Оцена Теме:
  • 5 Гласов(а) - 3.4 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ЗАБЛУДЕ И АКТИВНОСТИ АРТЕМИЈЕВЕ СЕКТЕ

Иди читај Берђајева или Фјодорова...

„Грађанска“ демократија отуда нуди избор свега и свачега, али себе а приори изузима од тог правила; она не допушта могућност избора између ње и ма ког алтернативног концепта.

[Слика: traktor.gif]
Одговори

О ЛИТУРГИЈСКИМ НЕДОУМИЦАМА И ЗАБЛУДАМА АРТЕМИТА И ЗИЛОТА


Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

херцеговац, оно што сам написао више се односи на смедерево,
али видим да ти мада се трудиш да држиш неку средину, никада не реагујеш на оно што смедерево
пропагира овде, из тога закључујем да га прећутно подржаваш.
За администратора сам погрешно причитао, опрости погрешио сам.

Што се тиче бившег монаха Артемија, пружену руку је одбио, сада се опет зове Марко.
Нажалост, сведоци смо највеће трагедије у историји Срба.

Боже опрости нам свима.
Одговори

(29-05-2015, 09:31 AM)смедерево Пише:  1. Ви, Ваша светости србски Патријарше господине Иринеју, чланови Светог
архијерејског Сабора и Синода или нисте у стању да схватите да сте скренули са
светосавља, одвојили се од Светог Саве, окрећући се и приближавајући се
католичанству и екуменизму, или нисте спремни да то јавно признате.
2. Нисте показали хришћанску вољу за поштовање истине јер нисте дали осталом
свештенству Српске Православне Цркве и нама светосавским мирјанима пример
поштовања светог чина кајања и молбе за опроштај за грехе према Светом Сави,
према свим србским свештеницима и монасима који су страдали у претходним
ратовима и под Титовом комунистичком диктатуром, према владики Артемију и
према нама светосавским мирјанима.
3. Ви позивате владику Артемија да "крене путем мира и јединства са Црквом" чиме
намећете дубок утисак и чините тешку оптужбу против владике Артемија да се он
одметнуо од Српске Православне Цркве, што треба да значи да се одметнуо од
Светог Саве и светосавља кренувши путем немира, потпуно кријући истину о
његовом верски и црквено потпуно неоправданом прогонству које сте Ви под
политичким притиском спроводили и још увек спроводите, и не само његовом
прогонству већ и прогонству свих монахиња и монаха који су с њим остали верни
Светом Сави и светосављу, и то све чините не пружајући никакве непобитне доказе
за то и истовременим јасним позивањем на Устав Српске Правослвне Цркве! Такав
однос је супротан светосављу и потпуно одговара диктаторској пропаганди.
4. Тиме прикривате истину да сте Ви започели раздвајање у Српској Православној
Цркви између оних оданих Светом Сави и светосављу и оних који хрле папи по
златнике и/или признања, који жуде за католичанством и екуменизмом.
5. Ваше је право и слобода, као и сваког човека, да то чините, али онда је ваша
обавеза, и морална и материјална, да напустите Српску Православну Цркву.
6. Тиме бисте омогућили светосавском свештенству да настави да негује светосавље
и да наша Црква остане потпуно верна њеном оснивачу Светом Сави.
7. Тиме бисте створили основу за здраво јединство и у Српској православној Цркви и
у Србском народу, кад се већ позивате на јединство.
8. Јединство под вођством оних који се одричу духовних, моралних, црквених,
територијалних и националних светиња Србског народа значи његово одвођење од
самог себе и његово одрођавање од његових предака који су нам подарили Веру,
самосталну свету Цркву, слободу, Отаџбину и независну државу, а не штедећи
своје жртве за то.
9. Такво јединство на које Ви позивате значи наше ишчезавање, тј. нашу пропаст као
Србског народа. Ако Ви сматрате да то треба да учинимо, будите поштени и
храбри да светосавском свештенству, светосавским мирјанима и целом Србском
народу то јасно и отворено кажете и образложите зашто то треба да учинимо.
10. Ако се одлучите на то, а на то сте обавезни кад позивате на јединство под Вашим
вођством какво јесте у стварности до сада, онда сте обавезни да нам кажете којој
вери да се приклонимо, придружимо, и у који народ да се утопимо.
11. Ако на то нисте спремни, онда или замолите јавно владику Артемија и с њим
Светом Сави одане монахиње и монахе за опроштај показујући своје кајање тиме
што чете поднети оставке на своје положаје у Српској Православној Цркви да
бисте у миру могли да нађете мир својим грешним душама.
12. Тако сви сједињени ћете моћи поштено и слободно, хришћански, да изаберете
ново, светосавско руководство, србског Патријарха, чланове Светог архијерејског
Сабора и Синода, на радост и мир целог Србског народа.
Др Љубомир Т. Грујић, Џона Кенедија 31/15, 11070 Београд

