопасније од свега, идолатризовање одређене личности или места као крајњег критеријума Православља, јесу све симптоми ове духовне оболелости. Све су то аспекти духовне незрелости. Оно што у свему овоме недостаје јесте Христос и стварна духовна борба против своје огреховљености.

јеромонах Јона (Пафхузен)

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Ја ћу ти ово рећи на Енглеском тако ти нека тражиш превод.

Do you have any evidence for the statements you are making?
Can you personally corroborate with actual documents, with personal evidence, that can substantiate the claims you are making from the texts you are copying and pasting?
Do you have any authority and clearance from the owners of this site, to provide these kind of texts, which you are basically copying onto this site.

The texts can be construed as exceptionally sensitive, the reasoning is quite clear. No independant and non political arbitary ruling body, has judge the said Vladika Artemija in a open court. As the claims far exceed the parameters of an politically motivated ecclesiastical hunta within the framework of SPC. That is the only place he can be judged, naturally with an jury randomly selected from the members of the public. Who can be given the freedom and the security to come to decision based on justice. Does that kind of of rule of law, and justice, exist in Serbia, no it does not........

These statements without actual corroborated evidence/proof, can also be construed as slander.

Legal action can be taken against this site, for providing a platform for these unproven copy paste texts to appear.

But most certainly legal action can be taken against those individuals who are distributing slander, without substantiated proof and an legal court hearing.

i trust you will be able to understand the legal position regarding this?
Одговори

Артемије, који глуми „прогоњеног праведника" и „борца за Православље, Косово и Српство", морао би да престане да клевета, код нас и у иностранству, своју сабраћу епископе, Синод, Сабор, Српску Цркву, све оне који нису на његов калуп и не понашају се сходно његовом псевдозилотском менталитету.

О. МИЛОШ ВЕСИН

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

.
МУЧЕНИК ИЛИ РАСКОЛНИК



Случај Владика Артемије и СПЦ – мученик или грешник, правда и грех, опроштај и праштање
СПЦ и случај раскола владике Артемија који се са делом монаха и монахиња одвојио од цркве и створио своју цркву. Ко коме треба да опрости?


„Ни крв мучеништва не може избрисати тај грех раскола“ – Свети Кипријан Картагински



У Србији влада медју верницима конфузија око лика и дела владике Артемија. С једне стране су они који га осудјују и сматрају јеретиком, с друге стране су они који му верују и који сматрају да је владика Артемије мученик новог доба, борац за Косово и чистоту вере, који је из политичких и дипломатских разлога уклоњен из своје епархије и активног црквеног живота од стране лицемерних епископа.
Обичан верник поставља себи питање да ли је владика Артемије у праву, јер већину ствари због којих се сукобљавао са другим епископима и Синодом, можемо сматрати да иду у његову корист. Његови ставови су наизглед принципијелни и у канонском духу. Мада, можемо слободно рећи његово лично осудјујуће понашање према браћи епископима и ревносна тврдоглавост у непослушању патријарха и Синода му не иду у прилог.

Да ли је владика Артемије праведник који је страдао истине и Христа ради или пак јеретик који је упао у преласт?

Са наше стране сагледавајући ствари, без претензија да дајемо коначан духовни суд, јер и не знамо све детаље, владика Артемије је генерално у праву у скоро већини ствари, осим у суштини. Како ствари стоје он је епископ праведник који иде у пакао због својеглавости. Његов грех је како каже Свети Кипријан Картагински толики да га чак ни мучеништво и крв не могу спрати, јер он се одвојио од Цркве.
.


ЗАШТО ЈЕ КРИВ ВЛАДИКА АРТЕМИЈЕ?


Просечан верник ће се збунити и поставити логично питање: „Ако је владика Артемије у свему у праву, и ако Црква и други епископи доносе лоше одлуке и нису понекад у складу са црквеним канонима и законима, нису праведни по Јевандјељу и предању, како то да је он грешан а они исправни?“

И још ће с правом верник поставити питање: „У предању и Посланицама апостола је записано да ко се одвоји од закона Божијих, да се одлучи (одвоји) од Цркве“, па ако су већина епископа у неканонском понашању, а владају Црквом, таква Црква не може бити добра, не држи се слова Закона. Онда је у реду ићи са владиком Артемијом и похадјати његове службе које пак нису признате од Српске Православне Цркве“.


