31-10-2016, 06:33 PM
Самарџићу,
не знам који извори наводе да је ИК-3 био бржи од Ме-109Е, ако можете да ме просветлите.
Већ сам навео да би са јачим мотором разлика била далеко мања, али набавка јачег мотора је била тешка, а занимљиво да је и приликом развоја југословенских млазњака то и даље представљао проблем.
Развој млазних авиона је потпуно другачија прича него што је била пре рата. Погледајте ко је све правио ловачке авионе пре рата, и то сасвим пристојне - Југославија, Румунија, Чехословачка, Пољска, Швајцарска, Шведска... поред велесила Немачке, СССР, Енглеске и Француске.
Данас је пројектовање новог ловца попут Ф-15 огроман пројекат који сам велесиле могу да изгурају. Остале земље морају да добију део технологије, да би делимично направили свој дизајн.
не знам који извори наводе да је ИК-3 био бржи од Ме-109Е, ако можете да ме просветлите.
Већ сам навео да би са јачим мотором разлика била далеко мања, али набавка јачег мотора је била тешка, а занимљиво да је и приликом развоја југословенских млазњака то и даље представљао проблем.
Развој млазних авиона је потпуно другачија прича него што је била пре рата. Погледајте ко је све правио ловачке авионе пре рата, и то сасвим пристојне - Југославија, Румунија, Чехословачка, Пољска, Швајцарска, Шведска... поред велесила Немачке, СССР, Енглеске и Француске.
Данас је пројектовање новог ловца попут Ф-15 огроман пројекат који сам велесиле могу да изгурају. Остале земље морају да добију део технологије, да би делимично направили свој дизајн.