Оцена Теме:
  • 3 Гласов(а) - 2.33 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ЗАБЛУДЕ РАСКОЛНИКА И ЗИЛОТА
#43

Зилотизам није заблуда, само по себи, иначе би и Свети апостол Симон Зилот био у заблуди, тј. не би носио тај придев "Зилот".
Сви Свети Оци били су Зилоти, тј. Ревнитељи вере и благочашћа, иначе не би постали Свети.
О заблудама може да се прича само у контексту црквених догми и канона, по томе се одређује да ли је неко ван Цркве Христове (јеретик, расколник, незнабожац) или је у Цркви Христовој.
А тај цитат што наводитe од светог Апостола Павла у вези "ревности без разума": па сваки човек има неку своју прелест (обману, заблуду) по неком свом питању или ствари у животу, неко има мање а неко више то изражено јер сви грешимо. Поента је овде да ли смо у Цркви или ван Ње а то је показатељ не само Свето Писмо (на које се позивају и многи секташи, нарочито протестанти) већ и Свето Предање од Духа Светога, усмено или писано, а то је нама дато на Васељенским Саборима.
Нису се Свети Оци забадава толико састајали да би у 20.веку неки "учени" теолози то одбацили гордо, позивајући се на неку лажну екуменску љубав.
Другим речима, докажите да је неко јеретик или расколник само на основу црквених аргумената а не секташки вадећи цитате а игноришући учење Цркве Христове (догме, канони, ороси, итд.).

Ава Јустин је грмео против екуменизма, није он тек случајно желео да успостави контакт са грчким старокалендарцима. Треба да будете верни свом Ави, барем у теорији јер је он екуменизам називао као "свејерес".

Није то "Таса" већ владика Атанасије, треба да поштујете своје епископе као људе, надимци нису пригодни.

И нисам ја са Акакијем, овде помињем Матејевце. Да би раскринкали зилоте-старокалендарце онда бар научите њихов историјат. Не знате а олако осуђујете, то је баш безвезе.
Одговори
#44

.
О ИСТИНСКИ ЛИЦЕМЕРНОЈ ХОМОФОБИЈИ СРПСКИХ "ИСТИНСКИ ПРАВОСЛАВНИХ ЗИЛОТА"

[Слика: IMG-1228.jpg]

ДУХОВНА ДНК (ДУХОВНИХ ЧЕДА, И УНУЧИЋА)

„Како ћеш рећи брату своме: 'Стани да ти извадим трун из ока твога', а ето брвно у оку твоме? Лицемере, извади најпре брвно из ока свога, па ћеш онда видети извадити трун из ока брата свога.“ (Матеј 7:4-5)

Свештеници, монаси и верници новоосноване „Српске Истински Православне Цркве“ („СИПЦ“), такозвани „зилоти“, традиционално су били међу најенергичнијим противницима „Парада поноса“ које су се дешавале у престоници Србије последњих година.

Они су оганизовано наступали на улицама којима су параде шетале, носећи крстове, иконе и транспаренте са анти-ЛГБТ и хомофобним порукама. Нису показивали насилне намере, али су показивали жељу да зауставе и осујете шетњу, силом свише (зато крстови и иконе), а да снагом својих „рационалних“ анти-ЛГБТ аргумената „отворе очи“ шетачима и њиховим симпатизерима (зато пароле на транспарентима). Полицијске снаге безбедности са њима нису ималe никаквих проблема, и њихова живописна појава на улицама поред параде у суштини је само допринела шаренилу њених дугиних боја.
Али и по својој духовној суштини, и традицији њихове (пара)црквене организације, они сасвим припадају паради (иако су били пара-парада). Као њена аутентична духовна компонента - спиритуални стожер и мистични благослов, могло би се рећи.

Српска Православна Црква, легитимна званична црква српског народа, на паради није наступала – ни за њу, ни против ње. Многима је тај њен став неопредељене неутралности био споран и проблематичан, али јасно је да чак и ако тиме СПЦ није показала зилотизам за старозаветне моралне вредности, сасвим сигурно није демонстрирала новозаветно зилотско лицемерје, о којем говори њен Бог у Јеванђељу по Матеју (Матеј 7:4-5).

Десно настројени Срби углавном су имали симпатије за наступ „зилота“ из подземне („катакомбне“) алтернативне цркве, тог мистичног и чудно привлачног православног underground-а. Али, будући необавештени о финесама савремене црквене политичке историје, они ни до данас не знају да је такозвана „СИПЦ“ у суштини једна оригинално gay-friendly црквена организација којој је зато управо и место на ЛГБТ паради (чак иако нема црне у спектру дугиних боја). Јер, сви знају ту лекцију из психологије, агресивна хомофобија је само демонстрација латентног хомосексуалног афинитета којег хомофоб можда и није свестан. Баш као што ни лицемер из Исусове беседе нема проблем са брвном у свом оку, него га мучи трунчица у оку ближњег.

Па да мало осветлимо подземље катакомби у којима се скрива латентни хомосексуални афинитет српских „истински православних“ хомофоба (афинитет, affinitas - сродство, склоност, сличност). И да видимо одакле је у православну Светосавску Србију дошло то брвно које штрчи из њихових оштродоксних очију.

+ + +

О историји те младе, модерне и перспективне црквене организације, може се прочитати у званичним објавама на њиховом интернет сајту, где они за себе кажу: „СИПЦ је добила епископат од епископа Руске Истински Православне Цркве (РИПЦ) који имају Апостолско прејемство и Духовно наслеђе од Руске Заграничне Цркве и Руске Катакомбне Цркве, а ове од Руске Цркве пре Бољшевичке револуције“. Апостолско прејемство, означава историјску сукцесију предавања права и благодати свештенства која се без прекида уназад наставља до Апостола, и Исуса Христа. Духовно наслеђе, подразумева примање истога духа од својих претходника. Апостоли и њихови легитимни наследници кроз целу историју су оци Цркве на земљи.

А ко су били ти часни оци наследници апостола који су своје очинство, дух, светост и благодат предали новообученом првосвештенику и оцу и пастиру српских хомофобних зилота, харизматичном Акакију Станковићу, и његовој ревносној духовној дечици и пастви?

Акакије Станковић, романтични вечни бунтовник против свих лажних ауторитета (осим свог), после дугогодишњег неуспешног духовног трагања у скинхед култури, СПЦ, и на Светој Гори, првобитно се скрасио у грчкој „јединој истински православној цркви“, на чији рачун и у име које је петнаестак година хиперактивно мисионарио по Србији. Када су тамошњи црквени ауторитети констатовали да није подобан кандидат за епископа, блудни син Акакије разочаран напушта свога духовног оца који његове квалитете није умео да цени, и одлази да истинитије православље и утилитарније духовно наслеђе тражи даље. И проналази га у такозваној Руској Истински Православној Цркви (РИПЦ), у којој 2011. коначно постаје „легитимни“ наследник апостола и епископ. То што је убрзо после тога, као блудни син из јеванђељске приче, узео свој део имања (Србију) и оделио се и од најновијег (трећег по реду сенилног) оца, и одлучио да је најисплативије да аутокефално чува свиње, није битан моменат у овој историји. Није битно ни то, што је за разлику од јеванђељског блудног сина који је само узео своје и једном отишао од оца, троструко блудни син („трећи пут бог помаже“) Акакије одлазећи узео и добар део очевог и братског имања (парохије РИПЦ у Украјини, манастир у Француској...). Небитно је и то што Акакије више није блудни син цркве, будући да је у међувремену постао отац. Битно је ко је био ко у тој узбудљивој црквеној историји.

Та РИПЦ, „црква“ која себе представља као наследницу славне Катакомбне Цркве у Русији, основана је 1982. када је подземно произведен у њеног првоепископа Лазар Журбенко. Чин те епископске хиротоније учинио је епископ Руске Заграничне Цркве (РПЦЗ) Варнава Прокофјев. Неколико година касније, други знаменити „наследник апостола“ и епископ РИПЦ, постао је Валентин Русанцoв.

Дакле, када Акакије каже да „СИПЦ има прејемство и духовно наслеђе од Руске Заграничне Цркве и Катакомбне Цркве у Русији“, ту се подразумевају ова три свештена оца, који су духовно родили Акакија и СИПЦ, предавши му додиром својих руку ,,светост и благодат''. И тако дали Србима оно што им је недостајало („канонски епископат“).