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

Свако секташ тврди да је код њега истина,
а онај које са Истином нема потребу да сетиме хвали.

Писмо је претенциозно и врло лукаво.
Одговори

Гори си од У92 и Бљиц-а!Вређаш ставове једног професора!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

Чијег професора? Из Удбе? И камен би пре схватио о чему се ту ради.

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Па шумадинац, они се пале на школоване комунисте и душебрижнике Цркве.
Одговори

Много вирите,један другом......

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

(29-05-2015, 12:58 PM)aco Пише:  Нажалост, сведоци смо највеће трагедије у историји Срба.

Боже опрости нам свима.

И зато што се нисам сврстао на страну букача, било једних, било других, док се коначно не заврши читава прича, ти се ме сврстао по оној - ако ниси са нама тј. не бучеш, то си нам непријатељ!
Како ћеш некога привести? По Шумадијином рецепту крни му шамарчину или двије...

А опет, ти си млако и једном реченицом реаговао на Шумадијине ставове да инославни имају благодат или на став да је Фрањо светитељ одговорио си да не може бити, али како опет тамо има оваквих, онаквих људи и још додао писаније...
Па те нисам нападао него се сложио иако се питање није односило на то него искључиво и само да ли је Фрањо светитељ или није! Никакви додаци и разводњавање нису били потребни. Јасна је била и она једна реченица!

Данас сам био са монахом, Светогорцем, сада је у Србији који има тврђи став од тебе према Артемију, али и када сам поменуо ово што се Шумадија налупао у вези благодати... мање жешћи није био!

Живио!

„Грађанска“ демократија отуда нуди избор свега и свачега, али себе а приори изузима од тог правила; она не допушта могућност избора између ње и ма ког алтернативног концепта.

[Слика: traktor.gif]
Одговори

Па ја по некад и критикујем шумадинца, са разлогом наравно,
требао би и више, али не може да дође на ред од смедерева.

Али ти смедерево не критикујеш никад. И то ти узимам као замерку.

Питања са "Да" или "Не" никада нису добра, јер су постављена са предумишљајем, да се неко окриви или оправда.
Јер ако кажем "да" или "не", питање је шта ћеш ти из тога да закључиш.

Господа су питали да ли ћесару треба давати порез, али је питање било лукаво,
јер да је рекао "да" оптужили би га за издајство свога народа,
да је реко "не" тужили би га римљанима да подстиче побуну.
Зато је одговорио тако да су сви заћутали.
Тако да чим неко инсистира на "да" или "не" има скривени циљ и намере.Ваистину!

Када је тужиоц тражио да одговори искључиво са ДА или НЕ, Шешељ му је
одговорио контрапитањем: "Да ли ваши родитељи знају да сте Ви геј?",
и тражио да му одговори са "да" или "не". Видиш замку!Читај

Тако да на питања Да - Не, углавном је немогуће исправно одговорити.
јер ништа није црно-бело у свету.

Извињавам се за све раније претеране критике на твој рачун.Blush
Одговори

Ма нема замјерке.

