Оцена Теме:
  • 5 Гласов(а) - 4.6 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Приче са Космета 1998-1999
#57

(18-05-2019, 07:39 PM)Јуришлија Пише:  Ти пошто си много паметан, прескочи ово писмо, иди нахрани стоку имаш ти дужности брале, не да читаш којешта.

Што бих те ја хранио...
Одговори
#58

(18-05-2019, 08:46 PM)Милослав Самарџић Пише:  Пуковник Крсмновић ми је причао да те екстремно високе цифре оборених авиона нису тачне. Он је поред осталог био и командант аеродрома Поникве.
Према његовим речима, отприлике је овако као што каже Ватра.
Које екстремно високе цифре, један посто?

Ма какав Ватра и Крсмновић, НАТО је то рекао и то је свето писмо.
Чек само нешто да видим (ето се сетих).

30000 : 2
100 : Х
Х је 0.00666...

Значи нула, па две нуле па шест у бескрај.

30000 : 20
100 : Х
Х је 0.0666...

То му је то господо.
Одговори
#59

Ево једног сјајног текста поводом....

https://www.vice.com/amp/rs/article/9kgw...nju-srbije

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#60

(18-05-2019, 09:45 PM)Шумадинац Пише:  Ево једног сјајног текста поводом....

https://www.vice.com/amp/rs/article/9kgw...nju-srbije
Могао си одмах да цитираш Јелену Милић, она има сјајније (беттер) текстове.

Какав само ниво... Јттт..

А да, Слоба је ЦАР!
Одговори
#61

(18-05-2019, 09:45 PM)Шумадинац Пише:  Ево једног сјајног текста поводом....

https://www.vice.com/amp/rs/article/9kgw...nju-srbije

Dobar, ali za NATO propagandu.

PS ovo da je B-2 vukao radarske mete mu je glupost, pokušaj da sakrije da su nevaši imali uspešno gađanje.
Одговори
#62

Ипак ми је жао да оставим ствари да не разумете.

НАТО је имао преко 50.000 борбених летова, од којих око пола са налетима бомбардерске и ловачко-бомбардерске авијације. Да заокружимо да је 30.000 јер ипак они трпе увек највеће губитке (мада сам приметио да из године у годину смањују налет ... онако, случајно...).

Ако неко каже екстремни авио губици, то је од 10% па на горе, до неких 30-35%.
Значи команданатанант аеродрома оцепи па разбије.

Неподношљиви губици су преко 4%, па до 10%.
Дугорочно неиздрживи су 2-4% (за УСА),
издрживи су (за УСА) од 1-2%,
а минимални (за УСА) од 0,2-1% - отприлике.
Доле су безначајни (значи кад им се у 500 летова не врати 1 авион и нижи...)

Они испод 0,12% су немогући, јер то је отприлике ниво губитака за вежбе најближе ратним условима за ударну авијацију.
То би на 30.000 летова било да су изгубили 36 авиона (хеликоптери иначе имају највећи број губитака... бар 3х...).
Па ви сад видите шта значи оних горе 0,07... а шта је 0,007 ...

Ако ме сећање служи, ниво губитака изнад Ханоја је био редовно 8%,
у јужном Вјетнаму УСА је имала по 2-5%.

Ниво губитака где су изгубили 300 авиона, на 30.000 летова је 1%, али морам да наведем да су огроман број изгубили због "арапског" искакања пре времена, бар сваки други, а да један део (30-ак) су изгубили на земљи, уз наравно 70-ак који су били превише поцепани.

Тражио сам да нађем неку књижурину са тачним процентима, али нисам нашао, па ето да видите колике глупости су у оптицају.

Толико од мене.

Што се тиче текста где радарски невидљиви вуче кокошку за собом да га радар види...

Па нисам дегенерик да читам те будалаштине, видео сам да су почели са "Милосрдним мајмуном" и баталио то. То нека читају они што мрзе ЦАРА, то јест Слобу и воле НАТО. То је за њих.
Хумор без граница.
Одговори
#63

Не знам колико је авиона оборено али нато признаје само оне пале код нас за остале кажу " срушили се на војној вежби због техничких проблема ".
Одговори
#64

Jurišlijo,
Ne znam odakle su ti procenti ali su uglavnom netačni a skroz pomešani.

U Vijetnamu su u proseku imali gubitke od 2 promila po naletu prema ukupnim gubicima, mada je dosta uništeno na zemlji.
U Drugom svetskom ratu su smatrali da su preko 5% veliki gubici. Imali su ponekad i preko 30%, ali u proseku 1-1,5%.

Danas a ni pre 20 godina niti jedna zemlja ne može da podnese gubitke od 1% na duži period. Duži tipa više od mesec dana. Ne pravi se danas toliko aviona, a i basnoslovno su skupi.

Međutim, kako si i ukazao, upravo smešno mali priznati gubici prema broju naleta su ono zašto i na zapadu dmatraju da je realniji podatak od 30ak koliko navodi VJ, od onoga što NATO laže.

Za F-15, naveo sam da je i po zapadnoj štampi jedan oštećen sleteo u Sarajevo. Tu je došla ekipa da ga zakrpi, on je odleteo do svoje baze, gde je rashodovan. Komplikovana akcija, sa ciljem da se ne prikaže kao gubitak u borbi. Isto se desilo i sa još jednim F-117.

Inače je skoro pogođen u Jemenu jedan saudijski F-15 sa raketom R-27 (Jurišlija će objasniti kolika joj je b/g i kako pilot nije dobio upozorenje).
I pored oštećenja, uspeo je da se udalji i verovatno sleti kući, gde je sigurno rashodovan. Radi se žilavom avionu, dva motora, FBW (računar upravlja letom), koji može da istrpi dosta toga.
Одговори
#65

(19-05-2019, 02:55 PM)ватхра Пише:  Jurišlijo,
Ne znam odakle su ti procenti ali su uglavnom netačni a skroz pomešani.

U Vijetnamu su u proseku imali gubitke od 2 promila po naletu prema ukupnim gubicima, mada je dosta uništeno na zemlji.
U Drugom svetskom ratu su smatrali da su preko 5% veliki gubici. Imali su ponekad i preko 30%, ali u proseku 1-1,5%.

Danas a ni pre 20 godina niti jedna zemlja ne može da podnese gubitke od 1% na duži period. Duži tipa više od mesec dana. Ne pravi se danas toliko aviona, a i basnoslovno su skupi.

Međutim, kako si i ukazao, upravo smešno mali priznati gubici prema broju naleta su ono zašto i na zapadu dmatraju da je realniji podatak od 30ak koliko navodi VJ, od onoga što NATO laže.

Za F-15, naveo sam da je i po zapadnoj štampi jedan oštećen sleteo u Sarajevo. Tu je došla ekipa da ga zakrpi, on je odleteo do svoje baze, gde je rashodovan. Komplikovana akcija, sa ciljem da se ne prikaže kao gubitak u borbi. Isto se desilo i sa još jednim F-117.

Inače je skoro pogođen u Jemenu jedan saudijski F-15 sa raketom R-27 (Jurišlija će objasniti kolika joj je b/g i kako pilot nije dobio upozorenje).
I pored oštećenja, uspeo je da se udalji i verovatno sleti kući, gde je sigurno rashodovan. Radi se žilavom avionu, dva motora, FBW (računar upravlja letom), koji može da istrpi dosta toga.
Лепо сам ти одмах рекао да не знаш о чему причаш, а уверен си у супротно углавном зато што превише читаш НАТО лажљиве бајке. Односно типове који или не знају, или не смеју да ти кажу истину.

Ови моји подаци су веома тачни, а што НАТО, УСА, Израел лажу па не соле, то ја нисам крив. Па кад су они нешто изгубили уопште? Проценат њихових губитака је овде како беше 0,007 промила. Лепо сам ти рекао да на војним вежбама, где пилоти знају напамет терен, врисне један авион на 600 летова и то је 50 авиона само услед њихових грешака, а где су онда оборени?

Погледај бре биланс, мислим да су прошлу годину завршили са 20 изгубљених палубних ловаца (сад кад немају пара за вежбе, при минималном налету), а ти ту причаш бајке. Животни век војног борбеног авиона се рачуна око 500 сати (ајде то прочитај негде...), све преко је ћар (који је у миру наравно вишеструко већи), а ти види колико је трајао један авион у Вјетнаму, ако је произведено рецимо (сад идем напамет) 10.000 ф105, толико и други.

Још сам гледао да дам немогуће отежавајуће процене за ВЈ ПВО, али теби то не улази у главу, јер је препуна.

На пример, од 300, одмах смањиш 30 и већ више није 1%, па онда преполови јер су (опет да поновим искакали) као болесни, а није било никакве потребе, значи буквално су сами себе унаказили (кад би знао где су им све падали авиони из којих су пилоти искакали над Србијом, у несвест би пао - тек то не би веровао). И онда идеш на пола промила. Па намерно поменем и хеликоптере, али џабе прича, напуњена бачва НАТО сурутком.

У суштини имали су минималне губитке (тих 300 летелица 30 БПЛ и 300 Томахавка) јер је наша ПВО била преслаба. Неве и Кубови стари и неисправни, ствар су извадили ситнији играчи, а највећа заслуга је на Богу који им је дао зечја срца.

Свакакве глупости ће да подвале да сакрију истину. А што се тиче истине, навео сам је у првом писму. Све ово друго је непотребно. Ето бар сам покушао. Али ко хоће да верује да су им губици 25 пута мањи него на вежбама нек изволи. Значи што више лете у рату, авиони су им безбеднији.

Ај сад видим и ф15, ма супер авион (рекла му је мама да је најбољи, пожилав...), поготову је супер у поређењу са ф35 и ф22, иди бре.

Моја препорука ти је да заборавиш то твоје знање, баци то слободно.
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним