27-05-2017, 10:19 PM
(27-05-2017, 06:31 PM)Милослав Самарџић Пише: Али пре одговора, зашто нисте поменули тај мој најновији фалсификат, није 35 него 30 на територији данашње Србије? Не пали се радар кад је у корист комуниста...Кад сте већ поменули, дајте да видимо на основу чега сте то добили. По мени тај број није споран.
(27-05-2017, 06:31 PM)Милослав Самарџић Пише: Што се тиче овог занимљивог питања, мени се чини да је повезано са фактом да и тих око 450 из Босне свакако нису пали на оне терене источно од Врбаса и Сарајева, где су већином били четницк, него баш некако тамо где су били они аеродроми на партизанској територији?Чини вам се како? Гледањем у кристалну куглу? Конзумирањем пејотла? Пијењем ракије?
Као и оних 98 у ЦГ?
Као и оних преко 1.000 у Хрватској и Словенији?
До малопре сте сумњали да је код партизана уопште пало 2000 авијатичара. Шта је следеће у шта ћете да сумњате?
Већ сам вам навео да је код евакуације од партизана забележено знатно више борби, поготово током евакуације.
(27-05-2017, 06:31 PM)Милослав Самарџић Пише: Ја Вам већ годинама тражим места пада тих силних пилота, али и авиона, за преко 2.000 пилота реч је о једно 300 авиона. И никако да добијем одговоре. Где су олупине?Заправо пало је преко 400 бомбардера и око 150 ловаца (само америчних).
Ако вас занима, могу да вас повежем са човеком који ће да вас одведе на место пада једно 50 бомбардера на Динари и околини.
У Србији колико знам није означено ниједно место пада авиона. Код нас је данас и теже пронаћи остатке, због приступачнијег терена, вегетације, веће насељености...
(27-05-2017, 06:31 PM)Милослав Самарџић Пише: Где су слике спашених пилота? Где су њихова писма захвалности?Јесте ли гледали игде другде осим у четничкој пропаганди?
Рекао бих да нисте. Ја сам пронашао једно десет књига које су написали евакуисани авијатичари из Југославије. Само једна (Инксова) је о четницима, а он их нешто и не спомиње у позитивном светлу...
Имате у Словенији објављене књиге Едија Шелхауса и Матеја Жгањара, претпостављам да ни то нисте читали?
(27-05-2017, 06:31 PM)Милослав Самарџић Пише: Спасавање!О чему ви булазните?
Можда је у томе цака?
Јер Ви говорите о евакуацијама, док се Амери захваљују Србима за спасавање. Евакуације не рачунају. Нарочито не тамо где су они заправо ишли да спасавају црвене, па су чак и помагали да се направе ти аеродроми и ту су имали своје посаде, малте не су аеродроме рачунали као своје.
(27-05-2017, 06:31 PM)Милослав Самарџић Пише: Нисам наравно видео Вашу књигу, али, прелиминарно, изгледа да Ви сабирате евакуисане са разних аеродрома, који су се ту спустили ко зна зашто, квар авиона рецимо. И дакле да бркате термине. Мислио сам да то радите намерно, али, због овог ''занимљивог'' питања, можда и не?Нисам ни ја, није још написана. Истраживање је око 90% завршено, неколико чланака је написано, представљено истраживање пред представницима DPAA и History Flight (прогуглајте ко су и чиме се баве), нисам имао неке примедбе на урађено, а пред прилично стручним људима сам извршио презентацију.
Не бркам ја ништа. Код Американаца је јасно урађена документација, и зна се кад и како се правио образац о несталој посади (MACR) и изјава о евакуацији/бекству (Escape and Evasion statement).
Код вас могу да се нађу измишљотине да Американци у својим извештајима нису добро сабрали (а јесу) и да су то они који су принудно слетели на Вис (а такве нису ни бројали).
(27-05-2017, 06:31 PM)Милослав Самарџић Пише: Да ли имате адекватне рецензенте? Ако није тајна, која Вам је школска спрема?Имам неколико доктора и магистара историје, који проучавају Други светски рат, са којима сам у контакту.
Спрема и струка нису битне за ову причу. Нису везане за историју, већ сам написао.