Циле четник, Рас-раса, Милутина, Сунчезера, ДКО, Херцеговац.....Ту исто имаш и Коста, Креативац....па чак и Милан ”Мејдур” је могао нешто написати.
Па говорили смо овај стари форум да је Тупањац је желио да купи, да прави електричне аутове.....кад јаће марке, нису веч имали одређену политику према Електричне аутове.
Е сад питање је колико је та авантура, и сви тих уступци су буквално коштали Српског Грађанина?
Е таке студија и економска истраживање нема!
Ја бих искрено водео анализа око томе, колико је држава улага да Фијат лично дође, колико је таксе плаћала итд. Звући као рекетирање.....
Фијат ће ићи у Полској зашто осећају да бих тамо бих имали домаћу муштерију.....ко бих могли да купе ауто....вероватно су мислили да преко Србије бих могла да продавају аутове за низу цену у Русију.....и санкције је то све изменило.
Ако веч иду, битно је да се задржава фабрика.....и ја верујем Србија је платила за све тога, са свим уступци, таксе и све остало......Ствар је да се користи знање.....за један домаће ауто!
Русија има домаће ауто-индустрију.....што Србија нема па чак Хрватска има ауто домаћија производња
https://www.youtube.com/watch?v=1qodSfhk360
У Калининград Аватор - саставља БМВ, Хијундај, Киа, Кадилак, ГМ, Шевролет, 92,000 возила у 2015
Москви Автофрамос- праве Ренау Сандеро и Логан 73,633 у 2015
Владивосток Солерз - Тојота и Мазда
Имаш и Форд и Волксвагон
Имаш и Лада......а 9 од 10 ауто продате у Русији су прављени у Русији.
И та повољне трговинске услове са Русијом се љуљају за сваком изјавом твз Српски ”политичари”.
Будучности за ауто-индустрије концентрисана у Крагујевац је да се створи електричну ауто индустрију.....јели се то може урадити са Кином......ко ће сигурно бити један од водеће државе на свету.