1. Архиепископ Лазар Журбенко (сведочанства о њему из историјских докумената руске Катакомбне Цркве, и савремених епископа Руске Заграничне Цркве).

[Слика: IMG-1229.jpg]
Валентин Русанцов (са наочарима), са својим духовним чедима

Једном приликом, као младић још без браде и бркова а са дугом косом, путујући возом из „конспиративних разлога“ обукао се као девојка, и после сам причао о „чуду божјем“ које му се тада десило. Тако, обучен „као девојка“ изашао је са једним војником на платформу између вагона, а затим се тај војник због нечег „разгневио“ и бацио га са платформе, под точкове воза. Млади Журбенко је призвао име свога духовног оца, воз се изненада зауставио, и живот му је био спасен.

Педесетих година Журбенко је ухапшен и затворен у стаљински логор, где је у логорској психијатријској болници провео три године, са дијагнозом: „шизофренија параноидне форме сексуалног отклона (педерастија)“. Ауторитативни свештеник катакомбне цркве који је са Журбенком тада боравио у логору, сведочи: „Лекарима болесник изјављује да он себе не осећа као мушкарца, него као жену. И појашњавајући своје стање, он додаје да жене уопште у њему не буде никакве полне осећаје или привлачност. Све то он осећа у себи само у односу на мушкарце, још из детињства, када је био сексуално злостављан и од тада не може да се уздржи.“

А данас, епископ Руске Заграничне Цркве сведочи: “Диригенткиња црквеног хора Т.Н.Орлова је испричала ово мени и другим нашим епископима. Почетком деведесетих година код њеног оца Н.Ф.Орлова, сада Митрополита Руске Православне Цркве Антонија (у САД), био је у гостима архиепископ Лазар Журбенко са својим келејником. Она је била на путу и није знала да је отац у њеном одсуству сместио госте у њену собу. Вративши се кући, она отвара врата своје собе, и затиче госте у содомском греху.“

2. Митрополит Валентин Русанцов (други представник катакомбне цркве у Русији после перестројке, сведочанства из руских медија, и такође од епископа Руске Заграничне Цркве).

Епископ Руске Заграничне Цркве: „У парохијама РПЦЗ у Русији била је велика потреба за свештеником, и мене су замолили да се рукоположим. Познаник, свештеник из Московске Патријаршије ми је рекао: «Немој да помислиш да се рукоположиш код Валентина - ту поган су истерали и из богословије, и из Бакинске епархије, због содомије. Ја сам томе очевидац»."

Из руских медија: „Људи су сведочили да је 1973. отац Валентин са неколико њему блиских људи побегао из родне Махачкале, када су буквално из трка ускакали у воз, не узевши са собом ни најосновније ствари. Скандал се десио када се открило да је под окриљем цркве у граду деловала ложа хомосексуалаца, коју су посећивала и деца.“

После тога, Валентин Русанцев се обрео у Суздаљу, где је постао истакнути архимандрит. „Крајем осамдесетих у тој области је избио велики хомосексуални скандал. Почео је тако што је код неколико малолетника дијагностикован сифилис. Када су почели да епидемиолошки истражују њихове контакте, наишли су на моћну групу хомосексуалаца (од око 100 људи), међу којима су били свештеници, армијски официри, сарадници МУП-а, и малолетници. Међу њима је био и отац Валентин. Он је после тога оптужен за „насилна дејства сексуалног карактера, вишекратно извршена против малолетника“ и покренут је судски поступак. Пошто су у скандал били уплетени и разни партијски моћници, случај је заташкан у мери у којој је то било могуће, са судом се одуговлачило све док конкретни судски случај Валентина није застарео, и он је прошао без осуде, упркос бројним и несумњивим сведочанствима (слично као и случај епископа Пахомија у Србији – примедба аутора).

Монахиња која је дуго година радила код о.Валентина сведочи да је видела о.Валентина и о.Теодора (на слици десно) у хомосексуалном односу: „Обојица су били у раси, и ја испрва нисам чак ни схватила шта раде“. Дуго ником о томе није говорила, али је затим схватила: сви који долазе у дом о.Валентина, увучени су у његове љубавне игре. „Ако се говори о свештенослужитељима, у питању су десетине, а кад су у питању деца, стотине.“

Новинарка: „Гледамо видео запис сведочанстава. Дечаци, постиђени, говоре како их је митрополит пипкао. Говоре како су видели његов полни чин у олтару. Дечаци од 11-12 година причају како их је појио вотком и вином за причешће, тако да су после тога пузали, помињу Вању из трећег разреда којег је митрополит опијао“.

Протокол Архијерејског Сабора РПЦЗ: „Архимандрит Адријан, окривљен за силовање двојице дечака 1991. после чега се један од њих обесио, одбегао је из Московске Патријаршије када је покренут поступак за његово рашчињење и примљен је под омофор владике Валентина Суздаљског“.

Толико о «духовном наслеђу» које је СИПЦ примила од «канонског епископата» катакомбне цркве.

3. Архипископ Варнава Прокофјев (епископ РПЦЗ са титулом «Архиепископ целе Европе»)

За њега нема ни оптужби, нити сведочанстава да је био хомосексуалац (практикујући). Међутим, он је постао чувен по томе што је ступио у грађански партнерски савез са мушкарцем – својим келејником, у Француској, према важећим законима (2003; у питању је такозвани PACS - „грађански договор солидарности“ - који је у легислативу уведен на иницијативу хомосексуалног покрета). И мада је епископ Варнава тврдио како су његови разлози за ступање у тај партнерски савез били само економске природе (очување црквене имовине), његов партнер, јеромонах Серафим је, коинцидентално, био хомосексуалац. Који је управо због претходне дугогодишње хомосексуалне везе са једним архимандритом (данас епископом у Украјини), а коју је сам признао, црквеним судом формално осуђен и рашчињен.

Тиме је архиепископ Варнава, на неки начин, својим примером у црквеној употреби освештао институцију грађанског брака истополних партнера, и оставио владичански благослов на исто и другим православнима у будућности (када о нечем нема конкретног писаног закона, у цркви важи принцип преседана односно закон прецеденције).

+ + +

Из овога је очигледно: мада се у зилотском православљу хомосексуална пракса декларативно осуђује, она се прећутно толерише – ту Акакије и компанија вероватно имају племениту намеру да, попут Нојевих синова Сима и Јафета, покрију голотињу својих отаца. Та толеранција би била сасвим похвална, само кад не би била лицемерна. И кад не би, баш због вапијућег лицемерја, дегенерисала у толеранцију према насиљу и криминалитету, као у случају митрополита Валентина. И надасве, кад не би слала веома ружну поруку: што је дозвољено боговима („канонским“ „истински православним епископовима и поповима“), није воловима.

По православној веронауци, лични грехови свештеника не ометају дејство божанске благодати. Без обзира на њихове људске немоћи, божја благодат је реално дејствовала кроз дотичне руске епископе, и кроз њих се распрострла и умножила на Акакију и српским зилотима, који су данас умножени таланти и плод њихове хришћанске љубави и неуморног труда на њиви божјој. Али и, теолошком метафором речено, плод њихових духовних гениталија (бедара - библијским језиком). И утолико је ова духовна сродност већа и значајнија – телесни отац се не бира, док је Акакије своје духовне оце међу „канонским епископима“ помно биркао, и свесно изабрао.

СИПЦ у последње време задобија све више следбеника, и вероватно ће их задобијати још више, а нарочито сада када се зна да је у својој духовној суштини и предањској еклесијалној структури једна од ретких gay-friendly зилотских цркава. Личност епископа Акакија, са његовим голицавим црквеним имиџом несташног блудног сина, који је при том не само побожнији, него и лепши, шармантнији и лепше поје од већине епископа СПЦ, томе ће несумњиво допринети. Можемо констатовати да је владика Акакије, упркос својој декларативној хомофобији, или управо захваљући њој, израстао у можда најистакнутију и најатрактивнију геј икону, не само у оквирима зилотског „истинског“ него и целокупног екуменског православља.

Али ипак, једно му недостаје. Да буде мало искренији (па нпр. да престане да „освештава“ Трг Републике након параде поноса, или бар да то не чини пре него што „освешта“ своје сопствене храмове, и самог себе...). Хомосексуалци и ЛГБТ активисти који нелицемерно исказују своја опредељења, и борећи се за своја права успутно освајају победе и за општа људска права других дискриминисаних група (грађански брак, право непризнатих зилота на имовину...), тада ће га ценити још више.


