29-01-2025, 04:08 PM
Бенито, добра анализа.
Додао бих још само ово око недостатка новца.
Немачка Дојче банка и Влада Србије потписале су 20. септембра 2024. уговор о кредиту вредан 173 милиона евра. Исти је ратификован крајем новембра у Скупштини. У међувремену, Дојче банка је замрзла реализацију поменутог зајма који је требало да буде искоришћен за изградњу београдског метроа. Врло занимљиво, пројекат за београдски метро радила је француска фирма ''Ежис'', иста она фирма која је обављала посао надзорног органа приликом реконструкције надстрешнице на новосадској железничкој станици. Фирма ''Ежис'' је ангажовала два лица која су сада обухваћена истрагом тужилаштва. А Дојче банка, према својој пословној политици, одбија да финансира пројекте у којима учествују лица или фирме које су осумњичене за учествовање у кривичним делима. Другим речима, све до доношења правоснажне пресуде у овом случају, Вучић може да се опрости од овог немачког зајма.
Такође, менаџери америчког инвестиционог фонда, који је већ годинама задужен за аранжирање зајмова Влади Србије, пре свега у области енергетике, напрасно су прекинули преговоре о новим зајмовима намењеним за пројекте хидроелектрана ''Бистрица'' и ''Ђердап 3'', као и ветропарка капацитета 1 GW, укупне вредности 3,9 милијарди евра.
Истовремено, на грбачи му стоје Кинези и њихова фирма ''СССС'', којима је, у сарадњи са Малим, обећао 65 милиона долара, уз обавезу да кинеска фирма заврши деоницу Нови Сад - Суботица пре планираног рока (до краја 2024. године).
Притиснут свим проблемима, досетио се свог старог ''пријатеља'' Карића, који је позив једва дочекао, надајући се да ће и он коначно моћи да забоде неки ашов и узурпира који ар или хектар ексклузивног грађевинског земљишта. Међутим, и у Русији затворена врата...
Све у свему, није лако ових дана бити Александар Вучић.
Додао бих још само ово око недостатка новца.
Немачка Дојче банка и Влада Србије потписале су 20. септембра 2024. уговор о кредиту вредан 173 милиона евра. Исти је ратификован крајем новембра у Скупштини. У међувремену, Дојче банка је замрзла реализацију поменутог зајма који је требало да буде искоришћен за изградњу београдског метроа. Врло занимљиво, пројекат за београдски метро радила је француска фирма ''Ежис'', иста она фирма која је обављала посао надзорног органа приликом реконструкције надстрешнице на новосадској железничкој станици. Фирма ''Ежис'' је ангажовала два лица која су сада обухваћена истрагом тужилаштва. А Дојче банка, према својој пословној политици, одбија да финансира пројекте у којима учествују лица или фирме које су осумњичене за учествовање у кривичним делима. Другим речима, све до доношења правоснажне пресуде у овом случају, Вучић може да се опрости од овог немачког зајма.
Такође, менаџери америчког инвестиционог фонда, који је већ годинама задужен за аранжирање зајмова Влади Србије, пре свега у области енергетике, напрасно су прекинули преговоре о новим зајмовима намењеним за пројекте хидроелектрана ''Бистрица'' и ''Ђердап 3'', као и ветропарка капацитета 1 GW, укупне вредности 3,9 милијарди евра.
Истовремено, на грбачи му стоје Кинези и њихова фирма ''СССС'', којима је, у сарадњи са Малим, обећао 65 милиона долара, уз обавезу да кинеска фирма заврши деоницу Нови Сад - Суботица пре планираног рока (до краја 2024. године).
Притиснут свим проблемима, досетио се свог старог ''пријатеља'' Карића, који је позив једва дочекао, надајући се да ће и он коначно моћи да забоде неки ашов и узурпира који ар или хектар ексклузивног грађевинског земљишта. Међутим, и у Русији затворена врата...
Све у свему, није лако ових дана бити Александар Вучић.