Чак и да је све то тако црно бело, а ипак није, владика Артемије није мученик него грешник. Његова правда је постала његов грех. Он се одвојио од Цркве и одвојио се од Христа, одвојио се од пуноће јединства и живота црквеног живота. Његова служба нема благослов патријарха а ни саме Цркве. А у Цркви се не ради ништа без благослова, јер само уз благослов духовника може сићи благодат. У цркви је јасна духовна хијерархија јер је то основни закон Божији. Без благослова надлежног духовника, нема ничега духовно вредног, нема благодети, нема спасења. То је разлог зашто су све отпадничке и расколничке православне цркве нестајале и нестаће, као што је то политичком силом новоформирана Црногорска црква, јер у њој не пребива благодат Светог Духа, у њој нема пуноће литургијског јединства, њом не влада владика Исус Христ. У таквим црквама се одиграва и обавља литургија и службе, али у њој Господ Исус Христ не борави, јер није дао благослов да она постоји. То су духовно празне цркве и пусти обреди без Духа Светога.
Ово све делује мало компликовано и апсурдно, многи ће помислити и нелогично и лицемерно, јер ако је нешто истинито и праведно, онда је то апсолутно, и то не може никако водити греху. Медјутим, да би то објаснили, морамо православну цркву посматрати у времену, не само у простору, морамо је посматрати као духовни а не као политички ентитет, и морамо знати шта је Црква. Такодје, морамо схватити да људи у Цркви нису нити ослободјени греха, нити савршена бића, нити вавек устаљен карактер и мисао.

Сви се мењају, мења се и Црква, сви греше намерно или ненамерно али истина Светог Духа у њој остаје вечита. И благослов који над њом лебди и у њој борави.
Благослов владике Бога који је апостолску цркву створио због несавршених људи, коју ти исти несавршени људи воде и њом управљају, и у којој несавршени и понеки савршен човек борави. А од несавршених људи се не може очекивати савршен резултат и понашање, јер живе у несавршеном свету пуном искушења. Владика Артемије то није у потпуности разумео.
Сада ћемо да објаснимо у чему је грех Владике Артемија у односу на Господа и саму Цркву.
.


У ЧЕМУ ЈЕ ГРЕХ ВЛАДИКЕ АРТЕМИЈА?


Прво, Цркву апостолску, односно СПЦ и све остале православне цркве води сам Господ Исус Христ, он је глава Цркве, он је Пут, Истина и Живот који се кроз цркву објављује. Људи који су у цркви и око цркве, рекосмо да нису савршени, они су у сталној борби да постану савршени. Они се уздижу и падају, почев од верника, дјакона до владике и патријарха. Нико од њих није безгрешан. Господ стражари над свима њима и нама, као благи отац и благо и трпељиво гледа на наше грехе, падове, преласти и умишљања. А тога, признаћете, има пуно. И одувек је тога било. Било је јереси које су завладале црквом и владале пола века, па се ипак црква тога спасила. Тога греха нису поштедјени ни епископи. Господ Исус Христ као глава цркве све то гледа, прашта и кажњава, али не на деспотски начин, већ кроз наизглед неприметне ствари које се тек кроз деценије или векове касније сагледавају.
У свим тим вековима и тумбањима, апостолска Црква је опстала, иако је у цркви било разних епископа и разних патријарха, било је модерниста, зилота, реформиста, унијаниста, новотара, али све је њих историја пребрисала и заборавила а једина Света Апостолска Црква постоји и дан данас, и памти само оне свете и узвишене људе који су Цркви давали надахнуће и добар пример. Узећу за ту тврдњу један блискији и нама разумнији пример: свети Јустин Ћелијски и свети Николај Велимировић. Свети Јустин Ћелијски је био оштар и према Европи и према недостојним члановима Српске Православне Цркве, због тога је био и скрајнут у црквеној хијерархији, али је он на крају постао светитељ и његова духовна поука је победила и људе и време. Иако је видео много греха у самој СПЦ није му падало на памет да се одваја од Цркве, тела Христовог.


Сличан случај је и са владиком Николајом, који је додуше достигао владичински чин, али уз много муке, спотицања и љубоморе унутар самих црквених кругова СПЦ. И он је видео шта све не ваља у СПЦ и изабрао је да оно што не ваља у самој цркви исправља у самом народу кроз богомољачки покрет, кроз ширење вере и праведног живота, иако ни сама СПЦ није увек благонаклоно гледала на богомољце. Ни свети Владика Николај се није одвајао од своје Цркве.
А владика Артемије се одваја од своје Цркве, неспреман да опрости и истрпи грехе своје сабраће епископа. Он у дубини душе не схвата да је Српска Православна Црква одраз српског народа, какав је народ таква је и црква и обратно, каква је црква такав ће бити и народ. Колико се народ потруди да буде богобојажљивији, то ће му бољи епископи и патријарси бити на челу, и колико се саме владике потруде око народа, толико ће им и народ бити бољи. То се зове саборност, сви смо једно и у Једном, сви смо позвани да сами себе и друге спасавамо. Епископ Артемије је позван да спасава своју браћу епископе, молитвом а не поругом, заједништвом а не расколом.


Сви који знају владику Артемија и који су му блиски говоре о њему са похвалом. Његова истинитољубивост и поштење, пожртвованост и упорност у борби за верске и народне циљеве су за сваку похвалу. Медјутим, његова претерана ревност и тврда принципијелност у стварима које нису до њега самог и Божијих закона, већ су грех и трун у оку других, одвлаче га у грех. Само праведници и пророци Божији којима је Господ директно дао власт и силу, као што је то дао пророрку Мојсију или Илији, могу да дају себи право да суде и да кажњавају. Епископ Артемије нема силу Светог Духа од Бога датог да то ради, иако му је као епископу и наследнику апостола на земљи дата духовна власт над верницима. Дата му је духовна власт али није му дата духовна сила, није ју је заслужио. Јер да јесте, померао би планине.


Тврдоглавост и упорност са којом владика Артемије истрајава са својим циљевима и напорима је херојска, вредна дивљења и поноса. Али понос претходи паду, а епископ Артемије је због поноса праведника пао у бездан, јер како каже пословица пут у пакао је поплочан добрим намерама. Осудио је своју Српску Православну Цркву, основао је своју сопствену цркву након две хиљаде година постојања једне и једине свете апостолске цркве православне и Господ ће га због тога осудити. Јер Господ му није дао силу и снагу коју даје праведницима, пророцима па и мученицима да спроведе вољу Божију, већ владика Артемије спроводи своју вољу.

И сада имамо апсурдну ситуацију да најправеднији епископ од свих, владика Артемије, постаје највећи грешник од свих, носилац греха који се ни крвљу не може опрати пред гневом Божијим, јер је ударио на Цркву Христову, не схватајући једну једноставну истину: свештеници и епископи пролазе, Црква траје. Проћи ће и бити заборављени сви они против којих се он бори сада а проћи ће и он. Проћи ће новотарије и реформе у цркви, проћи ће унијати, проћи ће нове службе и литургије, проћи ће нова црквена архитектура, модерне владике склоне додворавању естради и политици, проћи ће екуменисти, проћи ће савремени догматичари, проћи ће јерес. Иза свих садашњих грешника епископа и свештеника ће и после свега остати истинита Црква Христова а иза владике Артемија ће остати раскол и грех.
.


ВЛАДИКА АРТЕМИЈЕ И СВЕТИТЕЉИ, ВЕРНИЦИ И РАСКОЛНИЦИ


Српска Православна Црква нису само епископи, свештеници, монаси, дјакони, верници. Ми живи телом смо само део целокупне цркве која обитава на Небу. Српска Православна Црква су Свети Сава, Свети Симеон, Свети цар Лазар, Свети цар Душан, Света Петка, Свети владика Николај, Свети Авакум, Света Анастасија, Свети Василије Острошки, Свети Гаврило, Света Јелисавета, Свети Петар Цетински, Свети Милутин и многи други. Да ли је Свети Сава прешао из Српске Православне Цркве на небу у Истинску Српску Православну Цркву владике Артемија на земљи?
Српска Православна Црква су и живи а свети монаси Свете Горе, монаси и монахиње из српских манастира, благодатни свештенослужитељи српских цркава, праведни мирјани, од којих многи имају прозорљивије духовне очи и веће право да суде и осудјују неморал и грех у крилу Цркве од владике Артемија. Неки ћуте, неки разобличавају, али нико цркву не напушта.

Да ли је то лицемерје?

Не, и апсолутно не. Ко не разуме хришћанско учење у сржи, о дјаволу и греху, покајању и искупљењу, не може да разуме ни ову тврдњу. Сва прича, напори и дела било ког владике су празно слово и празна дела пред молитвом и подвигом православног старца, аве који се моли у својој келији. Његова молба и молитва коју Бог усвоји су много јача сила од десет хиљада безбожника који кидишу на цркву. Те свете особе, дубоко скривене у крилу цркве, свете монахиње и монаси, они молитвом чувају Српску Православну Цркву и истерују грех на видело. Њихова молитва позива грешне на покајање а не на раскол. Њихова молитва ангажује Господа, а без Бога се не може ништа чинити. С ким је Бог, он је непобедив. Владика Артемије је на то заборавио, он борбу води сам, без ибзира на присталице које га окружују.

