19-07-2017, 02:12 PM
.
ВЛАДИ СРБИЈЕ ИНТЕРЕСИ СТРАНАЦА ВАЖНИЈИ ОД РАДНИКА
Ани Брнабић се не може веровати и прекид штрајка радника „Фијата“ у Крагујевцу је класичан пример политичке манипулације и утеривање страха радницимима, јер радници више раде, а мање зарађују, на држави сав терет, а странци се богате. Ово је још један доказ лобирања за интересе странаца са врха државе.
Република Србија, њена привреда и грађани неминовно ће се, у врло блиској будућности суочити са трагичним последицама наметнутих привредно-системских промена с почетка новог миленијума, незнања и погрешно вођене економске полтике претходних и актуелне власти.
Репрезентативни случај и оличење наопаке економске политике државе кроз „инвестирање у стране инвеститоре“ ових дана добија нову димензију кроз дешавања у ФЦА СРБИЈА д.о.о. Крагујевац. Иако држава годинама одбија да објави прецизне податке о улагањима и поједине делове уговора са Фиатом, доста података, који указују на оправдане мотиве запослених на штрајк у овом предузећу, могу се видети у финансијском извештају ове компаније.
Износимо само неке битне чињенице из којих се могу извести одређени закључци који ће свакако указати на грубе пропусте државе, њено подаништво према већинском страном инвеститору, али и замагљивање финансијских извештаја, исисавање капитала и добити, прекомерно задуживање ФЦА СРБИЈА д.о.о. код банака уз повећање обавеза према добављачима и експлоатацију запослених у том предузећу.
По подацима из финансијског извештаја ревизора ФЦА СРБИЈА д.о.о. Крагујевац за годину завршену 31. децембра 2016. године, објављених на сајту Агенције за привредне регистре, стоји да су: укупни приходи од продаје аутомобила смањени са 137.066.066.000,00 динара у 2015. години на 128.756.558.000,00 динара или за више од 8,3 милијарди динара. Ови подаци указују на пад тражње на тржиштима за моделом Фиата који се производи у Крагујевцу, што логиком инвеститора, неминовно упућује да је потребно смањење обима производње истог, а уз смањење обима производње и смањење броја радника (за око 300). У прилог овом закључку иде и став менаџмента Фиата у Торину да анализом тржишта Фиат треба у овом моменту да да акценат на производњу великих и луксузних модела аутомобила, али по свему судећи ту привилегију неће дати фабрици у Крагујевцу.
![[Слика: IMG_4138.jpg]](https://s13.postimg.org/g0uhowgyv/IMG_4138.jpg)
Информативна служба Двери
ВЛАДИ СРБИЈЕ ИНТЕРЕСИ СТРАНАЦА ВАЖНИЈИ ОД РАДНИКА
Ани Брнабић се не може веровати и прекид штрајка радника „Фијата“ у Крагујевцу је класичан пример политичке манипулације и утеривање страха радницимима, јер радници више раде, а мање зарађују, на држави сав терет, а странци се богате. Ово је још један доказ лобирања за интересе странаца са врха државе.
Република Србија, њена привреда и грађани неминовно ће се, у врло блиској будућности суочити са трагичним последицама наметнутих привредно-системских промена с почетка новог миленијума, незнања и погрешно вођене економске полтике претходних и актуелне власти.
Репрезентативни случај и оличење наопаке економске политике државе кроз „инвестирање у стране инвеститоре“ ових дана добија нову димензију кроз дешавања у ФЦА СРБИЈА д.о.о. Крагујевац. Иако држава годинама одбија да објави прецизне податке о улагањима и поједине делове уговора са Фиатом, доста података, који указују на оправдане мотиве запослених на штрајк у овом предузећу, могу се видети у финансијском извештају ове компаније.
Износимо само неке битне чињенице из којих се могу извести одређени закључци који ће свакако указати на грубе пропусте државе, њено подаништво према већинском страном инвеститору, али и замагљивање финансијских извештаја, исисавање капитала и добити, прекомерно задуживање ФЦА СРБИЈА д.о.о. код банака уз повећање обавеза према добављачима и експлоатацију запослених у том предузећу.
По подацима из финансијског извештаја ревизора ФЦА СРБИЈА д.о.о. Крагујевац за годину завршену 31. децембра 2016. године, објављених на сајту Агенције за привредне регистре, стоји да су: укупни приходи од продаје аутомобила смањени са 137.066.066.000,00 динара у 2015. години на 128.756.558.000,00 динара или за више од 8,3 милијарди динара. Ови подаци указују на пад тражње на тржиштима за моделом Фиата који се производи у Крагујевцу, што логиком инвеститора, неминовно упућује да је потребно смањење обима производње истог, а уз смањење обима производње и смањење броја радника (за око 300). У прилог овом закључку иде и став менаџмента Фиата у Торину да анализом тржишта Фиат треба у овом моменту да да акценат на производњу великих и луксузних модела аутомобила, али по свему судећи ту привилегију неће дати фабрици у Крагујевцу.
![[Слика: IMG_4138.jpg]](https://s13.postimg.org/g0uhowgyv/IMG_4138.jpg)
Информативна служба Двери
Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.
Д М