Оцена Теме:
  • 7 Гласов(а) - 2.57 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Екуменизам

(31-01-2017, 05:48 PM)Прст_у_ока_ћирилици Пише:  Ево пар секташких видео снимака:

Српска Православна Црква у Канџама Масона и Екумениста!
https://www.youtube.com/watch?v=KrHSXWsGb8I

Новотарци Смењују Правоверне
https://www.youtube.com/watch?v=7QZSwLY2TH8

https://www.youtube.com/watch?v=1KJRWGnbKU4
https://www.youtube.com/watch?v=TRmb387Bm0U

Манастир Ваведење-Калудјерице Одбиле Да Напусте Манастир
https://www.youtube.com/watch?v=5WFyanwOsCk

Православље Данас 126 - Монахиње које Су Протеране из Манастира Вазнесење
https://www.youtube.com/watch?v=x8vgWmiLQ24


Нека хвала!

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори


Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори


Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Алоха, Алоха Атанасије!

Из манастира Тврдоша освануло је писмо на сајту СПЦ. Ко би га други писао него сива еминенција Цркве, умировљени Епископ Атанасије Јевтић.

Занимљива је репутација манастира Тврдош. Пре само годину дана, игуман манастира Тврдош отац Сава Мирић, члан управног одбора фирме Агрокоп, био је на одмору на Хавајима. Он је са Хаваја послао писмо Премијеру Џомбићу тражећи од њега да Пореска управа Репубиле Српске одблокира рачун фирми „Агрокоп“.

Игуман Сава је поздравио на крају писма Премијера Џомбића традиционалним Хавајским поздравом „Алоха, алоха“.
Сива еминенција Цркве Атанасије Јевтић, која се толико позива на своју „честитост“ и „поштење“, дозволила је да се у његовом манастиру и Епархији које се одрекао, догађају чудне и несвакидашње ствари. Како један такав „правдољубац“ који за свакога има пресуду осим за своје окружење, заборавља да народ има очи да види, и уши да чује.

Тако смо и видели и чули да је Влада РС од 2008. до 2010. године поклонила Епархији милион КМ за обнову цркава у Гацку и Мостару. Од устоличења владике Григорија 1999. године, Епархија је у Требињу оснивала фирме и куповала акције у другим предузећима, бавила се хотелијерством, пољопривредом и производњом вина. Фирме у којима Епархија има власничке уделе задужене су 6,6 милиона КМ, од чега се нешто више од 3,7 милиона КМ односи на повољне дугорочне кредите које им је дала Инвестиционо-развојна банка 2008. и 2009. године.

Манастир Тврдош има власничке уделе у пољопривредним предузећима „Попово поље“ (24,6%) и „Агрокопу“ (26%). „Платани ДВ“, „Попово поље“ и „Агрокоп“ су прошлу годину завршили са губитком, док су Подруми манастира Тврдош пословали позитивно. Укупне обавезе ових пет фирми су више од 12 милиона КМ.

Епархија је предузећа почела задуживати пре нешто више од пет година. Данас су најзадуженији „Платани“ са три милиона КМ. Ово предузеће је у јуну 2006. добило два кредита од Хипо Алпе Адриа банке Бањалука, од 1,1 милион КМ. За ове кредите Епархија је заложила 436 квадратних метара зграде Хотела „Платани“. „Платани ДВ“ су потом узели још три кредита, од којих су два од ИРБ-а РС од 2,4 милиона КМ. Први кредит ИРБ-а добили су у октобру 2008, а други средином јула наредне године. Под хипотеку је поново стављена зграда хотела, али и пословно-стамбени простор у власништву Епархије у Улици Десанке Максимовић.

Духовно чадо Атанасија Јевтића Владика Григорије, био је члан Синода у време када се одлучивало о задужењу епархије у Херцеговини и о стављању њене имовине под хипотеку. Теоретичари религије кажу да никад раније нису чули да се неки манастир па и Епархија бави сличним пословима. Бивши директор требињског „Агрокопа“ Ристо Дробњак оптужио је прошле године игумана Саву следећим речима „Сава Мирић је највећи кривац за посртање «Агрокопа». Своју вољу да влада предузећем покушао је да проводи тако што ме је више пута уцјењивао. Не могу да га назовем игуманом, јер је у више наврата према мени био бруталан и јер сматрам да ако разговарамо о бизнису, причамо о бизнисмену, а не о калуђеру“.

