Оцена Теме:
  • 4 Гласов(а) - 4 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Руско модерно наоружање
#1

Први лет на ловцу пете генерације T-50

[Слика: 1826.jpg]

Пилот руског Ратно ваздухопловства, подигао је у ваздух ловца пете генерације Т-50. Како је пренела прес-служба АД "Компаније Сухој", пилот Чкаловског тренажног центра узлетео је са аеродрома Жуковски. Први лет војног пилота означава нову фазу у тестирању Т-50, који се први пут полетео 2010.

Досадашњи резултати

Ловац пете генерације Т-50 компаније "Сухој", развијен у оквиру програма ПАК-ФА (Перспективни ваздухопловни комплекс тактичке авијације) почео је тестирање у јануару 2010. Тренутно су у оквиру програма тестирања укључене четири летелице, које тестирају пилоти компаније "Сухој" и њихове колеге из летачко-истраживачког института Громов. У пролеће-лето ове године, ловци би требало да пређу на нову и важну етапу - државно тестирање, током којег ће на њима летети војни пилоти из 929 Државног летачко-истраживачког центра Чкалова. Први од тих пилота је и полетео на Т-50 25. априла 2013. Према саопштењу прес-службе "Сухоја", лет са разрадом система и опреме из програма тестирања, трајао је дуже од два сата.

Фактички, можемо говорити о почетку државног тестирања машине, са малим закашњењем у односу на претходно заказани рок, март 2013. У блиској будућности, програму ће се придружи и пети авион. Од тада, већина летова ће бити извођена на доњем току реке Волге, у близини Ахтубинска, где је и расположен државни центар. Који су резултати постигнути до сада?

Према доступним информацијама, 4 конструисана авиона су имала више од 200 летова. У програму је долазило до прекида – између осталих, први прототип авиона, Т-50-1, није летео више од годину дана - од августа 2011 до јесени 2012. Било је проблема и са Т-50-2, на којем је дошло до проблема на десном мотору 21. август 2011, приликом полетања са аеродрома у Жуковском за време авиосалона МАКС-2011.

На дизајну авиона и мотора су вршене неопходне промене, а почев од трећег прототипа, на Т-50 је већ била инсталирана и електронска опрема. Међутим, према доступним информацијама, на 4. прототипу, као и на 5 који се ускоро очекује, биће инсталирана комплетна интегрисана електроника.

Шта је следеће?

Са побољшањима дизајна и повећањем броја авиона, укључених у програм тестирања, биће повећан и интензитет летова. У тестирање ће бити укључено до 8 авиона, који ће бити у стању да изврше неколико стотина летове сваке године. Укупно је планирано да обим програма тестирања Т-50 има око 2.000 летова. Прва фаза тестирања ће бити завршена 2015, а паралелно са тестирањима Ратног ваздухопловста почеће и предсеријска производња авиона за обуку редовних пилота у војно-ваздухопловном центру Липецк. Очекује се да први авиони стигну у Липецк 2015-16.

Тренутно стање програма омогућава да се говори о његовом развоју у оптимистичном тону. Највероватније ће прва ескадрила Т-50 добити оперативни статус до краја деценије. Постојећа флота ће се у стању борбене готовости одржавати на рачун ремонта машина из совјетског времена и доставком ловаца Су-30цм и Су-35.

У другој половини деценије ће се појавити и "индијска верзија" авиона - развијеног за индијско ваздухопловство на бази Т-50, ловци FGFA. При том, Индија ће, највероватније, бити једина земља која ће купити руски ловац пете генерације за своје ваздухопловство.

Као позитивну страну приче треба поменути и да се у исто време у Русији за Т-50 развија и ново оружје и потребна инфраструктура за његово сервисирање. Комплексни приступ дизајну даје нам наду да ће нови авион ускоро кренути у серијску производњу.

Глас Русије

Очигледно је да је војска РФ озбиљно предузела кораке ка модернизацији ваздухопловтва...
Одговори
#2

Прва фаза испитивања модернизованог хеликоптера Ка-27

[Слика: 4RIA-704620-Preview.jpg]

Ратна морнарица Русије и компанија „Вертолеты России“ („Хеликоптери Русије“) завршили су прву фазу испитивања хеликоптера Ка-27М. То је радикално обновљена варијанта противподморничког хеликоптера Ка-27 (према натовској класификацији – Helix).

Нови хеликоптер може изазвати интересовање Кине, која у последње време забрињава јачање подводне флоте држава Азијско-пацифичке регије. Одбрана од подморница је хронична слаба тачка кинеске морнарице. Главна особина новог хеликоптера је његова опремљеност новом радиолокационом станицом са активно фазираном антенском решетком. . Такве станице су последња реч технике у развоју радарске технике и састоји се од великог броја малогабаритних модула, који емитују и примају радиосигнале. Због велике потрошње снаге, производња ових станица за хеликоптере била је значајан проблем, који је сада решен.

Ка-27М са новом станицом у стању је да на значајној удаљености открије мале објекте, на пример перископе и друге истурене уређаје подморнице, која се налази испод површине воде. У исто време радарска станица омогућава праћење десетак таквих објеката. Осим тога хеликоптер има цео низ других система за откривање подморница, међу којима станицу радиотехничког извиђања, акустичку станицу, магнетометарску станицу. Сада су они уједињени у единствену мрежу, и посада има могућност да ради са добијеним подацима на мултифункционалним дисплејима.

Хеликоптер има могућност да ефикасно открије подморнице на дубинама до 500 метара, да примењује своје наоружање (торпеде и дубинске бомбе), или да преноси податке о локацији циљева на борбени брод.

Реализација програма Ка-27М отвара пут модернизацији десетина хеликоптера Ка-28 (извозна варијанта Ка-27), који су испоручени у иностранство. Велики је купац ових хеликоптера – Кина, која их је набавила 2000-тих година.

Кина у задње време са забринутошћу прати јачање подморничке флоте држава Азијско-пацифичке регије. То се сада дешава у Јапану, Јужној Кореји, Вијетнаму, Индонезији, Сингапуру и другим земљама. Посебно је актуелан задатак јачања противподморничке одбране у Јужнокинеском мору, где је НР Кина изградила стратешки важну базу за своје атомске подморнице.

Кина изражава опаске, да ће земље Југоисточне Азије искористити јачање својих ратних морнарица да би пореметили функционисање стратешки значајних морских путева кроз Јужнокинеско море. Овим путевима Кина добија знатан део енергената и неке друге сировине. Куповина хеликоптера са моћном модерном опремом омогућава да се у кратко време знатно учврсти кинеска противподморничка одбрана и да се бродови кинеске ратне морнарице далеко мирније осећају у Јужнокинеском мору. Други купци Ка-27 били би Индија и Вијетнам, који такође сада могу бити заинтересовани у њиховој модернизацији.

Глас Русије
Одговори
#3

Сила...


Видео садржи и опис противракетног система који се монтира на тенкове и снимке из фабрике тенкова....вреди погледати...

[Слика: RIAN_Su35_962_serbianlayoutspecific.jpg]
Одговори
#4

Војска РФ ће добити хибрид борбеног возила и јуришног хеликоптера

За потребе ваздушно-десантних јединица војске РФ ће бити направљен хибрид борбеног возила и јуришног хеликоптера. Овај комплекс наоружања ће бити у могућности да извршава задатке како у режиму ручног управљања, тако и аутоматски, без пилота. Будуће борбено возило ће моћи да лети, да носи оружје, да се премешта и решава задатке на удаљености 50-100 км у беспилотној верзији на даљинско управљање.

Конструктор овог хибрида ће, највероватније, бити „Конструкторски биро за инструменте“ у Тули.

Глас Русије
Одговори
#5

РВ Русије ће добити ловачке авионе Т-50 са комплетом нове опреме за пилоте

За пилоте најновијег ловачког авиона пете генерацие Т-50 створена је јединствена заштитна опрема, која смањује дугачка преоптерећивања. Разрада руских стручњака је без премца у свету.


Нова опрема ће омогућити пилотима да врше маневрисање при оптерећењима 9G. Ради упоређења: обични путник у авиону приликом узлетања осећа у авиону оптерећење 1,5G, док космонаути при узлетању и слетању осећају преоптерећење од 4 до 6G. Комплет од два костима и систем компензације притиска разрадили су стручњаци научно-производног предузећа Звезда. Та организација спада у светске лидере у стварању индивидуалних система обезбеђења пилота и космонаута. У скафандер, који је израдила Звезда, био је обућен и Јуриј Гагарин, који је прокрчио пут у космос. Костим против преоптерећења бира се уочи лета зависно од висине – мање од 12 хиљада метара или мање од 23 хиљаде метара. Пилотски комбинезони су израђени од тканине, отпорне за топлоту са ушивеним камерама и цевима. Преко њих долази ваздух, који пуни костим. Тканина се припија уз тело пилота и спречава отицање крви из главе, што је веома важно, - истиче заслужни пробни пилот Русије Магомед Толбојев.

Дуже времена сам радио на преоптерећењима, која постижу 12 јединица. Једини проблем је да се заустави отицање крви из главе. При сувише високом притиску човек осећа дискомфор у глави.

Костим се укључуе у аутомат притиска, који при преоптерећењима не само пуни ваздухом празне камере, већ и доводи кисеоник у маску за дисање, - истиче шеф сегмента авиакосмичке медицине НПП Звезда Сергеј Филипенков.

Прво, он има конструкцију која обезбеђује већу површину компензације преоптерећења противопритиском на тело. Друго, овај костим има специални уређај, који побољшава пренос противопритиска. Најзад, користи се дисање у повећаном у односу на обичну атмосферу притиску.

Најновији руски борни ловачки авиони, нарочито генерације 4 ++ (Су-35, МиГ-35), а да не говоримо о петој, имају високи ниво маневрисања. То је озбиљан чинилац, који омогућује надмоћ у борби. Искусни пробни пилоти сматрају да би у авиону Т-50 без компензације притиска због суперманеврисања пилота угрожавале тешке последице при испуавању виража или окретања. Нова опрема ће омогућити пилотима маневрисање од 30 секунди при преоптерећењима 9G. Међутим, ниво преоптерећења ће се сигурно и даље повећавати, а то треба ужимати у обзир, - сматра Сергеј Филипенков.

С обзиром на то да суперманеврисање предвиђа маневре у току краћег времена – неколико секунди или десетина секунди, нема потребе за повећавањем времена. Неопходно је повећати величину преоптерећења, коју може да надокнади костим против преоптерећења.

Систем компензације притиска мора да ради аутоматски. Решење тог задатка је поверено компјутеру у самом авиону. Систем стизања ваздуха и аутомат за притисак су већ монтирани у 3 пробна авиона пете генерацие. Нови костими ће ускоро бити предати пробним пилотима.
Одговори
#6

Путин: Русија гради две нове фабрике за С-400

Председник Русије Владимир Путин је саопштио да ће у Русији бити изграђене две нове фабрике за производњу комплекса ПВО С-400 „тријумф“.

„Почели смо изградњу две нове фабрике за производњу најновијих комплекса ПВО С-400, на које постоји права навала, као на топло пециво, наручују их наши клијенти по целом свету“, - изјавио је Путин за време „Директне линије“ са сународницима.

Glas Rusije
Одговори
#7

Руско оклопно возило Терминатор 2 на међународној изложби оружја

[Слика: 4RIAN_01168869.LR.ru.jpg]

Изгледа веома моћно, најновије у руском модерном наоружању.

Ево линка где се може прочитати више о томе:

http://serbian.ruvr.ru/2013_09_04/Rusko-...i-oruzhja/

Ратно ваздухопловство Русије очекује масовна обнова
http://serbian.ruvr.ru/2013_09_03/Ratno-...na-obnova/

Из чланка се може видети да РВ Русије обнавља ресурсе не само квантитативно, већ и квалитативно, у корист савременијих и борбено ефикаснијих летилица...
Одговори
#8

[Слика: 1345476822_588.jpg]

Novi "Pancir"

http://rostec.ru/news/2964
Одговори
#9

Ракете С-500 у руској војсци од 2017.

[Слика: 4RIA-622512-Preview.jpg]

Нови руски ракетни комплекси ће доспети у војску 2017-2018 године, изјавио је генерални директор произвођача Виталиј Нескородов. Он је демантовао информације о одлагању испоруке ракета.

Ракетни комплекс С-500 спада у нову генерацију система земља-ваздух. То су противбалистичке ракете које могу открити и истовремено уништити 10 суперсоничних ракета.

Глас Русије
Одговори
#10

Руска оклопна техника добија фиброзне оклопе

Министарство индустрије РФ наручило је разраду технологије производње оклопа од влакнастих материјала за различите типове технике. Планирано је да новим оклопима буду опремљени оклопни транспортери, извиђачко-патролна возила и камиони.

Нови оклопи ће бити плоче, направљене од полиетилена високе молекуларне густине . Полиетиленски оклоп треба да издржи ударе бојевог ласера, панцирне муниције калибра 12,7 мм и експлозију снаге 8 килограма тротила.

При томе полиетиленски оклоп мора да буде у најмању руку за трећину лакши од других врста оклопа. Како се очекује први експериментални модели појавиће се до јуна 2014. године.

Glas Rusije

Руска армија уводи јединственог ловца

[Слика: 4RIAN_02269044.LR.ru.jpg]

Фото: РИА Новости

Почела је испорука ескадрила јединствених вишефункционалних ловаца последње генерације Су-30СМ у руску војску. Ови авиони могу истовремено да откривају и погађају неколико циљева.

Пробни пилоти прешли су на авионима Су-30 СМ 6000 километара пута, од фабрике у граду Иркутску до авиоцентра у Липецку, и машину прозвали „савршеном“. „Авион може да лебди у ваздуху, буквално стојећи на репу, а потом да пада, и да се одмах поново врати у хоризонтални положај. Такав маневар тешко да може да понови још нека летелица на свету“, рекли су пилоти.

Управо са авионима Су-30 СМ почела је велика модернизација Руског ратног ваздухопловства на авионима последње генерације.

Glas Rusije
Одговори
#11

"Typhoon"

[Слика: tayfun_588.jpg]

http://rostec.ru/research/project/2641
Одговори
#12

Изгледа као наш Лазар... Smile
Одговори
#13

VOJNI LASERI ZA BUDUCE RATOVE
Military Lasers for Future Wars


[Слика: Eme5r_588.jpg]

http://rostec.ru/research/project/2354
Одговори
#14

Рогозин: РФ иде у корак са САД у производњи суперсоничног оружја

Русија не заостаје за САД по питању производње суперсоничног оружја, изјавио је вице премијер РФ Дмитриј Рогозин.

„Суперсоична технологија, односно брзина, већа је од брзине звука више од шест пута, и Американци и ми увек вршимо одговарајућа истраживања, то није тајна, тајна је све остало. Могу вам рећи да смо са Американцима потпуно равноправни у овим технологијама“, рекао је Рогозин.

Он је нагласио да се РФ налази на другом месту на свету по количини испоручене у иностранство војне производње и обећао да ће квалитет оружја бити повећан, а цене и даље бити конкурентне.

Glas Rusije

Ocigledno je da se trka u stvaranju supermodernog naoruzanja nastavlja, ali ne samo radi odbrane/napada, vec i zbog prodaje naoruzanja, koje je itekako unosan biznis i u kome zapad sve vise gubi primat...
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним