08-02-2020, 09:53 AM
Алибунар, Ечка, Сомбор, Земун... То су аеродроми до којих се може долетети из Грчке без слетања.
Мисија Лина Фериша у Србији, јурили су их толико да нису ни стигли да направе писту. Немачки Ме-109 су их бомбардовали. Једва су направили писту подно Јастрепца и по лошим условима збрисали.
Затим у Црној Гори, од краја јула има низ напада на аеродроме, Његовуђа, Брезна итд.
За све то време, Дража седи код Прањана и не мрда.
Једини начин за то је да Немци затворе оба ока на то.
Из околине Прањана је био чест радио саобраћај са Италијом, и то се лако триангулише. Авио извиђањем се лако могу наћи потенцијалне писте у околини.
Плус што је близу Чачка било слетање Дакота и по белом дану.
Да не спомињемо да стотине пилота у Србији пада код четника. Немци су очигледно зажмурили на све то.
(07-02-2020, 10:02 PM)Милослав Самарџић Пише: Нисам видео немачки документ у коме се помињу Прањани пре евакуације. Тј. Немци нису знали за ту концентрацију пилота и евакуацију. Иначе, свакако би напали, јер су јурили пилоте где год су могли.Не знам како то мислите да су јурили пилоте код четника како су стигли?
Мисија Лина Фериша у Србији, јурили су их толико да нису ни стигли да направе писту. Немачки Ме-109 су их бомбардовали. Једва су направили писту подно Јастрепца и по лошим условима збрисали.
Затим у Црној Гори, од краја јула има низ напада на аеродроме, Његовуђа, Брезна итд.
За све то време, Дража седи код Прањана и не мрда.
Једини начин за то је да Немци затворе оба ока на то.
Из околине Прањана је био чест радио саобраћај са Италијом, и то се лако триангулише. Авио извиђањем се лако могу наћи потенцијалне писте у околини.
Плус што је близу Чачка било слетање Дакота и по белом дану.
Да не спомињемо да стотине пилота у Србији пада код четника. Немци су очигледно зажмурили на све то.