Поруке: 17,018
Теме: 632
Придружен: Jul 2013
Углед:
1,881
Да, четнички документ. Више дукомената, тј. депеша, преписка између Драже и Дамјановића.
Знам да не признајете четничка документа. Уосталом, не признајете ни немачки документ где пише да је Бугарин био генерал.
Поруке: 2,084
Теме: 6
Придружен: Jul 2013
Углед:
109
O kakvom “priznavanju“ pričate?
Osnovno je da uporedite dokumenta svih strana. Vama je izgleda dovoljno da pronađete bilo šta, nema veze da li se tako desilo ili ne.
Поруке: 17,018
Теме: 632
Придружен: Jul 2013
Углед:
1,881
Ма да. Упоредити оригинални немачки документ са Википедијом и у предности је Википедија јер то боље звучи.
Поруке: 4,406
Теме: 55
Придружен: Jul 2013
Углед:
652
(02-11-2017, 06:20 PM)ватхра Пише: У четничком документу о пилоту који је пао код Соко бање се наводе такве исте фантазије, таоци, стрељање и остало...
Ma да, где Немци да стрељају таоце, таман посла...
"Не бојте се Турака је мало, а нас је много, они се бију за господство, а ми за Слободу, да можемо данути душом" - Карађорђе Србима пред ослобођење Баточине марта 1804. године
Поруке: 2,084
Теме: 6
Придружен: Jul 2013
Углед:
109
Imaš ravnicu i oko Bijeljine, Brčkog, južno od Tuzle, pa i kod Loznice, severno od Save. Ukratko skoro svuda okolo. Za avion su to male daljine.
Поруке: 524
Теме: 0
Придружен: May 2017
Углед:
61
Има равница свуд около, али колико авион може да планира?
Имаш ли податке за транспортне (и бомбардере који су кориштени као транспортни) авионе које су Нијемци користили у том периоду, колико су могли да планирају под пуним оптерећењем?
Наравно све то важи да на авиону није дошло до пожара.
(Последња измена: 04-11-2017, 12:47 AM од
posmatrač.)
Поруке: 2,084
Теме: 6
Придружен: Jul 2013
Углед:
109
Види овако, у Југославији је пало преко 550 америчких авиона.
Од тога у Војводини да избројиш на прсте једне руке - само они који су директно оборени и пали на лицу места. Још једно пет авиона је ту принудно слетело по оштећењу, али кад је била ослобођена територија.
До ослобођења, у ужу Србију је пало скоро стотину авиона.
Дакле, могли су лако да изаберу у коју ће регију да слете.
Авион, ако није критично оштећен, може јако далеко да прелети.
Транспортни авиони могу да пређу и 10 пута висину без мотора.
Поруке: 17,018
Теме: 632
Придружен: Jul 2013
Углед:
1,881
А колико је авиона пало у ужу Хрватску?
Поруке: 2,084
Теме: 6
Придружен: Jul 2013
Углед:
109
Posmatrač,
Svaki transportni i bombarderski avion iz tog perioda može da pređe pristojnu razdaljinu i ako mu je npr oštećen jedan od motora. Mora da bude katastrofalni otkaz da bi odjednom morao da sleti na manje od 10km, i uz to da leti nisko. Da li je sleteo tamo zbog npr magle nije nemoguće. Ali ukupno uzev je čudno.
A sve to bi mogli da saznamo iz nemačkog izveštaja, koji bi morao da postoji za tako bitan događaj.
(Последња измена: 04-11-2017, 08:42 AM од
ватхра.)
Поруке: 524
Теме: 0
Придружен: May 2017
Углед:
61
Интересују ме твоји извори за те тврдње.
Имаш ли икакву техничку документацију која то потврђује?