03-06-2015, 03:45 PM
Миртополит пирејски Серафим је био унијата, који је се "покајао",
али су му остао секташки менталитет, нажалост врло близак марковом језуитском.
1. Артемију је судио највиши орган једне Цркве а то је Сабор, иначе Артемије је одбио сваки позив на разговор и изношење свога оправдања.
Тако да примена римског права које овде покушава м. Серафим да правнички наметне пада у воду,
јер је Сабор највише судско тело у једној помесној Цркви.
Нажалост и овде провејава римско-унијатска логика митрополита Серафима.
2. Према информацијама које су стигле до мене, а стигле су од врло поузданих људи: Симеон Виловски је ослобођен, јер је Артемије изјавио да је он (Симеон) све радио по његовом (Артемијевом) налогу, те тако и не може имати одговорност за своје поступке. Будући да за самим Артемијем није расписана потерница, а он је преузео кривицу, суд је Симеона ослободио као недужног, јер је био само извршиоц наредби више власти.
Симеон и Предраг Суборички (Раде неимар) су били наметнити од стране Артемија као једини изводиоци грађевинских радова у епархији Рашкопризренској, што су они користили да би своје радове наплатили најмање дупло у односу на реалну цену. Вишак пара је уплаћивам на рачун Марка Радосављевића у грчкој банци. Према мојим сазнањима тамо се налази преко 24.000.000 евра.
За такве проневере и приватизовање помоћи из иностранства Артемије је и разрешен дужности епархијског архијереја. На тај рачун су и легли 1.000.000 евра које је Артемије без знања Патријаршије добио од католика.
Што се тиче американаца артемије је се са њима дружио први, и док су била страдања и убиства на Косову. И док су п. Павле, в. Атанасије и м. Амфилохије сахрањивали распаднута тела Срба Артемије је се шетао по америци и бавио полииком, у коју се иначе не разуме. Такође је све наде полагао у несрећног Вука Драшковића. О контактима са Таћијем, Олбрајтовом, Холбруком и Зукурлићем нема потребе ни говорити.
3. Патријарх Павле је прорекао да ће Артемије направити раскол, а и прича да СПЦ подржава канонизацију злочинца Степинца је лукава подвала.
4. Свети Јован Златоусти је неправедно осуђен, али у прогонство није са собом повео никога, већ је своје монаштво и свештенство оставио да буде у послушности новом Цариградском Патријарху.
Такође није правио своју парацрквену организацију.
Тако да свако поређење Марка Радосављевића са Св. Јован Златоустим је плод зленамере или тоталног незнања.
Митропилит Серафим очигледно не зна шта ке Црква и Ко је Истина чим тражи благослов од расчињеног епископа и то без благослова своје Цркве којој припада.
Горди се не могу ујединити, јер се не могу договорити који је главни, будући да је и "Укакије" поста "владика", тешко да ће трон "првоборца" препустити Марку или Милоју.
Иначе "Укакије" је био искушеник у Србији, па ту није нашао благодат, па је
отишао у Русију, али и тамо није нашао благодат, после се запути у Свету Гору и тамо су зилоти нашли њега, а благодат је постала његова гордост.
али су му остао секташки менталитет, нажалост врло близак марковом језуитском.
1. Артемију је судио највиши орган једне Цркве а то је Сабор, иначе Артемије је одбио сваки позив на разговор и изношење свога оправдања.
Тако да примена римског права које овде покушава м. Серафим да правнички наметне пада у воду,
јер је Сабор највише судско тело у једној помесној Цркви.
Нажалост и овде провејава римско-унијатска логика митрополита Серафима.
2. Према информацијама које су стигле до мене, а стигле су од врло поузданих људи: Симеон Виловски је ослобођен, јер је Артемије изјавио да је он (Симеон) све радио по његовом (Артемијевом) налогу, те тако и не може имати одговорност за своје поступке. Будући да за самим Артемијем није расписана потерница, а он је преузео кривицу, суд је Симеона ослободио као недужног, јер је био само извршиоц наредби више власти.
Симеон и Предраг Суборички (Раде неимар) су били наметнити од стране Артемија као једини изводиоци грађевинских радова у епархији Рашкопризренској, што су они користили да би своје радове наплатили најмање дупло у односу на реалну цену. Вишак пара је уплаћивам на рачун Марка Радосављевића у грчкој банци. Према мојим сазнањима тамо се налази преко 24.000.000 евра.
За такве проневере и приватизовање помоћи из иностранства Артемије је и разрешен дужности епархијског архијереја. На тај рачун су и легли 1.000.000 евра које је Артемије без знања Патријаршије добио од католика.
Што се тиче американаца артемије је се са њима дружио први, и док су била страдања и убиства на Косову. И док су п. Павле, в. Атанасије и м. Амфилохије сахрањивали распаднута тела Срба Артемије је се шетао по америци и бавио полииком, у коју се иначе не разуме. Такође је све наде полагао у несрећног Вука Драшковића. О контактима са Таћијем, Олбрајтовом, Холбруком и Зукурлићем нема потребе ни говорити.
3. Патријарх Павле је прорекао да ће Артемије направити раскол, а и прича да СПЦ подржава канонизацију злочинца Степинца је лукава подвала.
4. Свети Јован Златоусти је неправедно осуђен, али у прогонство није са собом повео никога, већ је своје монаштво и свештенство оставио да буде у послушности новом Цариградском Патријарху.
Такође није правио своју парацрквену организацију.
Тако да свако поређење Марка Радосављевића са Св. Јован Златоустим је плод зленамере или тоталног незнања.
Митропилит Серафим очигледно не зна шта ке Црква и Ко је Истина чим тражи благослов од расчињеног епископа и то без благослова своје Цркве којој припада.
(03-06-2015, 03:31 PM)Шумадинац Пише: Можда ће се Артемијеви Сведоци сјединити са Акакијевим Зилотима....никад се не зна!
Паметном доста!
Горди се не могу ујединити, јер се не могу договорити који је главни, будући да је и "Укакије" поста "владика", тешко да ће трон "првоборца" препустити Марку или Милоју.
Иначе "Укакије" је био искушеник у Србији, па ту није нашао благодат, па је
отишао у Русију, али и тамо није нашао благодат, после се запути у Свету Гору и тамо су зилоти нашли њега, а благодат је постала његова гордост.