Заборавио је владика Артемије да се Црква може мењати само унутар саме Цркве, када својим ауторитетом и животом сведочите то за шта се залажете. То раде сви они Богом надахнути свештеници, монахиње, монаси и верници, који својим примером и љубављу исправљају, поправљају, упозоравају. Православље је религија љубави, трпљења и благости. То је сила Светога Духа која цркву одржава.
Гнев и љутња, осудјивање и горко прозивање коју себи дозвољавају отпали од цркве а поведени њима и верници расколници, задојени полуистинама, па чак и да су испровоцирани и стварним гресима, нису православље, не славе Бога и своју Цркву, него призивају дјавола, поделе, сукобе. Господ нам с разлогом шаље понекад таква искушења да се не гневимо него да се смирујемо, да не мрзимо него да волимо, да не осудјујемо, него да опраштамо.
.


ПОКАЈАЊЕ И ОПРОШТАЈ ВЛАДИКЕ АРТЕМИЈА

Чудни су путеви Господњи, заиста. И искушења којима смо сви ми изложени. Владика Артемије је изложен искушењу неправде која га је свуда пратила и изазивала, и Господ га је стално позивао да буде благ према греху других, да у свом духу ојача трпељивост и благост, јер сам Бог је благост а не гнев, али владика Артемије се обузео праведничким гневом и решио да иде сам, да се одвоји од Цркве.
То му је грех који ни крвљу не може спрати. И одличан је пример како префињен и лукав начин сатана користи да саблазни човека, епископа, праведника, и да га убаци у своју мрежу и духовни пад. Много мање префињени начини сатанске преваре су убедјивање других епископа да раде на екуменском удруживању, на инструментализацији политике за интересе цркве, на приближавању центрима светске моћи, на модернизацији древне цркве да би била прихватљивија свету, јер све су то једноставне обмане, надахнуте ситним страстима славољубља, романтичног егоизма и жеље за влашћу. Слабост владике Артемија је гордост, а она се најтеже искорењује из карактера.
Када би Господ Бог погледао владику Артемија и уклонио опсену са његове душе да је он истинити пророк и тумач истините Цркве, па да се владика Артемије покаје свестан свог греха осудјивања и нетрпељивости, па да на коленима оде код Патријарха Српског и замоли за опроштај. Да сузама измоли опроштај за своја сагрешења према Цркви Христовој. Да све своје присталице које га у црквеном расколу прате, замоли за опроштај што их је повео погрешним путем. Да у смиреноумљу потражи опроштај од великог владике Господа Исуса Христа што је његову Цркву напао и своју цркву створио без благослова са неба. Верујем да би му сами благи Бог опростио водјен речима Сина Божијег Исуса Христа: „Ако ти сагреши брат твој, накарај га; па ако се покаје, опрости му. И ако ти седам пута на дан сагреши, и седам пута на дан дође к теби и рече: Кајем се, опрости му.“
А црквена историја би забележила да је некада живео владика Артемије који је пао у грех раскола али је својим покајањем и својом жртвом одрицање себе и сопствених страсти и мисли, досегао светлост Истине, опростио грехе сабраћи, и оснажио цркву својим примером покајања и прашатања. То његово враћање у крило Српске Православне Цркве не би била победа других епископа, нити унижење епископа Артемија, то би била победа идеје православља и праштања. Тада би владика Артемије заслужио венац мучеништва, јер је свој непобедиви карактер трпљењем победио. Јер како каже руска пословица: „За лечење карактера нема доктора.“ Осим Господа.
Опрости владико Артемије свима па и себи.


„Јер ако опраштате људима грехе њихове, опростиће и вама Отац ваш небески. Ако ли не опраштате људима грехе њихове, ни Отац ваш неће опростити вама грехе ваше.“

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Бугарска 11 од 17 владика су радили за УДБУ.

Е сад колико је бројка била у Србији!

Отворите своје архиве УДБЕ, па онда нам дрвите!
Одговори

(17-02-2017, 06:30 PM)Прст_у_ока_ћирилици Пише:  Бугарска 11 од 17 владика су радили за УДБУ.

Е сад колико је бројка била у Србији!

Отворите своје архиве УДБЕ, па онда нам дрвите!

Па где ћеш више удбаша него код.... још увек удбаша... Грешног Милоја?

А он ти је Артемијев ГЛАВОДРЖИТЕЉ! Скојевац

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Чудно је како тих све те УДБАША препознаваш?
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним