13-02-2015, 01:59 PM
Нисте ми одговорили!
Молим Вас!
Да ли подржавате горе наведени цитат који је отворио дискусију са братом ZICANINOM, а сада SUMADINCEM?
Рекли сте да подржавате његово исповједање вјере, молим вас, одговорите ми да ли је оно што је написао најблаже речено хм, хм став, а најтеже речено јеретички став или сматрате да је по догматима Православне Цркве? Ако сматрате Православним, молим Вас у пар реченица образложите.
Ради се о овоме.
Човјек је тврдио да је Павле Евдокимов свештеник и то је закључио по томе што је завршио теолошки факултет, а онда се поставља тако да ниподаштава свачији став и све карактерише љотићевцима, зилотима, артемијевцима, есфигменцима...
Праштајте!
Кажете: "Јеретици су такође хришћани." Откуд вам то? Зар ће неко ко назива себе хришћанином а ништа не зна о Христу, због крајњег незнања свога решити да себе сматра исто таквим хришћанином као што су и јеретици, а свету веру хришћанску неће разликовати од порода проклетства: богохулне јереси? Другачије расуђују о овоме истински хришћани. Многобројни зборови светих примили су венац мученички, сматрали за боље најжешће и најдуготрајније муке, тамницу, изгнанство, него да пристану да саучествују са јеретицима у њиховом богохулном учењу. Васељенска Црква свагда је сматрала јерес смртним грехом, свагда је увиђала да је човек, заражен страшном болешћу јереси, мртав душом, удаљен од благодати и спасења, да је у општењу са ђаволом и његовом погибијом. Јерес је грех ума. Јерес је више грех ђаволски, него људски; она је кћер ђавола, његов изум, бешчашће, блиско идолопоклонству. Оци обично називају идолопоклонство неверјем, a јерес зловерјем.
Свети Игњатије Брјанчанинов: О немогућности спасења иноверних и јеретика
Молим Вас!
Да ли подржавате горе наведени цитат који је отворио дискусију са братом ZICANINOM, а сада SUMADINCEM?
Рекли сте да подржавате његово исповједање вјере, молим вас, одговорите ми да ли је оно што је написао најблаже речено хм, хм став, а најтеже речено јеретички став или сматрате да је по догматима Православне Цркве? Ако сматрате Православним, молим Вас у пар реченица образложите.
Ради се о овоме.
Цитат:(13-02-2015, 01:01 AM)Иван Пише: Лепо је и корисно пратити ваше дискусије и видети међусобно уважавање због различитих ставова, а и по коју прозборити. Потпуно подржавам веросповедање које износи Шумадинац.
Подржаваш изнешен овај његов јеретички став од којег је почела моја дискусија са дотичним?
Цитат:Jer Crkva po svojoj prirodi ne moze biti podeljena,ali je,naprotiv,hriscanstvo i te kako rascepkano. Pred istim Bogom mi smo razliciti hriscani i razlika se odnosi na samo iskustvo vere,na crkveno iskustvo Boga.
Да ли је он при чистој свијести овако нешто написао?
Да ли је филиокве или безгрешно зачеће Пресвете Богородице, примат и непогрешивост папе мање јеретичко учење од Аријевог?
Да ли протестантско одрицање поштовања Пресвете Богородице и све остало њихово је мање јеретичко од старијих јеретичких учења?
Да ли онда, пошто он тврди да смо сви Хришћани са различитим искуством вјере,
Боже ме опрости, Боже ме опрости,
из његовог произилази и да су стари јеретици, осуђени на светим Саборима, хришћани са различитим искуством вјере?
Боже опрости!
Човјек је тврдио да је Павле Евдокимов свештеник и то је закључио по томе што је завршио теолошки факултет, а онда се поставља тако да ниподаштава свачији став и све карактерише љотићевцима, зилотима, артемијевцима, есфигменцима...
Праштајте!
Кажете: "Јеретици су такође хришћани." Откуд вам то? Зар ће неко ко назива себе хришћанином а ништа не зна о Христу, због крајњег незнања свога решити да себе сматра исто таквим хришћанином као што су и јеретици, а свету веру хришћанску неће разликовати од порода проклетства: богохулне јереси? Другачије расуђују о овоме истински хришћани. Многобројни зборови светих примили су венац мученички, сматрали за боље најжешће и најдуготрајније муке, тамницу, изгнанство, него да пристану да саучествују са јеретицима у њиховом богохулном учењу. Васељенска Црква свагда је сматрала јерес смртним грехом, свагда је увиђала да је човек, заражен страшном болешћу јереси, мртав душом, удаљен од благодати и спасења, да је у општењу са ђаволом и његовом погибијом. Јерес је грех ума. Јерес је више грех ђаволски, него људски; она је кћер ђавола, његов изум, бешчашће, блиско идолопоклонству. Оци обично називају идолопоклонство неверјем, a јерес зловерјем.
Свети Игњатије Брјанчанинов: О немогућности спасења иноверних и јеретика
„Грађанска“ демократија отуда нуди избор свега и свачега, али себе а приори изузима од тог правила; она не допушта могућност избора између ње и ма ког алтернативног концепта.
![[Слика: traktor.gif]](http://poljoinfo.com/images/smilies/traktor.gif)