[Слика: IMG-1230.jpg]
Акакије

А то Акакију и његовој у Јеванђељу неукој зилотињи управо и њихова вера налаже: „Немаш изговора, о човече-зилоте, који год судиш, јер у чему судиш другоме, себе осуђујеш. Помишљаш ли то, о човече-зилоте, који судиш онима који то чине (пројављују толеранцију, љубав, благодарност и уважавање према хомосексуалцима), а чиниш исто, да ћеш ти избећи суд Божији? Који ће дати свакоме по делима његовим - јарост и гнев онима који се упорно противе истини“ (Римљанима 2.1-8).

Акакијеви духовни оци, Лазар, Валентин и Варнава, чију духовну ДНК он сам поносно носи и предаје српским зилотима, својим животним примером су допринели еманципацији хомосексуалаца у православној цркви више него било ко други у целокупној црквеној историји. Јер до њих, строга стара црквена правила су забрањивала да практикујући хомосексуалци буду свештеници, а још мање епископи. Чак и ако нису сасвим „изашли из ормара“, они су широм отворили његова врата, и царске двери цркве, показавши свима да и хомосексуалци, када имају добру веру и ревност, могу доспети на највиша апостолска места у православној цркви, умножавати таланте и чинити велика дела не само за свој народ, већ и за друге народе, и целу васељену (изузимајући ту, условно, ипак митрополита Валентина који је евидентно починио криминалне злоупотребе).

Зато, када хомофоби из Акакијеве СИПЦ следећи пут стану пред ЛГБТ параду, нека шетња застане. И нека сви присутни, скупа са Акакијевим свештеницима, за њихове блаженоупокојене свете оце – Лазара, Валентина и Варнаву – захваљујући којима „истински православни Срби (и Руси)“ данас постоје, са нелицемерним пијететом отпевају: „Вјечнаја памјат!“. Три пута.

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#45

Исти тај текст је објавио и сајт " борба за веру" који Шумадинац зове антицрквени сајт.
Одговори
#46
Wink 

Какав одвратан и покварен текст у вези Акакија. Класично величање сатанског и содомитског геј лобија на форуму Дражиних четника (!!!). Противници педерастије се овде називају "хомофоби" као што нас тај сатански лоби назива. Лупета се како се содомити тобоже боре за нека зилотска права, цццц..Rolleyes..
И опет се избегава тема о "расколу зилота" из 1924 године.

Иначе, Акакије и његова СИПЦ себе не сматрају зилотима и нису у општењу са том фракцијом РПЗЦ, тј. одвојили су се пре пар година.
Одговори
#47

.
КОНАЧНА АНАЛИЗА ДУХОВНЕ ДНК АКАКИЈА, И ЊЕГОВИХ АНТИ-НЕМАЊИЋА


[Слика: IMG-1557.jpg]


У покушају да одбране оно што (они мисле да) се одбранити може, одговорили су на мање од пола поенти од 25 наведених примера њиховог лИПЦемерја. И то лажљиво. Пажљивом и савесном читаоцу дали су прилику да се још поузданије увери у њихово истински лицемерно православље.
Аутора су неправедно оптужили за „скупидофилију“, јер су његова намера и настројење дијаметрално супротни – текст је написан управо у племенитој бризи за духовну екологију и хигијену српског дома. А екологију и хигијену драматично нарушава баш СИПЦ секта, токсични духовни отпад(ак) недавно самоодсечен од содомо-гоморске укро-руске „сестринске цркве“, расејан данас по земљи Србији. Ауторова жеља и труд је, кад већ ефикаснијих опција нема, да се тај отпад огради, обележи и да се православни народ упозори на опасности од контаминације.

Дакле - то није наше, него њихово ђубре. И они – немањићи анти-Немањићи (деца Немање Станковића) – они су ти који су га најпре донели у Земљу Немањића, изазвали еколошку катастрофу, а сад и запалили, покушавајући да се сакрију и утекну иза те смрдљиве димне завесе. Па кад су већ изашли из рупа, да их гонимо до краја.

Пошто је полемика са њима бесмислена и узалудна јер, као што рекосмо и видимо, они су своју судбину изабрали, обраћамо се ипак још једном православној јавности, да, пчелица ради које могу залутати на путу до кошнице, најважније поенте поновимо и резимирамо. И мада ово нажалост није цветник за пчелице, него је нужно аналогни мувљи каталог, другачије не може да буде – практична екологија је прљав посао, а наша обука на земљи за Царство Небеско подразумева и познање зла. Пчеле се насмрт боре с нечистом мувом кад им уђе у кошницу, док је не истерају, или не залију воском.

+

Одговарајући, Немањини сведоци су поново потпуно промашили тему. Тема је, ми знамо, њихова духовна ДНК. А њихова духовна ДНК је, без обзира на хипнотички понављане мантре о „апостолском прејемству, духовном наслеђу и канонском епископату“, јасно видљива, свакоме ко хоће да је види. Да је дефинитивно изанализирамо још једном. И да, понављајући кључне, необориве чињенице о информацијама записаним у њиховим духовним генима, утврдимо градиво.

1. Акакије и његови анти-Немањићи су секта лицемера, а њихово „истинско православље“ је религија лицемерја. На личном, канонском, и догматском нивоу.

2. Њихова СИПЦ је, прејемством, „gay-friendly” црква. Ма колико данас лицемерно ревновали у хомофобији да их људи виде, и освештавали улице Београда после ЛГБТ параде.

[Слика: IMG-1558.jpg]
"Не буди као лицемери, који радо на раскршћу улица стоје и моле се да их виде људи“ Матеј 6:5

3. Четири кључна епископа у њиховој историји су осведочени, иако неосуђени, содомити. Са условним изузетком Варнаве Прокофјева који је најмање од свих био содомит, али је ипак црквено осуђен због содомског „грађанског брака“ у којем му је супруг био хомосексуалац – још једна потврда да се не исплати у брак ступати „из рачуна“, а без љубави.

То што акакијевци понављају како је „клеветничку кампању против њихових епископа-исповедника иницирала КГБ-МП“, показује се савршено бесмислено у светлу необоривог сведочења Татјане Орлове, америчке православне Рускиње, диригенткиње црквеног хора, пореклом из древног аристократског рода, која је у својој соби у содомитском акту затекла Лазара и Венијамина. Она никада никакву везу није имала ни са КГБ, ни са МП. Можемо да великодушно учинимо снисхођење, и да не примимо сведочанство Орлове (у страху и ужасу су велике очи), али, минимално, признање самог актера епископа Венијамина да је то што је она видела била „традиционална масажа руских монаха“, морамо уважити.

Акакијева тврдња да је Валентин у „клевету уметнут к'о Понтије Пилат у Вјерују, без икакве суштинске, важне, нити чак посредне везе са линијом апостолског прејемства обновљеном епископату Српске Цркве“, је не само врло глупа, него и хулна. И јарко показује да Духом убоги зилоти не знају нити смисао Јеванђеља, нити у шта вјерују. Јер баш као што је Понтије Пилат у Симболу Вере потврда историјске реалности страдања Сина Божјег, тако је и Валентин, Лазарев викар и брат, и во парњак у јарму који је узорао содомску њиву на којој је израстао Акакије, потврда историјске истинитости црквеног содома о којем говоримо.

[Слика: IMG-1559.jpg]
Јеромонах Валентина Русанцов, настојатељ Успенске цркве у Махачкали. Акакијев духовни стрико, носилац исте духовне ДНК хаплогрупе

Један содомит је аномалија (Лазар). Два су коинциденција (Венијамин). Три су правило (Валентин). Четири су систем (Варнава).

А пети – оправдавање, и глорификација содомског зла, пород, венценосац и апотеозоф содома, то је Акакије. Гад пред Господом („Ко оправдава кривога, гад је у Господа“ Приче Соломонове 17:15).

[Слика: IMG-1560.png]
Пет крака содомског РИПЦ-СИПЦ пентаграма

4. Акакије и његови следбеници су ту своју содомску јерархију бирали, и са предумишљајем изабрали, према свом духовном афинитету. И зато је до смрти (своје духовне) бране. Акакије, троструки блудни син, у својој каријери је своје сенилне духовне очеве три пута напуштао и одлазио од њих (због њихових „канонских или догматских неправилности“, или, о лицемерја, „промене курса“). Када је после романсе са РИПЦ проститутком покушао да се једноме оцу врати „у покајању“, већ са митром и рачунајући и на теле угојено, тај, сенилни (грчки расколник, који мало зна о Јеванђељу), није га примио. Па се уместо тога Акакије вратио сам себи, аутокефалном. И од блудног сина постао целомудрени многодетни отац (истина, не тајном покајања као јеванђељска блудна деца Цркве, него) - тајном првосвештенства. За којом је, у ствари, незадрживо грабио из једне у другу јурисдикцију. И коју је, по Божјем промислу, и свом благовољењу, нашао у древној и славној митрополији содомској.

5. У содомском блуду рођени, Акакије и СИПЦ су духовна заразна болест, смртно опасна по околину. Они су духовни еквивалент ХИВ вируса - као што се вирус ХИВ-а појавио и проширио у хомосексуалним оргијама у Сан Франциску и Њујорку почетком осамдесетих, исто тако и тачно у исто време је и РИПЦ/СИПЦ вирус настао у оргијама парацрквеног содома у СССР. Као што инфицирани вирусом ХИВ-а може изгледати потпуно здрав, тако и акакијевци обучени у одежде Православља изгледају целомудрено. Као што вирус ХИВ-а на концу одузима разум оболелом (такозвана ХИВ деменција), тако и вирус СИПЦ-а одузима разум инфицираном.

Акакијевци данас своју духовну венеричну заразу, смртоносни вирус који се шири содомским духовним блудом, шире по Србији. И у исто време се представљају као „чисто и канонско истинско православље“. Чисто и легално, као елитна пословна пратња. Са лекарским уверењем, из иностранства.

6. Акакије је на свом дугом путу кроз зилотску пустињу почео да губи разум (показује симптоме деменције; за његове слепе следбенике се, пак, то не може поуздано тврдити, јер они много разума очито нису ни имали, чим су му се придружили). У исцрпљујућем триатлону за митром Акакије не само да се са својим сенилним оцима „догматски“ и „канонски“ није могао усагласити, већ више не успева да се усагласи ни сам са собом. А нарочито сад, кад је коначно ушао у земљу обећану (земљу бога митре и богиње панагије).

На почетку своје мисије, 1997. Акакије овако проповеда Србима (његов „самиздат“ мисионарски часопис „Ревнитељ“): „Црква ГОХ-а (истински православни хришћани Грчке) једина је законита, једина верна предању и једина се не налази у опасности да се нађе у јереси и погибији.“

У „Ревнитељу“ из 1998. пише овако (болдовано): „Данас у Русији ми не налазимо ниједног истинског архијереја“.

Данас, као што знамо, Акакије благовести сасвим другачије јеванђеље. „Проповед благочестивог је увек премудрост, а безумник се мења као месец“ (Премудрости Исуса Сина Сираховог 27:11). Једино што је наизглед тешко закључити је: када је лагао? Одговор је, с дужним поштовањем: лагао је пре, лаже и сада, а лаже чак и кад истину говори, јер у њему, као ни у оцу његовом, истине нема.

7. Акакије и његови зомби зилоти су цинични, доказани лажови, који са страшћу лажу „Христа ради“. Ко то зна, слободно може да прескочи овај наредни подужи пасус, у којем се показује десетак њихових лажи само из последњег одговора.

· Лажу да „злонамерна инсинуација да је владика Лазар предао Акакију, а он Србима, духовно наслеђе не од РПЦЗ, већ од МП, преко Венјамина Новицког, представља бесмислицу“. Како смо показали, Лазар је свештенички чин добио у МП, и то у јеку интеркомуније са римокатолицима. Свештенички чин је духовно наслеђе. То и сами лажови, нехотице, признају када на крају свога памфлета лицемерно патетишу: „СИПЦ је једна од малобројних која је сачувала Залог правоверја. Залог, кога прима и предаје јерархија епископима и свештенству за време божанствене литургије, на дан њиховог рукоположења – да би кроз епископе и свештенике био сачуван и предан на обожење и просвећење верних.“ Управо то смо и ми рекли: СИПЦ је једна од ретких зилотских „цркава“ која је примила и сачувала залог правоверја од МП, уз залог интеркомуније са папистима, и то је вечни део њеног ДНК, њено духовно наслеђе које данас предаје на обожење и просвећење својих верних. Не залог од „цркве пре бољшевика“, како нас упорно лажу унучићи лажи.

· Лажу како је „повезивање Поликарпа Сикорског са прејемством СИПЦ јако болесно“. Укро-Мираш Поликарп је свој духовни залог (и ДНК), примљен из совјетске цркве, са благословом патријарха Сергија, предао Венијамину Новицком, а овај Лазару, и то је духовно наслеђе (ДНК) о коме све време говоримо, а о коме нас зилоти паки и паки агресивно лажу како потиче из цркве Царске Русије. А духовно наслеђе је здраво веће од простог плотског додира руке (у механичкој предаји апостолског прејемства) - онолико колико је душа већа од тела.

[Слика: IMG-1561.jpg]
Архиепископ Венијамин Новицки, духовни родитељ Лазара Журбенка и Леонтија Филиповича. Свака сличност са Папом Бенедиктом је случајна

· Лажу како је катакомбни свештеник Никита Лехан „добио свештенство од МП“. То јест, или лажу они или лаже њихов професор лажи Акакије који је још давне 1998. у свом „мисионарском“ листу објавио житије Никите Лехана и тамо написао да је он рукоположен 1923.

· Лажу да „ником није било јасно зашто је Гуриј Павлов у тако позним годинама, превалио толики пут као кандидат за епископа, јер је за све епископе РПЦЗ била очигледна бесмисао хиротонисања тако старе и болесне особе“. Било је јасно првојерарху РПЦЗ Виталију који га је лично позвао да дође у Њујорк, произвео у архимандрита и званично нарекао као епископског кандидата (Акакијев часопис „Ревнитељ“, В.Мос...). У званичној биографији Гурија пише како је за време његовог боравка у Америци Лазар написао писмо Виталију у којем је тражио да Гурије не буде хиротонисан, јер се бојао да ће тада сви катакомбници прићи њему. То је Виталије уважио, и послао Гурија за Русију да буде хиротонисан тамо. Када је Гурије видео да треба да прими хиротонију од Лазара, он је то одбио. А што се „бесмисла“ тиче – Гурије је живео и крепко служио после хиротоније код грчких расколника још шест година, да би се на концу трагично разочаран у све одвојио и од њих.

· Лажу како је „ноторна лаж да је на седници Синода РЗЦ митрополит Филарет са још пет епископа тобоже одбацио кандидатуру владике Лазара, у корист свештеника Михаила Рождественског“. Документ одлуке Синода није објављен, односно не појављује се ван архива, али то је веродостојни податак из неколико историјата РПЦЗ, и сведочанство неколико живих епископа. Антоније Бартошевич који је Лазара „заочно“ произвео у архимандрита, испословао је његову тајну хиротонију (руком Варнаве Прокофјева, којег је тајно са Марком Арнтом хиротонисао), а накнадно и њену формалну канонску потврду. Лично, када морам да бирам између веровања речи доказаних лажова, и оних који нису хватани у лажи, знам коме нећу веровати.

· Лажу како је „лаж да Лазара нису прихватали катакомбници“. Истакнути Лазарев свештеник, настојатељ московске парохије, у интервјуу за званични часопис РПЦЗ 1991. изјавио је: „Све гране катакомбне цркве сматрају Лазара КГБ агентом“.

· Лажу о саобраћајној несрећи Венијамина: да је „стајао, чекајући да се на семафору упали зелено светло“. У званичној објави Синода РИПЦ каже се да се несрећа догодила у вожњи, када је на аутомобилу који је неприлагођеном брзином долазио у сусрет у кривини пукла предња лева гума, после чега је он прешао на леву страну и бочно ударио у аутомобил који је возио Венијамин (иако је имао возаче, хтео је да вози он – много људи сведочи да је стално „лудачки“ возио). Венијамин заиста технички није био крив, али то духовну суштину догађаја не мења. Канонско образложење одлуке Синода којом је Венијамин ослобођен гласило је: „Ако неко налети на зграду и погине, нису криви станари“. А ако с(а)танар у подруму зграде служи црну мису сатани? Содомит и лажни епископ привлачи на себе зло и казну Божју, и демонским присуством и енергијом угрожава све који су око њега. Чак и кад само седи у згради - Јован Богослов је бежао из бање у којој је био јеретик Керинт, да се зграда не сруши и да он сам, апостол и љубљени ученик Исусов, не погине у гневу Божјем. А кад содомски епископ седне да вози аутомобил, па још из шоферске страсти (јер „воли“), постаје покретна општа опасност, крстарећа бомба, у конвоју демона.