Да не помињемо остале промашаје у Епархији захумско-херцеговачкој, јер „Сива еминенција“ и „велики духовни ауторитет“ (познат по духовним посрнућима своје духовне деце) не види брвно у свом оку, али и те како види и вади труње из очију „браће своје“. У Апостолским правилима јасно пише да се црквена лица не могу бавити световним пословима, и да им за такве ствари следи одлучење:

„Правило 81.
Рекли смо да Eпископ или презвитер не треба да се даје на јавне управе, него да се бави само црквеним потребама. Нека се дакле склони, или да тога не чини, или нека буде свргнут, јер по заповеди Господњој: „нико не може два господара служити“ (Мат 6,24). (Ап 6,20,83; 4. вас 3,7; 7. вас 10; Картаг 16; Прводр 11)“.

Зна се да Атанасије Јевтић веома добро зна шта се дешава у манастиру Тврдош, и шта раде његова духовна деца, Епископ Григорије као и гуман Сава Мирић. Када би држава направила комисију и послала је да обиђе све Епархије, поставља се питање шта би се све пронашло. Када би се овај „правдољубац“ држао Светих Канона, и он и његова духовна чада одавно би били одлучени из Цркве. Сива еминенција је свој ауторитет наметнула свима у СПЦ, па многи страхују од његовог бахатог понашања, и гледају да му се не замере.

Али да се вратимо изливу „братске љубави“ према Владици Артемију. Владика Атанасије има добро искуство како водити некога на Голеш планину, па тако мисли да сви морају знати његове методе. Овим текстом, као и многим другима пензионер је тај који покушава да смути народ. Како неко ко се одрекао своје Епархије, неко ко ћути на криминалне радње које се дешавају у истој, неко ко има најмање права да се јавља, он има сва права? Да ли је Владика Атанасије Јевтић Патријарх СПЦ, и која је његова улога у Цркви? Може ли то верни народ да сазна?

Јер колико је свима познато, неко ко је у пензији требало би да своје пензионерске дане проводи у молитви, и бдењима, а никако да изиграва улогу судије или инквизитора. Владика Атанасије оптужује Владику Артемија за неке тобожње финансијске малверзације, а од нас покушава да сакрије какве се малверзације дешавају у манастиру, у ком би он требао да остатак свога живота посвети покајању.

Надам се да ће град Требиње да изведе на чистац све криминалне радње које долазе из Тврдоша. Такође би пензионисани пропали Владика могао да објасни како некоме може бити суђено и пресуђено, без права на одбрану и позива на те исте судове? Један од бисера пропалог Владике је и овај: „Црква није имала, и нема, начина да га судски приведе“. Да, Црква није имала начина ни да приведе игумана Саву, или је можда имала? Црква жмури на малверзације Јована Вранишковског, Црква жмури на дешавања везана за Владику Пахомија, Црква многе ствари које саблажњавају народ, гура под тепих.

Пензионер је заборавио да је време „друга Тита“ прошло, и да народ тачно зна шта се дешава у Цркви. О, какве би било саблазни када би народ јавно разобличио поједине Епископе. Те недодирљиве језуитске слуге које можемо само да гледамо на Тв-у у скупоценим дворима и лимузинама.

Две године слушамо о тобожњим финансијским малверзацијама у Епархији рашко-призренској, две године нема доказа за то! Две године пропали Владика обмањује јавност и народ и покушава да нам каже „како је он ослободио Епархију рашко-призренску“ од „страшних“ Артемија и Симеона. И још назива Владику Артемија „папа“, када се зна да је он „папа“ у СПЦ-у. Ауторитет који се намеће, који хвата на буку и дреку, и који користи туђе слабости да би се њима хранио.

Називајући верујуће људе „одметницима“ Атанасије Јевтић одбацује и сваку помисао да у њему постоји имало Хришћанске љубави а камоли да је „ученик Христов“. Мртва вера, признавање Христа једино невољним интелектуалним убеђењем, може бити и ствар демона! Таква вера служи том „вернику“ само за још већу осуду на суду Христовом, каже Свети Игњатије Брјанчанинов.

Код пропалог Епископа видимо празне речи, али дела нигде нема. Сви се сећамо како је дошао у Епархију рашко-призренску под покровом „брата миротворца“, не би ли урадио ово што и јесте, прогнао свога „брата“. И ко сада треба да се каје, прогонитељ или гоњеник?

Политика коју спороводи Атанасије Јевтић, неодољиво подсећа на ону коју су водили Фарисеји. И они су гонили Христа, и они су му судили, и они су викали „Распни га, распни га“. Хвалисање пропалог Епископа довело је дотле да га мудраци презиру, ситне душе му се диве, а он је постао роб своје сујете. Каже он како је у Епархији рашко-призренској постављен нови Архијереј. Он веома добро зна да се поред живог Архијереја не поставља други, осим ако тај исти није пао у јерес или блуд. Да ли су сви наши Архијереји достојни свога положаја, оставићемо времену да донесе коначни суд. Јер нема ништа тајно што неће бити јавно.

Уколико пропали Епископ покаже сам својим примером „Хришћанско покајање“, онда може да се нада да ће то да покажу и они које он позива на исто. „Alteri semper ignoscito, tibi nunquam“. Другоме увек праштај, себи никада!

Пошто се Атанасије вечито позива на Каноне, док их с друге стране „качи мачку о реп“, нека нама он каже по којим то Канонима један умировљеник може бити гласноговорник Српске Православне Цркве? Он је своју Епархију оставио због своје телесне немоћи, али није презао да ровари по другим Епархијама, и наноси штету где год оде.

Нека нам каже умировљеник због чега се не осврће на финасијске малверзације у својој умировљеној Епархији, и манастиру у коме по некада обитава (када нема посла да разбија неку Епархију).

Нека нам каже шта би радио да је отац Симеон Виловски био на Хавајима као његов игуман Сава, да ли би му то летовање опростио?

Нека каже својој братији из Тврдоша да се монаси не баве световним стварима јер то Канони забрањују.

Нека каже шта се ради у „Платанима“, какве се ствари тамо дешавају.

Нека каже која естрадна звезда је била редован гост „Платана“?

Нека каже како послује „Агрокоп“, нека каже колико је „фирма“ Епархија Захумско-херцеговачка дужна, и шта је све у власништву исте.

Нека каже… или ће народ да каже!

Атанасије Јевтић добро зна да је његов син Владика Григорије за сумњиве кредитне аранжмане са банкама у залог ставио црквену имовину, па и саме храмове, попут оног у Требињу. Па где то има, осим у Требињу? Шта би се десило да је исто то учинио Владика Артемије? Не сумњајте да би већ био распет на сред Грачанице.

Ево само малог подсећања из часописа Журнал: „Према документима којима располаже „Журнал“, кредитна оптерећења епархије Захумско – херцеговачке у овом тренутку износе више од 5,7 милиона марака. Према овим документима, Григорије је код Хипо банке подигао неколико кредита – 27.06.2006. године узео је 250 хиљада КМ (рок отплате 10 година), а потом још 600 хиљада КМ (рок отплате 10 година). Октобра 2007. године од Хипо банке је позајмио 2.507.684 КМ, а кредит је требало да врати за двије године, што се није десило. У октобру 2008. године од Хипо банке узима још 1.200.000 КМ, са роком отплате од 11 година и 3 мјесеца, а у јулу 2009. године у Фолкс банци подиже кредит од 1.200.000 КМ. Да би обезбиједио ове кредите, владика Григорије је заложио хотеле „Платани“ и „Платани 1“, који нису били црквена имовина све док их Божидар Вучуревић „даровним уговором“ није поклонио епархији, као да су му ђедовина. Под хипотеком су и бројне куће и хектари земљишта који припадају СПЦ-у, као и Спомен капела (површине 238 квадрата), али и „мјесни простор II Херцеговачка грачаница са парком“ од 15.640 м2. Још раније је Григорије под хипотеку ставио цркву Светог Архангела Гаврила, у насељу Хрупјела у Требињу, када је од Балкан инвестмент банке дигао кредит од 350 хиљада марака. Не буду ли се кредити враћали, црквена имовина иде на добош“.

Шта би за крај могао да поручим Фарисеју Атанасију осим Алоха, Алоха Атанасије!

Истина је да ја Хаваје нећу никада видети, као и већина смртника, док твоји игумани путују светом.

Реши прво гомилу проблема у својој кући, па онда се огласи негде у јавности.