Сачекајмо још који дан, све ће се разбистрити.

„Грађанска“ демократија отуда нуди избор свега и свачега, али себе а приори изузима од тог правила; она не допушта могућност избора између ње и ма ког алтернативног концепта.

[Слика: traktor.gif]
Одговори

Можда би се овде нашао одговор на многа питања:

http://www.pecat.co.rs/2015/05/kada-brat-tvoj-sagresi/

Све је у танчине објашњено, скоро па насликано, зашто и због чега ови ломови у СПЦ.
Ко је иоле упознат са делањем цркве у овим смутним временима (посебно после упокојења патријарха Павла), препознаје језуитско деловање латина, али и саучесништво већег броја епископа из СПЦ.

Стога, комесарска суђења и афежеовсски повици на Артемија, као и остале епископе који су експресно смењени, код народа изазива оправдану сумњу у исправност одлука Синода СПЦ.
Одговори

Саопштење за јавност - 29. мај 2015. године

СВЕТИ АРХИЈЕРЕЈСКИ САБОР ДОНЕО ЈЕ СЛЕДЕЋУ ОДЛУКУ:


Будући да се Марко Радосављевић, бивши монах Артемије и бивши епископ рашко-призренски, оглушио о сва настојања Српске Православне Цркве да се врати са пута раскола у јединство са Мајком Црквом, то, на основу члана 69. тачка 29) Устава Српске Православне Цркве, а сходно члану 15. Одредаба о црквеним кривицама, њега и Негослава Николића, бившег јеромонаха Николаја, Артемијем „рукоположеног“ за псеудо-хорепископа измишљене старорашке и лозничке епархије, трајно искључити из Црквене Заједнице, са надом и молитвом Господу да им подари покајање као једини пут спасења и повратка Цркви Божјој, која са радошћу увек прима сваког покајника.


У исто време, позвати монахе, монахиње и лаике који су до сада учествовали у њиховим богослужењима и подржавали их у расколу да се врате канонском поретку Православне Цркве и Евхаристијском јединству са њом, и опоменути их да тајне ове двојице изопштених из Црквене Заједнице нису Свете Тајне (крштење није крштење, рукоположење није рукоположење, причешће није Причешће, да наместо благослова доносе клетву), и да је једини излаз из таквог безблагодатног стања пут покајања и покајног повратка у крило Свете Мајке Цркве.


ОБРАЗЛОЖЕЊЕ: Свети Архијерејски Сабор је на свом овогодишњем мајском заседању (2015. године), поводом неканонског поступка рашчињеног бившег епископа рашко-призренског Артемија, који је рукоположио у чин „хор-епископа старорашкога и лозничког“, такође лишеног свештеничког чина Негослава (бившег Николаја, црноречког игумана), као и због других претходних безакоња, актом АСбр. 82 од 25. маја 2015. године, позвао истог „да крене путем мира и јединства са Црквом“, и да свој одговор на позив пошаље Светом Архијерејском Сабору „усмено или га достави писмено у року од три дана.“ Монах Артемије је одбио да прими акт, али кад је исти дат у јавност, упутио је, посредством пароха грочанског оца Александра Митровића, Његовој Светости Патријарху српском свој одговор, 14/27. маја 2015. године. Разматрајући ово писмо монаха Артемија, Свети Архијерејски Сабор је констатовао следеће:


1. Свети Архијерејски Сабор је, својим актом АСбр. 66/зап. 161 од 4. маја/21. априла 2010. године, по канонској кривици Епископа Артемија трајно разрешио дужности и обавеза управљања Епархијом рашко-призренском, после чега је он прихватио одлуку Синода да борави у манастиру Шишатовац са своја четири монаха. Нажалост, својим дописом од 13. септембра 2010. године, исти је отказао признавање одлука Светог Архијерејског Сабора и Светог Архијерејског Синода, због чега је стављен, актом Светог Архијерејског Синода бр. 1126/зап. 805 од 15. септембра 2010. године, под забрану свештенодејства.


2. Свети Архијерејски Сабор је, размотривши потом канонске кривице Његовог Преосвештенства умировљеног рашко-призренског Господина Артемија, у седници својој од 18. новембра 2010. године, под АСбр. 20/зап. 54, донео ову Пресуду:


„Због доказаних и од њега самога потврђених најтежих канонских кривица: свештенослужења под важећом забраном свештенодејства, одбијања послушности Светом архијерејском сабору, стварања раскола и насилног заузимања појединих манастира Српске православне цркве у Епархији рашко-призренској – уз учешће наоружаних појединаца и физичко угрожавање монахâ у тим манастирима, Епископа умировљеног рашко-призренског Артемија лишити епископског чина, и вратити у ред монахâ.“


3. Монах Артемије (Радосављевић), наместо да прихвати одлуке највишег законодавног и канонског тела наше Светосавске Цркве, са једним бројем својих избеглих из Епархије рашко-призренске јеромонаха, монаха и монахиња, почео је да ствара у туђим епархијама своју такозвану рашко-призренску епархију у егзилу. Тиме не само што је погазио вековни канонски поредак Цркве, него и своју заклетву при рукоположењу у епископски чин „У туђој епархији нећу богослужити нити вршити икакву свештену радњу без сагласности епископа дотичне епархије.“. При томе је сопствену Цркву и државу прогласио за „егзил“, стварајући ту своју псеудо-епархију и њене „катакомбе“ са ниоткога прогнаним него са одбеглим из својих манастира, – са тог разлога под црквени суд стављеним јеромонасима и монасима Рашко-призренске епархије, градећи тако на лажи и обмани своју псеудоцрквену парасинагогу. Тако не само што је погазио своју заклетву и вековни канонски поредак Православне Цркве, него је, одвођењем за собом десетине јеромонаха и монаха из косово-метохијских манастира, покушао да ове остави празне на милост и немилост албанским терористима и рушитељима, при томе се заклињући на тобожњу своју верност Косову и Метохији, а друге оптужујући за подршку „независности“ Косова.


Какве су катастрофалне последице за преостале православне Србе на Косову и Метохији, уз подстицај на њихово исељавање и продају имовине – о томе не треба ни говорити (први је био Артемије, који је тајно продао Албанцима црквену имовину у Ђаковици, бранећи народу да то исто чини). Док његови следбеници проглашавају Артемија за „великомученика“ и гуруа, поставља Сабор питање: Чијим новцем је тај „великомученик“ куповао куће по Сремчици и другим местима? Чијим новцем је скоро сваке друге године мењао најскупоценија кола, док му је народ на Косову и Метохији грцао у јаду и беди? Артемије ни до данас није одговорио на акт Светог Синода (бр. 427 од 13. априла 2010. године): шта се десило са милионским средствима са банковног конта у Солуну, уплаћиваног од бројних добротвора за помоћ косово-метохијком народу, по дозволи патријарха Павла, на његово име?


На званично питање Светог Синода о средствима са тог конта, одговорио је (актом Ебр. 16 од 19. априла 2010. године): Ко има право да се меша у моје личне ствари, као слободног грађанина Србије? Поставља се, међутим, питање: Не сливају ли се та косовској сиротињи намењена средства у подизање нимало сиротињских „катакомби“ и зграда широм Србије, међу којима посебно место заузима троспратно здање у Лелићу, родном селу Артемија Радосављевића, које се управо завршава?


4. Анализирајући управо добијено писмо монаха Артемија, као и две „посланице“ његових „црквено-народних сабора“ (одржаних у Лозници код Чачка (2013. и 2014. године), које је у прилогу писму доставио Сабору, дошао је до непобитног закључка: Бивши епископ рашко-призренски Артемије своју „секту Артемита“ идеолошки је почео формирати међу једним делом својих монаха – од самог почетка њиховог сабирања око њега као „свог духовног оца“. Добро је то што их је васпитавао у духу Православља, али је поразно што их је секташки везивао за себе као јединог истинског тумача вере, проглашавајући временом све друге епископе Српске Цркве, на челу са патријарсима Павлом и Иринејем, за јеретике, или како сâм каже: за „глобалисте, екуменисте, паписте“ и „мондијалисте“. При томе он очевидно намерно заборавља да је од тих истих патријараха и епископа изабран за епископа, као и то да сви они до једнога исповедају исти Символ вере и држе се трократног епископског Исповедања вере, датог пре свога епископског рукоположења, као што га је и он сâм дао пред њима. У каквој прелести и гордељивости се налази овај нови монтаниста, још боље се види по томе што је Црква кроз векове лажне учитеље и јеретике проглашавала тек онда када би они на Васељенским Саборима били свестрано испитани и проверени од Светих Отаца. Црква се никада није ослањала, од Јерусалимског Сабора (51. године) на суд појединца ма ко он био, него се увек држала оног апостолског и саборног начела „изволи се Духу Светом и нама“ (Дап 15,28). Свргнути, одлуком Светог Архијерејског Сабора, епископ Артемије сматра се како од својих следбеника на „црквено-духовним саборима“, тако и по њему самом за јединог који држи „исповедање неискварене вере“, а у „црквеном расколу може бити само неко ко је изневерио правоверје“. По њему „Црква је само тамо где се чува истинска и неискварена вера“, што значи само код њега. Он одвајајући се „по Промислу Божјем“ од Патријарха српског и Сабора архијереја, сматра да једини остаје чувар и носилац истинске вере. За њега садржина Патријарховог саборског писма њему, којим се позива на пасхално „све опростимо Христовим Васкрсењем“, и да „крене путем мира и јединства са Црквом“ – „не говори да је оно плод Духа Светога, него плод духа људскога“, а своје пак писмо представља као „сведочење о правоверју“ и „остајање у светоотачкој вери.“ Отуда, по њему, Архијерејски Сабор Српске Православне Цркве је у расколу, док он „ништа заједничко немамо са расколом.“ Овде се сусрећемо са радикалним порицањем саборности као основног својства Цркве, из кога су настајали сви расколи и све јереси кроз вековну историју Цркве. Једно је тужна али непобитна истина: Оваква монтанистичка заблуда и артемијевска парасинагога се јавља први пут у вековној историји Светосавске Цркве. У суштини она представља истински раскол и хулу на Једну, Свету, Саборну и Апостолску Цркву Христову њено име те саме Цркве и њене истините вере. Какво ли је тек нечувено гажење и презир свеукупног канонског предања Цркве рукополагање од једног и то рашчињеног епископа, у чин хор епископа рашчињеног јеромонаха, и то у туђој Епархији, уз додељивање непостојеће титуле!


Са ових и других разлога, сагласно заповести Христовој: ако брат твој, покаран насамо, па покаран пред двојицом и тројицом сведока, не послуша; па онда казан Цркви „не послуша ни Цркву, нека ти буде као незнабожац и цариник“ (Мт 18,15-17); сагласно и вековном канонском предању Цркве, донео је Сабор одлуку којом монаха Артемија (Радосављевића) лишава монашког чина и искључује га, заједно са њиме антиканонски и безаконо „рукоположеним“ „хор епископом старорашким и лозничким“ Николајем – Негославом Николићем, из црквене заједнице. Да се знаде од данас па убудуће, све до њиховог искреног покајања, да свака тајна њима обављана, на челу са Светом Литургијом, представља безблагодатну радњу: њихово крштење није крштење, њихово рукоположење није рукоположење, њихово причешће није Причешће, њихов благослов није благослов него клетва на оне које га примају. Ово нарочито треба да имају у виду сви они који су у својој простоти и наивности заведени њиховом обманом и духовном преваром, нарочито заведени њиме лаковерни монаси и монахиње, али и верници.

СПЦ

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним