24-10-2017, 12:04 AM
Познато је да су Немци свој развитак, свој колонијализам и "своја плућа", видели на истоку Европе, у земљама у којима живе Словени. Да би до тог циља стигли, предуслов је био стварање добрих путева којима би се на брз начин домогли најдаљих дестинација и најлуђих амбиција. Прво су те аутопутеве развили на својој територији. Данас је питање аутопута уско везано за појам цивилизације и за највиши ниво европске културе. Тако је уверење и код Срба.
По доласку " европских вредности" на власт, почела је одмах прича о аутопутевима. Да се не подсећамо чега је све било у вези овога, фокусираћемо се на долазак на власт највећег заљубљеника у протестантску , германску културу. И он ( или је граматички правилније- ОН) је гурао причу о аутопутевима. То се и очекивало. Дакле, аутопутеви ка ЕУ, као што су Београд- Будимпешта, Београд- Букурешт, Ниш- Софија...
Али, није се тако догодило.
ОН се највише залаже за друга два правца , који обични људи који немају визију, нису могли да виде. Та два аутопута су: Ниш-Драч и Београд-Сарајево.
Шта то ОН види што ми не видимо?
По доласку " европских вредности" на власт, почела је одмах прича о аутопутевима. Да се не подсећамо чега је све било у вези овога, фокусираћемо се на долазак на власт највећег заљубљеника у протестантску , германску културу. И он ( или је граматички правилније- ОН) је гурао причу о аутопутевима. То се и очекивало. Дакле, аутопутеви ка ЕУ, као што су Београд- Будимпешта, Београд- Букурешт, Ниш- Софија...
Али, није се тако догодило.
ОН се највише залаже за друга два правца , који обични људи који немају визију, нису могли да виде. Та два аутопута су: Ниш-Драч и Београд-Сарајево.
Шта то ОН види што ми не видимо?
