19-11-2015, 11:06 AM
(19-11-2015, 01:53 AM)Милослав Самарџић Пише: Ја бих рекао да су се сетили да скину немачке ознаке. Имам извор за ово, али чини ми се да нема потребе да га сад тражим.И шта би им донело скидање ознака кад би их довели до савезничке мисије?
(19-11-2015, 01:53 AM)Милослав Самарџић Пише: Јел сте одустали од оне приче да су четници убијали и америчке пилоте?То није моја прича.
(19-11-2015, 01:53 AM)Милослав Самарџић Пише: Тај Шваба је размењен, а кад четници мењају заробљенике, то је за КПЈ наравно - сарадња.Који је извор за то да је размењен?
Пилот је пао у 16:30 часова, већ у 20 часова је био предат Недићевим органима у Соко бањи. За три и по сата нема шансе да су се ишта договорили.
Кад смо код теме, једно питање за Самарџића:
Формације под командом Ђуришића, Ђујића и Лукачевића су биле бројне и добро опремљене.
Ипак, током рата је преко њих евакуисано свега по 10-ак америчких авијатичара (већином предати партизанима кад више нису могли да их воде са собом).
Да додам да је у тим крајевима у истом периоду једно 5-10 пута више авијатичара прихваћено од партизана, значи да су падали у довољном броју.
Поређења ради, у околини Бања Луке је прихваћено око дупло више Американаца од четника него код горенаведене тројице.
О чему се ту ради? По некој статистици је морало да буде знатно већи број авијатичара.