· Лажу за Гермогена да се „по узору на хаџијска самопогружења у реци Јордан погрузио у крштењској води“. Никакво „хаџијско самопогружење“ нигде се није помињало, већ је сам он на синодском суду признао: „Павши у прелест, савршио сам над собом допуну 'материјалне-водене стране' крштења“. Интересантно је да се суд над њим због тога збио три године након (до)крштења, што значи да је и Акакију којега је у међувремену, пре суда, (са)хиротонисао, предао своју, како Руси кажу, прелестну ДНК.

Лазар Журбенко је документовани лажов. У званичном писму првојерарху РПЦЗ Виталију изјавио је: „Ја никад нисам био сергијанац“.

Тихон (данашњи првојерарх РИПЦ) је лажов. Иако су многи парохијани који су га знали из времена кад је био мирјанин сведочили да он није крио да је пре крштења био члан КП СССР, кад је постао епископ почео је да одриче да је икад био комуниста, јер је знао да је предање катакомбника да се бивши комунисти не могу примати у клир.

Закономерно, њихов син и унук Акакије, носећи њихов дух (и духовну ДНК – не расту на чичку смокве), тешко може бити друго него што јесте - лажов. И све ово о чему говоримо је Акакијева лаж.

Ревнитељи Оца Истине, и зилоти оца лажи, познају се по истини, или по лажи.

„А који је главни признак по којем можемо разликовати истинску Цркву, од у наше дане постојећих многих лаже-цркава? Црква Христова, која предаје вернима благодат Светога Духа, је та која чува, исповеда и проповеда Истину. А тамо где се уместо Истине произноси лаж, било у догматском учењу, било у моралном, или у смислу било какве неистине уопште, тамо наравно нема истинске Цркве, тамо нема ни благодати Божје, него само пука спољашњост, богохулна обмана“, Архиепископ Аверкије Џорданвилски.

„Црква је општество чистих савести, а где је свесна безсавесност и лаж, тамо нема свете Цркве“, Епископ Катакомбне цркве Андреј Ухтомски.

И то је аутентично православно духовно наслеђе РПЦЗ и Катакомбне цркве, рекли бисмо. Где је ту СИПЦ, и верни народ њен? „Људи као људи: неком ум помрачен од лажи, неком срце окамењено од страсти, отровом лицемерства умртвљени“ (Владика Николај).

8. Акакије је добио „апостолско прејемство“ од, по сопственој категоризацији, јеретика, и сам Акакије је криптојеретик. Од свог настанка 2002. РИПЦ под Лазаром а затим и Тихоном више пута се обраћала Синоду Кипријана са молбом да уђу у општење, признавајући његово учење православним, називајући га „братом у Христу“, а његову јурисдикцију „црквом-сестром“. Након што су кипријановци ипак ступили у општење са трећом шармантнијом руском „сестром“ на зилотској журци, љубоморни Синод РИПЦ је 2016. исповедио да је РПЦЗ пала још 1994. када је официјелно примила „јерес кипријанизма“, а „да је РИПЦ закаснила у осуди кипријанизма“ („признајемо да смо према томе имали релативно либералну позицију, до 2008“).

Акакије данас, и одавно, званично осуђује „кипријанизам“ као „префињенију верзију јереси екуменизма“. Са једне стране.

Са друге стране, вијугави Акакије, виртуоз лицемерја, наводно се одвојио од РИПЦ баш због ове оштре осуде „кипријанизма“ и практично РПЦЗ, коју су конзервативни кругови секте, међу њима манастир Лесна у Француској, видели као „напуштање и издају традиционалног пута РПЦЗ“. У писму којим „прима под омофор“ Лесну, Акакије пише: „Имајући у виду нови курс РИПЦ, у којем више не препознајемо ону РИПЦ од које смо примили братску помоћ у виду хиротоније епископа 2011...блабла“. Рачвастим језиком у-бедивши монахиње Лестне, које захтевају ревидирање осуда кипријанизма као јереси, да је он једини тај који држи „традиционални пут РПЦЗ“ са све благочестивим кипријанизмом (само за западноевропско тржиште, док за српску зилотињу и даље важи строги антикипријанизам!), Акакије је успео да отме за себе и тај лукративни посед, и још неколико руских западноевропских парохија приде. Па, поред Стјеника, данас „једе две куће удовичке“ (са две Ефросиније на челу, о коинциденције благоумља!). И хомољске и француске сиреве, најбоље од оба света. Али, што вик'о Исаија, на нос ће му изаћи: „Тешко онима који пишу неправду, да одбију од суда убоге, и да отимају правду сиромасима народа Мог, да би им плен биле удовице и сироте грабеж!“ (Исаија 10:2).

9. Акакије је из себе једног, до сада (2019.), излегао 6 нових зилотских раскола. Три у Србији, и по један у руској западно-европској јурисдикцији, Украјини и Русији. То је већ резултат далеко изнад просека за једног зилотског псеудоепископа (два као јуниор - јеромонах!) - аплаузи из ада и ветар у једра, тек је почео да умножава таланте господара свога, права каријера и уносни трансфери су тек пред њим.

10. Акакије и његови липцемери се непрестано позивају на „духовно наслеђе од РПЦЗ“. Али га не држе, игноришу га или отворено одбацују. Баш то, бирање из предања онога што лицемеру „одговара“, што му је утилитарно, или што он сам мимо заједнице сматра за правду, по дефиницији представља јерес (еретизо, ересис – бирати, избор).

РПЦЗ је во времја интеркомунизма МП са римокатолицима званично исповедала да је „МП ушавши у општење са римокатолицима сама постала судеоник њихове јереси и не може се више сматрати за православну“, а да је она, РПЦЗ, једно у општењу са исповедничком Катакомбном црквом. Акакије данас исповеда и Србима проповеда да је канонско свештенство у Катакомбној цркви једини имао Лазар, као свештеник из „неправославне“ МП.

Акакијевци брбљају: „За нас Србе је значајно да је Лазар епископску благодат примио од РПЦЗ, а касније посредно предао и Акакију, па се она сматра апсолутно канонски валидном“. „Вољени митрополит Виталије, последњи законито изабрани Првојерарх РПЦЗ“, како га они зову, у званичном документу написаном својеручно и пред сведоцима оставио је као коначно канонско наслеђе, аманет и последњу реч своје РПЦЗ, да су сви епископи РИПЦ које је рукоположио Лазар неканонични, и изван општења. Тј. да за РПЦЗ не постоје (копија документа у претходном тексту, липцемерје 22. – овдеSmile.

Лазар је „епископску благодат“ примио од Антонија Бартошевича и Немца Марка Арнта, посредством Варнаве Прокофјева. Марко Берлински и Антоније Женевски (којег део историчара назива вођом „либерално-масонског крила РПЦЗ“) били су иницијатори одлуке Синода РПЦЗ по којој се свештенство МП примало „у постојећем чину“, а све свештенство катакомбне цркве (осим Лазара, који је де факто једини канонски катакомбник будући из МП), рукополагањем, као „неканонично“ и „самосвето“. И то је духовно наслеђе које је Акакије примио од РПЦЗ - о којем данас говори истину кад Србима проповеда да је канонско свештенство у катакомбној цркви једини имао Лазар као свештеник МП из времена интеркомунизма са римокатолицима, и у исто време лаже када поново рукополаже (хиротетоши) клирике СПЦ и МП/РПЦЗ који се унесреће да му приђу.

И још, предање РПЦЗ, и конкретно епископа чију духовну ДНК је сам Акакије примио (Антонија и Марка), представља саслуживање са епископима СПЦ. Поред тога, Антоније Женевски је саслуживао са новокалендарцима, служио литургије на новокалендарске празнике, и причешћивао се са њима. А исто је чинио и митрополит Филарет. Којег Акакије данас лицемерно слави као светитеља, док у исто време анатемише новокалендарце као јеретике (налазе се у списку јереси, у званичном исповедању СИПЦ!).

Али Акакије то примљено духовно наслеђе не предаје вернима, него је одбегао и друге позива да беже (к њему) са литургија СПЦ. И у том махнитом трку за влашћу и славом (и бесплатним француским сиром у сатаниној мишоловци) спотакао се и под своју анатему и на свој мач је пао, а да, махнит, ни не примећује да крвари. Али примећују пси, и трче за њим, и лижу крв његову.

11. Акакије и његови су одбацили епископе и икономију СПЦ, и уместо њих примили „канонско и духовно наслеђе“ од туђина који су чинили исто или горе, па сада њима делају „икономију“ (па су, између осталог, и по томе анти-Немањићи). Акакију лично је епископ РПЦЗ Варнава Прокофјев, на чије се духовно очинство и наслеђе сада позива, када је 2002. ишао да од њега тражи духовни савет, рекао: „Зашто си овде дошао, зашто не идеш код Патријарха Павла?“.

Сви епископи РПЦЗ од којих је Акакије добио „апостолско прејемство“ саслуживали су са епископима СПЦ. А сви епископи из СССР, наводни прејемници катакомбне цркве, били су содомити, или/и са свештенством и духовним наслеђем из интеркомунистичке МП (Лазар, Венијамин, Валентин; за ту њихову катакомбну цркву су сами епископи РПЦЗ на концу констатовали да је цела „блеф“).

Акакије „по акривији“ одбацује свештенство екуменистичке СПЦ, а „по икономији“ прима свештенство ком-унијатске МП (које се причешћивало из једне чаше са римокатолицима). „По акривији“ одбацује епископе СПЦ као јеретике, а „по икономији“ као канонске прима епископе РПЦЗ који су сво време били, а и данас су, у литургијском јединству сa тим јеретицима (и још, уз то, у „јереси новог календара“).

И консеквентно, следећи његову сопствену логику: то што су му дали епископи РПЦЗ/РИПЦ које је примио „по икономији“, а што данас носи на глави је - по икономији, митра. A по акривији – нокшир. Којег је једино и достојан епископ истински канализационе православне цркве. Аксиос!

12. Акакије и његова СИПЦ (содомска истински православна црквотина) данас воде специјални пропагандно-информативни рат против православног српског народа. Они се православним Србима, својом лажљивом и глупом пропагандом, ругају са бахатим цинизмом западних крсташа, нескривено показујући да сматрају да смо ми дебили, и нижи формат живота. И поручују да нам је свима потребно потчињавање под њихову високу духовну власт, ако намеравамо да се спасимо.

13. А у исто време, сад кад им је узвраћено огњем и мачем истине, са дозом дамске хистерије вриште како против њих удружено ратују КГБ, ФСБ, и тајне Службе Србије (које погрдно зову „удбаши“). Не треба да цвиле, нека бар мало буду мушкарци - каквим судом суде, и ми им судимо. Српској Православној Цркви, и свима другима, они суде судом строге акривије. Док на себи великодушно „примењују“ икономију. Ако не могу да поднесу о себи (не) суд наш грешни људски (него само оптужницу), како ће поднети Суд Божји?

А што се тиче кукања да су службеници служби оклеветали и „светог исповедника“ Лазара, и Валентина, а данас клевећу и гоне и „исповедника“ Акакија и мученичку СИПЦ:

· Парадоксално, сам Акакије у свом мисионарском часопису „Ревнитељ“, 1998. објављује: „Као један од првих из МП у крило РПЦЗ примљен је јеромонах Валентин Русанцов, чију припадност КГБ-у је могао да не примети само слепац“.

· Парадоксално, еминентни црквени историчар, верник и идеолог СИПЦ/РИПЦ В.Мос (у свом „капиталном делу“ за које се издавач Акакије нада „да ће бити на корист свакој истинољубивој души“, Летопис велике битке) директно инсинуира да је епископ преко којег је дошла главна линија Акакијевог прејемства од РПЦЗ, Немац Марко Арнт, заврбовани КГБ агент.

· Парадоксално, Лазарев свештеник, настојатељ московске парохије, 1991. у интервјуу за званични часопис РПЦЗ Православна Рус изјавио је како „све гране катакомбне цркве сматрају Лазара КГБ агентом“.

· Парадоксално, многи Руси, међу њима верници који су били са Лазаром у РПЦЗ и РИПЦ, целу слику дела Лазара, Валентина и три кључна епископа РПЦЗ (Марка Арнта, Антонија Бартошевича и Варнаве Прокофјева), виде као епску, савршено синхронизовану операцију КГБ-а којом су елегантно неутралисани сви аутентични катакомбни клирици са духовним прејемством руске цркве пре бољшевика, уместо њих на главне позиције постављени типично профилирани сарадници службе са спуштеним прљавим гаћама, који су најпре око себе прикупили тужне остатке обезглављене катакомбне пастве, затим их све привели на солило у тор РПЦЗ, а на концу и РПЦЗ тихо вратили у МП. Типична „теорија завере“, кажу акакијевци. Али, ако већ морамо да верујемо на реч, јер доказа нема, зашто бисмо више веровали верзији Акакија, осведоченог преваранта који се у процесу обогатио не само митром и панагијом, него верзији пострадалих људи у чијем се похараном дому догађај десио?

Дакле, ипак лепо видимо да су они „оклеветали“ сами себе. И да гоне сами себе, сопственим безумљем.

14. Акакије и његова екипа су духовни шибицари. Кад је започео своју мисију у Србији, 1996, Акакије је зилотској публици показао три кутијице: СПЦ, РПЦЗ и грчку ИПЦ, и куглицу, многоцени јеванђељски бисер, од станиола, како се блиста у кутијици број 3. Они који су се кладили на грке, продали све што су имали и душу своју ставили као улог, били су тада срећни добитници.

Петнаестак година касније, 2011, Акакије је новој, проширеној зилотској публици на српском тргу показао нове три кутијице: РПЦЗ, грчку ИПЦ, и РИПЦ; грчка ИПЦ-Есфигмен кутијица показала се празна, а бисерчић од станиола тада је заблистао у кутијици РИПЦ. Они који су душу своју положили да купе тај (анти)јеванђељски Акакијев бисер, тада, на РИПЦ, били су срећни добитници.

После неколико година Акакије је опет промешао кутијице. Неки срећни добитници из претходних кругова игре схватили су закономерност и правилно проценили где се налази куглица. Други нису били те среће, па су се погрешно кладили више верујући својим очима него фер-плеју честитог шибицара, и изгубили. Како то већ бива у тој динамичној уличној игри кад се улози умноже, мађионичарским триком хитрих прстију куглица је нестала и из оне кутијице у којој је наизглед била. И ено је где се данас блиста – као бисер у митри на аутокефалној глави Архишибицара СИПЦ.

И наравно, да представа буде потпуна, ту су и пратеће улоге – сарадници шибицара који се грозничаво кладе, добијају, подижу улоге и човекољубиво позивају друге на лако богаћење. И они, по периферији круга, који су ту да гурну лакат, или нешто оштрије, у ребра пролазника који наивнима вичу: „То је превара, бежите од њих!“.

15. Акакије и липцемери су „православни“ пандан протестантског екуменистичког покрета. Они, „тамни двојник“ Цркве, у исто време су „светли двојник“ екуменизма. И штавише, напреднија, делатна верзија екуменистичког покрета. Јер, у екуменизму општење бива само молитвено док свако држи своје свештенство. У подземној зилотској оргији (под маскама „истинског православља“, широм затворених очију) из које су се они родили, у тајнама је био свако са сваким. Тамо је било, „по икономији“, све благословено: мало са „сергијанцима“, мало са „катакомбницима“, мало са укро-аутокефалистима, мало са римокатолицима, мало са грчким старокалендарцима, мало са новокалендарцима, мало са кипријановцима, мало са званичним православним црквама... И гле, из тог вертепа разбојничког, родило се чисто и благодатно православно чедо – Акакије. Син, и дадесја нам! – грешним Србима, још један претеча антихристов.

А на тој њиховој малоумној вери у дејственост и спаситељност скрнавих разбојничких зилотских тајни сатана је изградио зилотску цркву своју.

Резиме, коначна дијагноза ДНК мутација: Немања Поликакије и његови немањићи анти-Немањићи духовно прејемство имају из култа лажи, лицемерја, и клерикалног содомског блуда. И из тога је саткана њихова духовна ДНК.