Али немој о Владици Артемију, „Агрокоп“ је много битнији!

Мина

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

Екипа мала,али одабрана.....

[Слика: 3Az1Mu.jpg]
У Владичанском двору у Новом Саду данас је завршено дводневно, треће по реду, заседање Мешовите комисије СПЦ и Хрватске бискупске конференције чији је задатак да заједнички размотри улогу Алојзија Степинца пре, за време и после Другог светског рата.

Наредни састанак Комисије биће одржан у Пожеги, Хрватска, 21. и 22. априла, а тема ће бити ,,Однос надбискупа Степинца према Српској Православној Цркви од 1941. до 1945. године”.

У име Свете Столице, састанку на тему „Однос надбискупа Степинца према Независној држави Хрватској у времену прогонс од 1941. до 1945. године”, учествовао је председник Папског одбора за историјске науке отац Бернард Ардура.

Српску Православну цркву су заступали Митрополит загребачко-љубљански Порфирије, Митрополит црногорско-приморски Амфилохије, Епископ бачки Иринеј, Епископ славонски Јован, професор др. Дарко Дарко Танасковић, амбасадор, стални представник Србије при УНЕСКО-у.

Такође, учествовали су и за ову прилику позвани стручњаци, проф. др Љубодраг Димић, професор на Философском факултету у Београду, и др Милан Кољанин, виши научни сарадник на Институту за савремену историју у Београду.

Као представници Хрватске бискупске конференције у реченој Комисији учествовали су: загребачки надбискуп кардинал Јосип Бозанић, бискуп мостарско-дувањски монсињор др Ратко Перић, бискуп пожешки монсињор др Антун Шкворчевић, као и др Јуре Кришто и др Марио Јареб, научни саветници са Хрватског института за историју.

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

Јел то ова екипа? Јок

[Слика: ekumenisanje.JPG]

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

[Слика: H8xw8I.jpg]

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

Баш су ми симпатични! Јок

[Слика: trojka.JPG]

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Јеретици
https://www.youtube.com/watch?v=E9iY5Wp6cfI

https://www.youtube.com/watch?v=mqvf-79QwQw
https://www.youtube.com/watch?v=pK_uRtpU1f8

https://www.youtube.com/watch?v=RXMsATwGzFI

https://www.youtube.com/watch?v=ya7lMLlbbkM

https://www.youtube.com/watch?v=GGepkPVH9Gk

https://www.youtube.com/watch?v=MtPF4zrxQh0

https://www.youtube.com/watch?v=IqaK72IOZxY

Геј Венчање
https://www.youtube.com/watch?v=S6bmj4YfSJg

Отац Алексеј
https://www.youtube.com/watch?v=25KWLCybcOk

https://www.youtube.com/watch?v=DZxFkyrxGWw

https://www.youtube.com/watch?v=C-xZLmkS_GM
Одговори

https://www.youtube.com/watch?v=C5CdXEGwBng
У јеној Безбожној Држави немужеш да очекиваш много верници, па и гомила људи незнају шта је тај екуменицизам....
Али што је занимљиво она увек следи после КОМУНИЗАМ!

Тако КОМУНИЗАМ И ЕКУМЕНИЗАМ су индирекно два браћа, исти новац!
Одговори

То су ти секташи. Још имају смелости називати себе "Светосавци".

Не би било лоше да идеш под епитрахиљ, код неког свештеника, да ти очита неку молитву против саблажњења! Јок

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Светогорци бацили АНАТЕМУ на све противнике Божије!

Монаси Свете Горе Атонске разних националности: Руси, Белоруси, Украјинци, Грци, Срби, свих братских народа, произнелу су АНАТЕМУ Критском лажном сабору, екуменистичкој свејереси, лажним-епископима јеретицима-екуменистима Вартоломеју, Кирилу, Илариону и свима ко их следи и душе погубну јерес екуменизма.
Такође, АНАТЕМА је била проглашена и свим креаторима и учесницима, укључујући глумце, богохулног и светогрдног филма “Матилда”. Старац Рафаил (Берестов) призвао је гнев Божији на њих, ако се не покају и не одрекну од свога богомрског дела – хулења Светих Угодника Божијих. Господи уразуми их и помози им да се покају!
Драги – оци, браћо и сестре.
Ми – Атонски монаси, спровели смо чин анатемисања јеретика, екумениста, подсмевача и заводника Руског народа, и антихристове глобализације са екуменизмом, са искреном бригом и љубављу ка Божанственој Истини, Светим Царским Великомученицима, долазећем Православном Руском Цару, ка нашој љубљеној домовини – Светој Триједној Русији , ка нашем многострадалном Руском народу, и свим Православним хришћанима.
Упозоравамо и призивамо на опрез све Русе и све Православне хришћане у вези антихристове-ђаволске јереси, богохулства и душе-погубних замки.
Ми чврсто верујемо и надамо се да ће анатемисање антихристово-ђаволских безакоња као ураган обићи сву васељену. Исповедање и стојање у Истини послужиће као припрема за одржавање Свеправославног сабора, који ће бити сазван Руским Православним Царем.
Божанска Истина ће засијати, Руски Цар ће владати као у стара времена, Света Русија озариће Јеванђелском проповеди сав свет!
Ми смо Православни. Ми смо Руси. Са нама је Бог и покров Богородице, зато ћемо победити!
Текст анатеме:
Критском лажном сабору, екуменистичкој свејереси и јеретичким документима: АНАТЕМА (три пута)
Лажним епископима – јеретицима: Вартоломеју, Кирилу, Илариону, и онима који следе њиховом душегубном учењу – екуменизму: АНАТЕМА (три пута)
„Онима који нападају Цркву Христову и уче да се она поделила на гране које се разликују по своме учењу и начину живота, и тврде да Црква не постоји на видљив начин, него ће настати од грана, раскола и иноверја, њиховим сједињењем у једно тело; онима који не разликују истинско свештенство и Свете Тајне Цркве од јеретичких, него уче да су крштење и евхаристија довољни за спасење; онима који имају општење са поменутим јеретицима, или им помажу, или штите њихову нову јерес екуменизма, умишљајући да је то братска љубав или начин за сједињења раздељених хришћана: АНАТЕМА“. (три пута)
Антихристовој глобализацији, свим личним кодовима – ИНН (ЈМБГ), СНИЛС, здравственим осигурањима са бар кодовима, пасошима са три шестице, електронским пасошима, УЕК-ама (Универзалним елекронским картицама), свим чиповима, електронским, сваким ласерским изображењима, што представља знак антихриста, сваким ласерским ознакама: АНАТЕМА (три пута)
Благочестивом Господару нашем, долазићем Императору све Русије, и Његовом христољубивом војинству, многаја љета….
Коњ бели, кринисани јахач венцоносни!
Долази да оствари Божју вољу!
ВеликоРуски Цар победоносни!
Цар Православни, да победи! (Откр. 6, 2)
За браћу и сестре, код којих ће се појавити разна питања, укључујући: зашто и због чега је то било неопходно да се уради, и имају ли право монаси да предају некога анатеми?
Из житија преподобног Саве Освећеног:
“Блажени патријарх Илија, добивши мир палестинским црквама и себи преко светог Саве, не поживе дуго у спокојству: јер јеретици не престају наговарати цара и подстицати га против Христове Цркве и њених пастира, да би им што више зла нанели. Стога цар нареди да буде сабор у Сидону, поверивши старешинство двојици епископа, присталицама Јевтихијева и Диоскорова зловерја: Сотериху, епископу Кесарије Кападокијске, и Филоксену Јерапољском, с тиме да на том сабору прокуну Халкидонски сабор, а Флавијана и Илију свргну с престола. Тако и би: безакони сабор се састаде, зловерци, помагани царем, прогнаше с бешчешћем блаженог Флавијана, патријарха Антиохијског, који не хте да се придружи њиховом сабору, а његов престо заузе зловерни Север, који многе муке зададе православнима који нису хтели да имају с њим заједницу. Исповедање вере, примљено на сабору, би послато и Илији Јерусалимском. А он, не примивши јеретичке одлуке, врати их натраг. Сазнавши за то, цар се веома разгњеви на блаженога Илију и нареди да се Северево исповедање вере поново пошаље у Јерусалим са неколико клирика и повећим одредом војске, да силом приморају Јерусалимског патријарха да се сагласи и прими одлуке Сидонског сабора. Када они стигоше у Јерусалим, настаде велика пометња, и патријарх се нађе у великој невољи. Тада преподобни Сава сабра све монахе из својих манастира, уђе у Свети Град и разјури послате Северове служитеље и војску, а самога Севера са његовим једномишљеницима предаде пред свима анатеми.
Јеретици се вратише са стидом к онима што их беху послали, причајући им о великој неустрашивости православних и о својој срамоти. Тада цар, испунивши се неизразивог беса, посла у Јерусалим Олимпија, епарха палестинског, са великом војском, и нареди да без икаквог закона и суда, царском влашћу свргне патријарха Илију с престола. Олимпије стиже са великом војном силом и одмах изврши царево наређење: сврже патријарха без суда и посла на заточење у Аилу, а на његово место доведе Јована, сина презвитера Маркијана, који обећа проклети Халкидонски сабор и имати општење са Севером.
Дознавши за ово, блажени Сава опет, као и први пут, сабра своју духовну војску, и као неки војвода уђе у Свети Град, али не затече тамо епарха Олимпија: јер он, извршивши брзо наређени му злочин, већ се беше вратио цару задовољан. Блажени пак веома туговаше због прогонства невиног светог патријарха, и плакаше за њим. Видећи да нови патријарх јеретички умује, блажени Сава га ватрено убеђиваше да не општи са Севером, а да штити Халкидонски сабор и да стоји за њега до последње капи крви; ако пак не поступи тако, онда ће од свих отаца пустињака бити проклет као јеретик. Јован се постиде и уједно побоја толиких богонадахнутих отаца, дошлих са светим Савом, одрече се Севера и све јереси његове, прими православље, на Халкидонском сабору потврђено, – и свети оци се успокојише.
Цар убрзо сазнаде да новопостављени патријарх Јован одбацује Сидонски сабор, а прима Халкидонски. Цар се разгњеви на Олимпија и лиши га чина што је изабрао таког патријарха, а уместо Олимпија постави за епарха целе Палестине неког Анастаса, и посла га у Јерусалим, да он патријарха Јована или приволи на општење са Севером или свргне с престола. Допутовавши у Јерусалим, Анастас одмах ухвати патријарха и врже га у тамницу. Патријарх мољаше епарха да покаже обзира према њему, обећавајући да ће извршити сва наређења, само да не изгледа да он цареву вољу испуњује по нужди него по доброј вољи; и обећа да наредне недеље у цркви пред свим народом прокуне Халкидонски сабор а Сидонски похвали, и ступи у општење са Севером.
Патријарх би пуштен из тамнице, и тајно поручи преподобним оцима: Сави и Теодосију, да се постарају сабрати све оце и доћи к њему у недељу у цркву. Догоди се да тада борављаше у Јерусалиму ради поклоњења светињама Ипатије, царев рођак. У недељу доћоше оба настојатеља: Сава и Теодосије, и са њима до десет хиљада монаха.У цркви, где беху дошли и епарх Анастас и царев рођак Ипатије са својим војницима, и мноштво народа, патријарх узиђе на амвон заједно са Савом и Теодосијем, а сав народ са монасима повика к патријарху: „Прокуни јеретике, а Халкидонски сабор потврди!“ – Патријарх, охрабрен, викну громким гласом: „Ко је једне мисли са Јевтихијем, Несторијем, Севером и Сотерихом, нека буде анатема!“ – Такође и блажени Теодосије и преподобни Сава громко кликнуше: „Ко не прима Четири Сабора као четири еванђелиста,нека буде проклет!“
Када то виде епарх Анастас, уплаши се мноштва монаха и народа, хитно изиђе из цркве и побеже у Кесарију. А царев рођак Ипатије закле се оцима да је дошао, не да потврђује Северово учење него да се поклони светим местима и да се присаједини светој католичкој Цркви. И даде он преподобним оцима Сави и Теодосију много злата, да разделе дошавшим с њима монасима. После тога преподобни оци од свега тог сабора написаше цару следеће:
„Господ наш Исус Христос, Вечни Цар свих и Бог, по благости Својој повери вашој власти скиптар земаљског царства, да би преко вашег доброљубља подарио блага света свима Црквама, нарочито матери Цркава – светом Сиону; а сви знају да се од ове Цркве поче велика тајна праве вере и рашири се до накрај земље. Ми, житељи ових божанских места, примисмо ту тајну вере од светих апостола, и сачувасмо је до данашњега дана читавом и неповређеном, и благодаћу Христовом сачуваћемо је вавек, не дајући противницима да нас скрену са правога пута, нити се подајући њиховим поганим и сујетним речима. У тој беспрекорној и неповређеној вери и ви се, царе, васпитасте и одрастосте, и ми се сада чудимо како се у дане вашег царовања створи такав метеж и таква пометња у светоме граду Јерусалиму, да они не мимоиђоше чак ни служитеље Божије, презвитере и монахе, који измлада заволеше врлину и изабраше себи кротак живот у молитвеном тиховању; на очи Јевреја и других неверника њих вуку од самог светог Сиона по градским улицама, и прогоне их у погана места. Њих чак присиљавају да чине неке ствари које не доликују правој вери, тако да они који долазе овамо ради молитве, уместо користи за душу добијају штету, и враћају се саблажњени. Зато молимо вашу моћ, избави нас од толиких зала, којих је виновник Север, коме је, због грехова наших, предата Антиохијска црква, на погибао душе њега самога, а на саблазан свима црквама. Јер како је нама Јерусалимљанима могуће сада учити се вери без саблазни? И као да смо ми, који свима бесмо оци и учитељи у речи вере, тек сада, тако касно, познали право исповедање вере! Та зар ми не знамо да је ново тобожње исправљање праве и здраве вере, предате од отаца, не исправљање у самој ствари него убитачно кварење праве вере, и онима који то примају припрема као награду погибао душе! Ми нећемо трпети никакав додатак исповедању вере, прописаном од триста осамнаест светих отаца Никејских и од потоња три Васељенска сабора, нити икакву измену тог вероисповедања, него смо готови да за њега и душе своје положимо, и безбројне – када би то било могуће – смрти примимо. А мир Божји, који превазилази сваки ум, нека сачува свету веру нашу, и буру дигнуту против ње нека утиша на свету славу Своју, а на украшење вашега царства“.
Такође погледати у књизи “Просветитељ”, преподобног Јосифа Волоцког: реч тринаеста
Реч тринаеста:
“Слово против новгородских јеретика, који говоре да не треба осуђивати ни јеретика, ни одступника. Овде су сабрана сведочанства из светих књига о томе да јеретика и одступника не само треба осуђивати, већ и проклињати, царевима и кнезивима и судијама доликује да их шаљу у затвор и предају љутим казнама.”
Господе Исусе Христе, молитвама Богородице, помилуј и спаси Свету Русију!
Јеросхим. Рафаил (Берестов), Света Гора Атон
Јеросхим. Онуфрије (Стебелев-Веласкес), Света Гора Атон
Мон. Гермоген (Кобзарев), Света Гора Атон
Мон. Алексеј (Третьяков), Светая Гора Атон
Мон. Јован (Август), Света Гора Атон
Мон. Георгије (Амиров), Светая Гора Атон
Мон. Симон (Стельмах), Светая Гора Атон
Мон. Лука (Васиљевић) Светая Гора Атон
Мон. Дамиан (Михаљевић), Светая Гора Атон
Посл. Алексеј (Берзинш), Света Гора Атон

Пренос моштију свештеномученика Игњатија Богоносца
канон Светог Константинопољског (двократног) Сабора
А они, који се одељују од општења са својим епископом због какве јереси, која је од светих сабора, или од Отаца осуђена, то јест кад он јавно проповеда јерес и отворено о њој у цркви учи, такви не само што неће подлећи казни по правилима за то, што су прије саборнога разбора оделили се од таквога епископа, него ће напротив бити заслужни части која православнима пристоји. Јер они нису осудили епископе, него назовиепископе и назовиучитеље, нити су расколом порушили јединство Цркве, него напротив похитали су да ослободе Цркву од раскола и раздељења.
Преведено са: http://3rm.info/main/66245-otcy-afonity-...video.html


Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

INTERVJU: Horepiskop Maksim Novaković - Ekumenisti uništavaju Srpsku pravoslavnu crkvu! (27.01.2017)
https://www.youtube.com/watch?v=3GpfOTHYE-Y
Одговори

(17-02-2017, 05:19 PM)Прст_у_ока_ћирилици Пише:  INTERVJU: Bivši artemit Maksim Novaković - Artemiti uništavaju Srpsku pravoslavnu crkvu! (27.01.2017)
https://www.youtube.com/watch?v=3GpfOTHYE-Y

Јашта! Јок

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним