01-01-2025, 12:58 PM
У ово доба када су нам ђаци и студенти главна тема у земљи, ево једно питање из области просвете:
Један министар просвете у нашој историји је желео да се покаже као велики реформатор, али учинио је то на мало необичан начин - наредио је да се ученици у основним и средњим школама оцењују на обрнут начин (петица је испала најслабија оцена, а јединица одлична). Тек када је напустио министарство, враћен је традиционалан начин оцењивања и створен велики посао за администрацију - морале су бити извршене исправке у већ издатим сведочанствима.
Ко је био горе поменути министар ''реформатор''?
Један министар просвете у нашој историји је желео да се покаже као велики реформатор, али учинио је то на мало необичан начин - наредио је да се ученици у основним и средњим школама оцењују на обрнут начин (петица је испала најслабија оцена, а јединица одлична). Тек када је напустио министарство, враћен је традиционалан начин оцењивања и створен велики посао за администрацију - морале су бити извршене исправке у већ издатим сведочанствима.
Ко је био горе поменути министар ''реформатор''?