20-11-2015, 07:59 PM
Милославе,
Има много авиона који су погођени изван територије Југославије, а који су физички пали на територију Југославије. У таквим случајевима, чинило се све што се могло да се догегају до Југославије, јер су ту постојале савезничке мисије, специјални тимови, покрети отпора - што је повећавало шансе авијатичарима да преживе. Тако су брифовани. То је било у теорији. Наравно, у неким случајевима посада искочи раније и заврши у пограничном појасу, најчешће бива заробљено.
Друго, много, баш изненађујуће много авиона је слетело из предострожности у Југославију због кварова и мањих оштећења. Дакле, не зато што су морали да буду оборени.
Ужасан је проценат авиона који су изгубљени не зато што су погођени него због грешака или необјашњивих кварова.
Има много авиона који су погођени изван територије Југославије, а који су физички пали на територију Југославије. У таквим случајевима, чинило се све што се могло да се догегају до Југославије, јер су ту постојале савезничке мисије, специјални тимови, покрети отпора - што је повећавало шансе авијатичарима да преживе. Тако су брифовани. То је било у теорији. Наравно, у неким случајевима посада искочи раније и заврши у пограничном појасу, најчешће бива заробљено.
Друго, много, баш изненађујуће много авиона је слетело из предострожности у Југославију због кварова и мањих оштећења. Дакле, не зато што су морали да буду оборени.
Ужасан је проценат авиона који су изгубљени не зато што су погођени него због грешака или необјашњивих кварова.