Па иако досадно брбљају да „духовно наслеђе и апостолско прејемство“ имају из Катакомбне цркве и РПЦЗ, а преко њих од предреволуционарне руске цркве, Акакије и његови духовну ДНК имају из парацрквене содомске оргије зилотског екуменизма. У којој су учешће имали („низбрдо“, ДНК родословом прејемства):

· профи-масер и шофер-аматер „епископ“ РИПЦ Венијамин

· самокрштени „епископ“ РИПЦ Гермоген

· ситни лажов, „архиепископ“ РИПЦ Тихон

· љубитељ благодатне монашке масаже, лажов и гробар катакомби, целибатни свештеник МП, потоњи „архиепископ“ РИПЦ, Лазар – данас Светитељ, који „серафимском љубављу гори, и херувимском чистотом блиста“ и моли се за све Акакијеве српчиће да и они буду тамо где је он (из Акатиста)

· Лазарев викар и сабрат, содомит и педофил, свештеномонах МП, Валентин, потоњи епископ РПЦЗ

· брачник содомског брака, супруг декларисаног хомосексуалца, епископ РПЦЗ Варнава Прокофјев

· „екумениста“ РПЦЗ епископ Немац Марк Арнт

· „екумениста“ РПЦЗ епископ Антоније Бартошевич

· „сергијански“ клирик и епископ, одметник од Сабора РПЦЗ, отац грчких расколника и самолитвеник са папистима, епископ Леонтије Филипович

· „сергијански“ клирик и МП епископ Венијамин Новицки

· украјински аутокефалиста и мрзитељ „москаљске“ Мајке Божје, митрополит УАПЦ Поликарп Сикорски

· и на дну ове шарене ДНК спирале, шарени реп старе змије.

На врху, свих њих чедо и плод, најмодернији и најсофистициранији производ ада намењен православним на тржишту данас – Акакије, благочестиви зилот бога митре.

Дванаест апостола. И шарена змија.

[Слика: IMG-1562.jpg]
Модел духовне ДНК Акакија, СИПЦ и РИПЦ. „Посадите рђаво дрво, и плод његов биће рђав. Нема дрвета рђавог које рађа добар плод.“ Матеј 12:33, Лука 6:43


И ЗА КРАЈ, ПОЗИВ:

Православни Срби! Стигматизујмо акакијевце, поругајмо их, изопштимо ту гадост из српског соја, говоримо свима о њиховој злости и мрзости, нека наша деца знају, нека их свуда и свагда прати презир и срам, нека буду „прича међу народима“! Нека се овај текст чита (све три лекције трилогије), кажимо и покажимо свима да су то помно окречени и украшени гробови, пуни мртвачких костију и сваке нечистоте! И да се свако ко их дотакне ритуално скрнави! И ако је неко, у незнању, имао некакво поштовање према њиховој назови ревности за православље и спољашњем притворном благочешћу, нека заувек зна њихову гнусност и безумље и лаж, и нека се сам постиди својег доброг мишљења о њима! Само тако, јединодушним подвигом у јединомислију о њима, тај тамни двојник Цркве може се прогнати из земље Србије.

Или, бар, залити воском. Зато, ко може, за почетак нека запали једну воштаницу за све њих. ·



П.С. Липцемери су се ових дана усиљено молили (а ми их омели у томе, кажу), по богослужбеном поретку Цркве: „Господе, од лицемерја фарисејскога избави ме!“. Па, ево, Господ им даје прилику за избављење. Чекамо њихово покајање, барем оних којима није савест спаљена, и молимо се Богу за њега. А онај коме Бог да да изађе из тога содома, нека трчи, и, сећајући се жене Лотове, нека не гледа назад.



Монах Симеон

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#48

Опет Шумадинац преноси текст са " борбе за веру".

Ево једног старог текста о Акакију http://www.pravoslavni-odgovor.com/Crkva...ndarci.htm
Одговори
#49

(10-04-2019, 11:05 AM)пек. Пише:  Опет Шумадинац преноси текст са " борбе за веру".

Ево једног старог текста о Акакију http://www.pravoslavni-odgovor.com/Crkva...ndarci.htm

И ћорава кока по неко зрно убоде Јок

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#50

Опет се овде упорно пише о владици Акакију. Отворите посебну тему нпр. са називом "СИПЦ" или тако нешто па их позовите да овде са вама дискутују а не да изједначавате њих са зилотима када и они сами кажу за себе да то нису и друга ствар: назив ове теме је по књизи владике Атанасија а он у тој књизи напада све фракције ИПЦ.
Па рекох, пошто припадам матејевцима, ајде баш да видимо шта имате против матејеваца? Кад сам већ ту, па да расправимо.Смарање бре
Иначе, они (СИПЦ) су одговорили на ова ваша писанија (где има неке истине али и бљувотина) на свом блогу а што се тиче Которанина и њему је давно одговорено.
Постоји писмо Евсевија матејевца који је разбио Которанинову прелест, нађите то.

СПЦ је деценијама већ у јереси, погазили су све што се може погазити од црквеног учења и предања.
Одговори
#51

@Раде Д.

Акакије се не налази у Цркви Христовој, тако да није владика већ ЛЖЕвладика. Акакије и његова СИПЦ (сатанина истински псеудославна црква) су секта и обмана за неупућене.

Све што је написано на сајту ''Борба за Веру'' одакле су преузета сва три текста о Акакију су чиста ИСТИНА.

А у вези тебе лично: ти матејевац ниси. Матејевци добро знају каква је превара Акакије и никада га не би назвали владиком. Ти га здушно браниш те стога лепо и реци да си филаретовац како они сами себе воле да представљају лажући читав свет о својој вези са РПЦЗ и катакомбницима са којима никакву везу нису НИКАДА ни имали.

Ако браниш своје, немој мешати матејевце.

Ево мало више о томе ко је био Лазар Журбенко и какво је (не)апостолско прејемство предао Акакију Станковићу.
https://arhangelgavril.blogspot.com/2019...st_47.html
Одговори
#52

Апсолутно сам чист матејевац. Нема лажи, нема преваре (у вези мене и уопште наших матејеваца григоријеваца). Тако да ту, по том питању, можемо наставити са дискусијом ако желиш.
То што Акакија називам Владиком је чисто из разлога елементарног поштовања или куртоазије ако баш хоћеш.
По твојој логици, на пример, онда ни Свети Сава нити св.Марко Ефески нису били Православни зато што су се јеретицима (кардиналима, римском папи, итд.) обраћали признајући им епископске чинове а уједно у истом писанију их разобличавали? Исто и Филарет Њујоркшки који се у "Писмима туге" обраћа екуменистичким јерарсима а истовремено разобличава њихова зловерја и констатује анатемизме.
То само код код неких који су у јереси може бити разних прелесника који немају ни основно поштовање.
Рецимо, ван памети је стално владици Артемију (који суштински јесте ЛЖЕВладика као и Акакије) стално у основном обраћању негирати чак и монашки чин, не сматрати га чак ни за обичног монаха већ га звати по световном имену као "Марко"??
Брука и недостатак кућног васпитања а камоли знања о основним појмовима у коресподенцији....

Што се тиче "апостолског прејемства" Акакијеваца то ме уопште не занима, знам о томе (мада све ту изнето и није истина), јер су они расколници.
А ја сам овде само поставио питања: какве везе има наслов ове теме са Акакијевцима и зашто се они стално потенцирају да су "зилоти" када сами признају да то нису?
Отворите брате посебну тему о њима а не да под плаштом раскринкавања њихових заблуда стављате све зилоте у исти кош.
Одговори
#53

Још једна фела расколника који себе називају григоријевцима.
Они су од оне сорте који су пали у јерес иконоборства.
Пљују и не поштују икону Пресвете Тројице Андреја Рубљова називајући је хомосексуалном и јеврејском. Исту су замалтерисали.
Одбацују све иконе Воскресенија Господњег на којима Христос држи за руку прародитеље Адама и Еву. Признају само ону икону Васкрсења где Христос стоји над гробом.
Све пророчке визије из Старог Завета преписују Богу Оцу, одричући да иједно пророштво у Старом Завету припада Христу.
Све у свему, прелашћен и јадан збор људи који отпаде од Цркве Христове у схизмојерес.

Иначе им се расколнички епископи при откопавању показују полураспаднутима као онај у Ламији.
Имају и епископа којег нису могли ни да сахране нормално јер је гној почео да му тече из телесних отвора и шири велики смрад.
Много тога има да се каже о њима, али они никако неће да слушају ни Бога, ни Цркву ни Свете Оце. Сви су рашчињени и ван Цркве.

Не мораш мени кодексе куртоазије да објашњаваш нити појашњаваш примере светог Марка. За латине се знало да су јеретици па је куртоазија и слепом била потпуно јасна.
Са Акакијем то није случај. Акакије није владика. Бранио си га и односно текста на сајту БЗВ остављао коментаре типа ''Какав одвратан и покварен текст у вези Акакија''. Текстови су сува ИСТИНА о њему.

Иначе, што се тиче те књиге Атанасија Јефтића. Она је скуп полуистинитих информација подробно измешаних са лажима и измишљеним клеветама које немају везе са истином.
Сви они који се упецају на лажи Атанасија Јефтића су једноставно ''људи једне књиге''.
Из чистог незнања хронолошки и историјски тачних података иду против истине и хуле Духа Светог мислећи да Богу службу чине.
Треба такве оставити по речима Христовим:
Оставите их, слијепи су вођи слијепима; а слијепи слијепога ако води, оба ће у јаму пасти. — Јеванђеље по Матеју, 15:14
Одговори
#54

(31-05-2019, 08:34 PM)Сила Божја Пише:  Још једна фела расколника који себе називају григоријевцима.
Они су од оне сорте који су пали у јерес иконоборства.
Пљују и не поштују икону Пресвете Тројице Андреја Рубљова називајући је хомосексуалном и јеврејском. Исту су замалтерисали.
Лаж. Лаж је све што си написао. Лажеш и то опасно и тендециозно. Иконоборци су твоји андрејевци, они су изазвали раскол због иконоборачких ставова 1995.године. Икону старозаветне Свете Тројице апсолутно признајемо као икону снисходљивом јављања Свете Тројице праоцу Аврааму, и то је одлука Светог Синода још из 1992.године. Само је враћен стари назив иконе "Гостољубље Авраамово". Никаква икона ова није с намером из верских односно догматских побуда замалтерисана, то је ваша подмукла подметачина, већ је у једној малој сеоској цркви мењан мозаик (рестаурација иконе) те је дошло до оштећења што се иначе може десити. Чим је рестаурирана (тј. промењен назив) враћена је унутар цркве. А управо твоји андрејевци су 90-тих година (пре раскола) из догматских побуда бацали иконе у море и то оне древне које су ту биле деценијама и вековима.

Цитат:Одбацују све иконе Воскресенија Господњег на којима Христос држи за руку прародитеље Адама и Еву. Признају само ону икону Васкрсења где Христос стоји над гробом.
И то је лаж. Икону ниједну апсолутно не одбацујемо. Одбацујемо да се икона Велике Суботе (док Христос телом лежи мртав у гробу а душом је у Аду) назива икона Васкрсења Христова јер то није икона Васкрсења већ икона Силаска Господњег у Ад. И то је саборска одлука СВИХ матејевских епископа још из 1992.године.

Цитат:Све пророчке визије из Старог Завета преписују Богу Оцу, одричући да иједно пророштво у Старом Завету припада Христу.
Управо твоји андрејевци одбацују многа пророчка виђења, због чега сте и направили раскол 95.године јер не признајете новозаветну икону Свете Тројице (Бог Отац симболично као Старац Данима, Дух Свети као голуб и Син Божији ГНИХ).


Цитат:Све у свему, прелашћен и јадан збор људи који отпаде од Цркве Христове у схизмојерес.
Иначе им се расколнички епископи при откопавању показују полураспаднутима као онај у Ламији.
Имају и епископа којег нису могли ни да сахране нормално јер је гној почео да му тече из телесних отвора и шири велики смрад.
Много тога има да се каже о њима, али они никако неће да слушају ни Бога, ни Цркву ни Свете Оце. Сви су рашчињени и ван Цркве.
Управо све супротно. Код нас су већина прослављени дивним благоухањем након смрти, имамо и мошти светих након 95.године. И то ви добро знате али сте неразумни схизматојеретици. Сви ваши су рашчињени због зловерја и неканонских поступака.
Нико од наших није био "полураспаднут" нити је "смрдео на гној" (ово последње претпостављам да мислиш на блаженопочившег Матеја Атичког +2001.године, цурила му вода а не гној јер је човек боловао од неког бубрежног оболења). Ето, колико ви хулите!

Цитат: Не мораш мени кодексе куртоазије да објашњаваш нити појашњаваш примере светог Марка. За латине се знало да су јеретици па је куртоазија и слепом била потпуно јасна.
Са Акакијем то није случај. Акакије није владика. Бранио си га и односно текста на сајту БЗВ остављао коментаре типа ''Какав одвратан и покварен текст у вези Акакија''. Текстови су сува ИСТИНА о њему.

Иначе, што се тиче те књиге Атанасија Јефтића. Она је скуп полуистинитих информација подробно измешаних са лажима и измишљеним клеветама које немају везе са истином.
Хаха, сад кажеш "не мораш мени о кодексима куртоазије", па где си био до малопре него што бацаш дрвље и камење по мени?..Ти си много горд а не видиш своју гордост. Притом, ти си и неваспитан. Нигде ја нисам писао коментаре на сајту БЗВ у одбрану вл.Акакија, баш нигде на том сајту. То ми покварено подмећеш да ја њега браним.
Прочитај добро шта сам овде написао а написао сам да је одвратан текст са неким бљувотинама у вези Акакија зато што се они изједначавају са содомитским лобијем а тај лоби се у тим тексту велича.
Прочитај добро, ти који волиш брзоплето да клевећеш и осуђујеш. Погледај своје брвно у оку.
Једино се слажем у вези овог коментара по питању Атанасија Јефтића.
Одговори
#55

Зилоти су често истицали да за њих постоји само једно правило "Православље или смрт!"
Старци су на то одговарали: "Боље смрт него такво православље!".


Св. Пајсије Светогорац

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#56

ГРЧКИ СТАРОКАЛЕНДАРЦИ

„ИСТИНСКА ПРАВОСЛАВНА ЦРКВА ГРЕЧКЕ"
(фракција Матеја)

Кратка историја...

После раскола 1937. године, конзервативни митрополити Герман и Матеј, који нису признали благодатним Свете Тајне новокалендараца основали су свој одвојени синод. Међутим већ 1943. године, код њих се деси нови раскол, два епископа су се разишла, мањи део верујућих отишао је са Германом, а већи је остао с Матејем. Стална деоба епископа и неред унутар јурисдикције застрашивала је многе верника, чији се број почео нагло смањивати. Оставши усамљен, митрополит Матеј је брзо потпао под утицај свог окружења и ускоро је поверовао да је остао једини православни епископ на свету. Сви покушаји уједињења с другим старокалендарцима одбацивани су. Таква непомирљива позиција постала је узрок одласка клирика и верника „флоринском синоду" или Герману митрополиту Кикладском. У септембру 1942. године ми-трополит Матеј је самостално за кипарске вернике рукоположио у чин епископа Спиридона тримитунског, чиме је поставио темеље „Кипарској истинској православној цркви", која се до данас налази у јединству са матејевским синодом. Затим је с новим епископом рукоположио још три за Грчку. Нови синод је изабрао Матеја за „архиепископа атинског".

Оваква рукоположења су изазвала нови одлив верника од матејевског синода. После смрти Матеја још је један део клирика, којих је држала лична приврженост према „поштеном аскети" и „старцу", прешла код „флоринског синода". Од 1950. године црква је једнолично постојала до почетка 70-их година, када су учињени нови покушаји да се побољшају односи са „Руском за-граничном црквом". Године1977. напустио их је још један јерарх Калист митрополит коринтски и прешао у јурисдикцију „флоринског синода".

Почетком деведесетих код матејеваца је настао спор о иконописању, поједини млади богослови изјашњавали су се против иконе Свете Тројице с изображавањем Бога Оца као седог старца. Старије поколење је било против таквих иступа младих, али архиепископ Андреј је прихватио позицију младих богослова, после чега су се неколико старијих епископа оделили и основали свој синод. Код старих матејеваца који су примили нови начин иконописања Свете Тројице остао је мањи број верујућих. Епископи који су остали с Андрејем (Пахомије и Николај) попунили су синод рукополагањем нових седам епископа (тако да је на сваког епископа дошло невероватно али истинито, једна до двије паро-хије и још мање клирика).

После одласка у мировину архиепископа Андреја и избора новог поглавара цркве, започео је нови круг раскола. Избор новог поглавара није признао митрополит Кириак, неколико месеци касније догодио се дефинитивни раскол, Кириак и још два епископа званично су изјавили да је дошло до неканонског избора новог „матејевског" архиепископа пошто свети канони говоре о забрани одласка са престола поглавара цркве све до смрти.




Православље

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним