Оцена Теме:
  • 6 Гласов(а) - 3 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ИСТИНОЉУБЉЕ
#85

Ако ти тако кажеш...

ПРАВИЛА IV ВАСЕЉЕНСКОГ САБОРА, ХАЛКИДОНСКОГ
4. правило: Који заиста искрено и честито живе монашким животом, нека уживају и достојну част. Али, пошто се неки служе монаштвом само ради изговора и доводе у забуну црквена и грађанска дела, безобзирно обилазећи градове, па чак и сами желе да устројавају манастире, установљено је да нико и нигде не може подизати манастир или дом молитве (храм) без допуштења епископа дотичног града. Монаси свакога града и свакога места нека буду потчињени епископу; нека су у безмолвију; нека су у посту и молитвама и нека увек остају у оном месту где су се одрекли света. Монаси нека се не мешају и не учествују у црквеним или световним делима, запуштајући своје манастире, осим у случају да им то, по неопходној потреби, буде допуштено од стране епископа, Ни роб нека се не прима у манастир да би постао монах, ако за то нема дозволу свога господара. Који погази ову нашу наредбу, наређујемо да буде одлучен, да се не би хулило име Божије. Епископ града треба да на најмарљивији начин води бригу о манастирима.
Одговори
#86

Свети канони су свети чувари светих догмата; свети чувари богочовечанских светиња богочовечанске вере православне. У Богочовечанском бићу и животу Цркве они су неопходни и обавезни. То посведочавају и потврђују сви Свети Васељенски Сабори, сви Свети Помесни Сабори, и уопште свети Оци. Прво правило Светог Четвртог Васељенског Сабора гласи: „Установљујемо, да морају важити правила, која су од светих Отаца до сада на сваком сабору изложена била“. Тако се једино може сачувати истинита и неповређена вера богочовечанска, православна. Свети Оци Светог Шестог Васељенског Сабора, у првом правилу, наређују: да се има чувати чиста од сваког новачења и неповређена вера; да се ништа не додаје и не одузима. У другом правилу исти свети Оци прописују: „Печатом засведочавамо и сва остала света правила, која су изложена од светих и блажених Отаца наших. „И нико не сме горе споменута правила мењати или укидати, или осим изложених правила имати друга, која су под лажним насловима измишљена од неких који су хтели да тргују истином“. Свети Оци у 21. правилу Гангрског Сабора веле: „Ми желимо да буде очувано у Цркви све што јој је Светим Писмом и Апостолским Предањем предано“.’У својој Првој Канонској Посланици Светом Амфилохију Иконијском, Правило 1., Свети Василије Велики вели: Они који су одступили од Цркве, нису више имали на себи благодати Духа Светога, јер је предавање исте код њих престало услед тога што се прекинуло прејемство, наследност.

Свети Оци у првом Правилу Светог Другог Васељенског Сабора наређују: „Мора бити предана анатеми свака јерес“. Правило 33. Лаодикијског Сабора прописује: „С јеретицима, или расколницима, не треба се заједно молити“.

Правило 45. светих Апостола заповеда: „Епископ, или презвитер, или ђакон, који се са јеретицима само и молио буде, нека се одлучи“. Правило 10.: „Који се заједно са одлученима, ма било и у кући, буде молио, нека се одлучи“. Правило 46. светих Апостола гласи: „Заповедамо да се свргне епископ, или презвитер, који призна крштење или жртву (= Евхаристију) јеретика“. („Догматикa Православне Цркве“, архимандрит Јустин Поповић, Манастир Ћелије, 1976. године)

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#87

Реч јерес изворно значи одвојен.

Лепо је ово што си ставио и тачно, али примени мало на Артемијеве расколнике.
А и ниси ми одговорио, пошто си чистунац, како је то Артемије смео на Косову да служи литургију у присуству иноверних, (страних војника, без оружије, који су присиствовали Литургији)
Одговори
#88

Уредништво – кратак увод:

Много смо вишегодишњег труда и зноја уложили да дођемо до овог скриваног безаконог уговора између еп. Лаврентија као еп. Шабачко ваљевског и ЈП Колубара која гради брану Стубо-Ровни која прети порушити и потопити велику српску Светињу из доба Немањића ваљевску Грачаницу.

Епископ је надзорник, чувар Божије Вере и добара у своме епархијском стаду и по 12 и 13 Канону Великог Светог Седмог Васељенског Сабора Православне Цркве нема власт располагати већ искључиво надзирати и чувати Божија добра невидљива и видљива, покретна и непокретна.

Стога вам пре увида у ово духовно безакоње и злоупотребу црквеног положаја нудимо на увид ова 2 Света канона, а потом и сам уговор у коме се притајено издаје Вера за вечеру, Чудотворна Цркве за комлекс зграда са хлебном(да не речемо јагњећом) фуруном и све то на обали планираног измаштаног језера.

Свети Седми Васељенски Сабор Православне Цркве Канони 12 и 13:

12. правило: Ако се неки епископ или игуман затекне у томе да добра која припадају епископији или манастиру предаје у управу световној власти или некој другој особи, такав поступак нема ваљаност, сходно правилу светих апостола које нам казује да епископ мора водити бригу о свим црквеним стварима и он нека управља њима, сећајући се да га надзире Бог. Он себи од тих ствари ништа не сме присвајати или их поклањати својој родбини јер је то Божије. Уколико му је родбина сиромашна, нека им помаже као сиротињи, али под тим изговором нека не пропада оно што је црквено. Ако се позивају на то да та добра (имовина) проузрокује губитке и да нема никакве користи од ње, ни у ком случају тај иметак не треба продавати световним властима, него клирицима или земљоделцима. А ако се у томе послуже неким лукавством, те властелин купи земљу од клирика или земљоделаца, нека у том случају продаја нема важност и нека све буде враћено епископији или манастиру. Епископ или игуман који то учини нека буде свргнут: епископ са епископије, а игуман из манастира, као они који расипају оно шта нису сабрали.



13. правило: Због грехова наших догоди се много несреће у Цркви, тако да су многи храмови, епископије и манастири опљачкани и од стране неких људи претворени у обичне домове. С обзиром на то, ако дотични у чијем се поседу то налази, изјаве да ће то вратити да би се васпоставило пређашње стање, то је добро и вредно је похвале; а ако неће, заповедамо да се такви свргну, уколико су у свештеном чину, а ако су монаси или лаици, нека буду одлучени, јер сви који тако раде већ су осуђени Оцем и Сином и Духом Светим, и одређени су за место „где црв њихов не умире, и огањ се не гаси“ (Мк. 9, 44), јер се успротивише гласу Господњем који каже: „Не правите од дома Оца мога, дом трговине!“ (Јн. 2,16).

А сада, – представљамо Вам безакони Уговор између Лаврентија и ЈП Колубаре (до кога смо са великом муком дошли) којом Он издаје Чудотворну немањићку Светињу у замену за комфорне зграде на обали измаштаној планираног им језера (копија оригинала у поседу уредништва):

Оверено (од стране Јавног предузећа за коришћење водопривредног система Ровни „Колубара“ са п.о. Ваљево) дана 15.06. 2003г. Бр.110/01 Ваљево

Уговор
Закључен између:

Српске Православне Цркве коју заступа (уместо потписа стоји печат Република Србија Општинска управа(ваљда, нечитко је) Ваљево (у даљем тексту: Црква) и
Јавног предузећа за коришћење водопривредног система Ровни „Колубара“ из Ваљева, које заступа директор Милутиновић Милан, дипл.грађ.инж.(у даљем тексту: ЈП Колубара)
Члан 1

ЈП Колубара из Ваљева инвеститор је бране и акумулације „Ровни“.

Према детаљном урбанистичком плану акумулације у угроженој зони, (зони будућег акумулационог језера) у долини реке Сушице налази се Црква Грачаница са капелом, звоником и гробљем које треба релоцирати ван граница ДУП-а.

Члан 2

Црква Грачаница са Црквиштем, портом и кућом са кућиштем налази се на кат.парцели бр.221 КО Тубравић у површини од 0.42.33 ха и све непокретности уписане су у зк.ул.бр.245 КО Тубравић као власништво Црквено српско- православне општине.

Члан 3

ЈП „Колубара# из Ваљева корисник је кат.парцела број 728/1 КО Тубравић у површини од 1.22.86 ха уписане у зк.ул.бр. 529 КО Тубравић на којој ће изградити црквени комплекс и то: Православну цркву, парохијски дом, кућу за свештеника, продавницу, улазну капију, јавну чесму, кривуљу, собрашницу и хлебну фуруну.

Члан 4

Предмет овог уговора је размена непокретности из члана 2 и 3 овог уговора између Српске Православне Цркве и ЈП „Колубара“ која ће се извршити тако да ће Црква пренети на ЈП „Колубара“ кат.парцелу бр. 221 КО Тубравић у површини од 0.42.33ха и све објекте, а ЈП „Колубара“ ће пренети на Цркву кат.парцелу бр. 728/1 КО Тубравић у површини од 1.22.86ха као и све објекте на истој (Православну цркву, парохијски дом, кућу за свештеника, продавницу, улазну капију, јавну чесму, кривуљу, собрашницу и хлебну фуруну).

Члан 5

ЈП „Колубара“ ће за постојећу Православну Цркву која се налази на катастарској парцели бр. 221 КО Тубравић поступити по техничком решењу Завода за заштиту споменика из Ваљева који има законску обавезу заштите културних добара, као и одлуке Црквеног Одбора. Гробље постојеће уз Цркву биће измештено на кат.парцелу бр. 728/1 КО Тубравић сагласно решењу Завода за заштиту споменика и санитарним условима.

Члан 6

Уговорне стране су сагласне да постојеће објекте на кат.парцели бр. 221 КО Тубравић Српска Православна Црква користи до завршетка изградње нових објеката и добијања употребне дозволе а да се у новоизграђене објекте пресели у року од 30 дана од дана прибављања употребне дозволе.

Члан 7

Уговорне стране су сагласне да се ради праћења радова на новим објектима формира Стручни одбор од три члана с тим да Српска православна црква именује једно стручно лице за члана.

Члан 8

Уговорачи су сагласни да се сваки од њих може књижити на непокретностима добијеним разменом без присуства другог уговорача.

Члан 9

Уговорачи су сагласни да ће евентуалне спорове решавати мирним путем а за случај да у томе не успеју надлежан је Трговински суд у Ваљеву.

Члан 10

Овај уговор је сачињен у 6 истоветних примерака од којих суд задржава 4 а уговорне стране по један примерак.

Српска православна црква (потпис епископа Лаврентија и печат епархије шаб.-ваљ.)



ЈП „Колубара“ Ваљево, д.г.инж. директор Милутиновић Милан (печат ЈП „Колубаре“)



Да су заступник Српске православне цркве (празно – али подразумева се еп. Лаврентије) Упознат по л.к.бр. 164959 издате од СУП Шабац и заступник ЈП „Колубара“ директор Милан Милутиновић, дипл.грађ.инж. упознат по л.к.бр.146900 издате од СУП Ваљево данас својеручно потписали овај уговор ТВРДИ И ОВЕРАВА Општински суд у Ваљеву по Ов.бр.(римско 2) 5229/03 дана 4.12.2003 године.(печат Општинског суда и потпис службеника)

На полеђини уговора стоји овера Црквене општине Грачаница бр. 26 од дана 28/15. 06. 2003 г. и овера Епархијског управног одбора епархије шабачко-ваљевске бр. 999 од дана 17.07.2003 г. У Шапцу (обе печатиране)

Истинољубље са Вама

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#89

Измештање није исто што и продаја, онда расчини и Светог Владику Николаја.

Варајући себе варате друге!
Одговори
#90

Разговори са Старцем Пајсијем Светогорцем о спасењу у савременом свету
СТАРАЦ ПАЈСИЈЕ СВЕТОГОРАЦ (ЧУВАЈТЕ ДУШУ!):

Благодарност а не роптање


Што човек више ропће, то се више упропаштава



- Старче, чему користи роптање и како да гa човек избегне?



- Користи само несрећи, а са њим се излази на крај само славословљем. Роптање рађа роптање, а славословље рађа славословље. Када човек не ропће због неке тешкоће у којој се нађе, него слави Бога, онда ђаво пуца од беса и одлази код другога који ропће, како би му приказао све наопако. Јер што човек више ропће, то се више упропаштава.

Понекад нас „покварењак“ покраде и натера нас да ничим не будемо задовољни, а човек духовно може у свакој прилици да нађе разлог за славословље и да тако има благослов Божији. Ево, знам једнога тамо на Светој Гори који, ако пада киша па му кажеш „опет пада киша“, почиње: „Да, само пада киша, иструлећемо од толике влаге.“ Ако мало после стане киша и ти му кажеш „е, није баш много падало“, каже: „да, зар је то била нека киша? Све ће се осушити…“ А нико не може да каже да није нормалан, него је навикао да гунђа. Он је разуман, а мисли неразумно!

Гунђање и роптање је проклетство. То је као да човек проклиње самога себе, а онда долази гнев Божији. Познавао сам двојицу земљорадника из Епира…

Један је био отац породице и имао једну, или две њиве и у свему се уздавао у Бога. Радио је колико је могао, без тескобе. „Урадићу колико стигнем.“ Говорио је, Више пута му се догодило да су му неки снопови иструлели од кише, јер није стигао да их сакупи, а неке му је раздувао ветар, али он је за све говорио „Слава Теби Боже“ и све му је ишло добро. А онај други је имао много њива, стоку итд. Али није имао деце. Ако си га упитао „Како си?“ одговарао је „Ма пусти, не питај“. Никада није рекао „Слава Теби Боже“, само је гунђао и роптао. А да видите, једном му угине крава, други пут му се догоди ово, или оно. Имао је све, али није имао напретка.

Зато кажем, славословље је велика ствар. Од нас зависи да ли ћемо окусити, или не благослове којима нас Бог дарива. Али како да их окусимо, када нас Бог, на пример, дарива бананом, а ми мислимо шта ли то боље једе тај и тај бродовласник? Колико људи једе само суви двопек, али дању и ноћу славе Бога и хране се небеском милином! Ти људи стичу духовну осетљивост и познају миловање Божије. Ми то не знамо, јер се наше срце прекрило лепљивим муљем и ништа нас не може задовољити. Не разумемо да се срећа налази у вечности, а не у испразности.

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#91

Нема спавања кад су Истина и отаџбина у опасности !
Србија је дужна даноноћно да исповеда Господа Христоса и Православље Његово како нам лукаво подметнути масони у власти не би успели променити колективну свест (како најављују)… А Србија(?)- то је сваки искрени родољуб појединачно! То је једина благословена Православна Србија коју наследисмо у чување!

[Слика: vzdh09.jpg]

Стога, ВРЕМЕ ЈЕ обавезе сведочења јер убачени непријатељи на свим пољима лукаво насрћу и подмећу народу своје заразе и замке… чије се препредености најочигледније уочавају на огледалу савести Србије – Окупираном Светом Косову и Метохији… Добродошли!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#92

Епископ Теофан Нови Затворник:
КАДА РЕКНУ МИР И СИГУРНОСТ,
НАПАШЋЕ ИХ ПОГИБАО…


Када се Господ Исус Христос вазносио на Небо, и када су Апостоли, мада већ упозорени на његов узлазак к Оцу стајали са погледом ка Њему устремљеним, у препасти од дивотнога призора и у туги због растанка са Божанственим Учитељем, к њима су били послани Ангели да их успокоје. И шта чине ови небожитељи? Какву љекарију употребљавају да излече Апостоле од печали?

Као јак лек употребљавају они у том циљу мисао о будућем јављању Господа Који се сада скрива од Апостолских очију: „Овај Исус Који се вазноси од вас на Небо“, кажу они Апостолима, „исто ће тако доћи како Га видесте да иде на Небо“ (Д.А. 1,11.). И како је стварно помогао овај духовни Ангелски лек! Писац „Дела Апостолских“ на другом месту приповеда о Апостолима да се, по Вазнесењу Господњем, вратише „у Јерусалим са радошћу великом“ (Лк. 24,52). Зато су касније и сами Апостоли, када је требало да укрепе слабе хришћане или да олакшају оним страдалнима, свагда ове подсећали на будући славни Долазак Христа Спаситеља, радостан за истинске и страшан за умишљене хришћане…

Може се рећи да је мисао о очекиваном јављању Христовом била у првобитном Хришћанству свеопшта основа, која је подупирала сваколико његово здање, и свеопшта снага, која је надахњивала сваколико тело његово. Али, нажалост, није увек бивало тако. Сваки пут када је у последујућим вековима слабио истински дух првобитног Хришћанства, помрачивала се у свести хришћана и мисао о будућем славном доласку Христовом. И људски род под утицајем тог погубног духовног развоја, који заборавља заповест спаситељеву – „непрестано бдијте!“(Мк. 13,37), „чекајући блажену наду и јављање Великога Бога и Спаситеља нашега Исуса Христа“(Тит. 2,11-13), погружавао се у дубоки духовни сан. Заборављајући на горње, небесно, људи су почињали да живе само земаљским. (Кол. 3,2). „Касни господар мој“, каже зли слуга, и „почиње бити своје другаре и јести и пити са пијанцима“ (Мт. 24, 48-49). „Касни Женик“, (Мт. 25,5), мисле луде девојке и спавају безбрижно, док последње капи уља догоревају у светиљкама њиховим. „Касни Судија“, вичу ругатељи Божанственог Промисла, „где је обећање доласка његова? Јер, откако оци помреше, све стоји тако од почетка створења“ (2 Петр. 3,4), и у нади у то кашњење или, боље рећи, у очајању, почињу да ходе по својим похотама: „Једимо и пијмо јер ћемо сутра умријети“(1 Кор. 15,32).

А шта у тим случајевима ради вечно Бдијући Свети? (Дан. 4,10)?

„Неће вјечно не марити за Дух Мој људи ови“ (Пост. 6,3), каже Он на Божанском Савјету Своме. И тамо где је немоћна, не по недостатку Божије Силе, него по одсуству људске пријемчивости, Љубав Божија, људе почињу да уразумљују речи гнева Божијег. Тако је негда проговорио гневом Својим Господ са Небеса, када је, водама свесветског Потопа, потопио сав огреховљени род људски и испрао земљу од људских безакоња. Тако је проговорио Он, када је огњем небеским спалио градове Содому и Гомору. Тако је било и на Голготи, када огреховљен род људски није поимао, Кога је распињао, проговорила је сама природа. „Од шестог часа тама бијаше по свој земљи до часа деветога“ (Мт. 27,45). „Завјеса храмовна раздрије се одозго до доле, и земља се протресе, и камење развали се, и гробови се отворише и многа тијела помрлих светих усташе“ (Мт. 27, 51-52).

Тако и сада говори Господ вама, о браћо, очигледно зато што сте постали глуви за глас божанствене љубави, услед тога што сте почели да заборављате на Небо и мислите само на земаљско. „Касни Господ са доласком“, мислите и ви у дубинама срдаца својих.

Не, рђаве слуге и слушкиње, „Не касни Господ с обећањем, као што неки мисле, него нас трпи дуго јер неће да ико пропадне, но да сви дођу у покајање“ (2. Петр. 3,9). И ко зна није ли се већ навршила мера Његовог дуготрпљења? Уочите, хришћани, како се из дана у дан умножавају знаци доласка Његова, на које је Он сам предуказао: страдање народа, глади и пропасти и трусови, мноштво саблазни – међусобне издаје, умножавање безакоња, усахнуће љубави (Мт. 24, 3-33 и Лк. 21, 11-36). Нисмо ли и ми били сведоци својеврсне велике светске борбе, када је не у преносном смислу него у изворном смислу речи, устао, по речи Спаситељевој, „народ на народ и царство на царство “ (Мт. 24,7). И то је већ знамење блискога Доласка Судије Небескога, што тако многи дремају, не обраћајући пажњу на поразна знамења времена, јер ће, по претходно реченим речима Пророка и Апостола , „доћи Дан Господњи као лопов у ноћи“ (2 Петр. 3,10). „Јер, када рекну мир и сигурност, тада ће изненада напасти на њих све погибао, као бол на трудну жену и неће утећи“ (1 Сол. 5,3). Хтели ми то или не, доћи ће време када ћемо зачути велики и страшни глас, који ће са висина небеских огласити: „Женик иде…“ (Мт. 25,6). То се Судија приближава, Цар се јавља, то Бог свију иде да суди живима и мртвима! Тада ће се од гласа тога поколебати основе земље и силе небеске покренуће се (Мт. 24,29). Сабраће се зборови Ангела, Архангела, Херувима и Серафима и сви многооки снажно и силовито гласиће: „Свет, Свет, Свет Господ Сведржитељ, Који бијаше и Који јесте и Који долази“ (Откр 4,8). И свака твар на небу и на земљи и под земљом Са трепетом ће ускликнути: „Благословен Који долази у име Господње!“ И попут страшне муње засјаће и јавиће се ради суда над васељеном Велики и Славни Бог наш!

Свети по знаковима времена препознају ово време. Ономе, пак, ко има ум окренут делима житејским и љуби земаљско, то не може бити јасно, по речима преподобног Јефрема Сирина (у Слову о доласку Господњем). Зато такве и наказује Господ нарочитим знаковима гнева Својега. И вас данас, о христољупци, Онај Који на земљу призире и чини да се она тресе (Пс. 103,32), преко труса који вам се догоди, буди вас из сна духовног на духовно бдење и ишчекивање Страшног и славног Његовог Другог доласка: „данас, ако глас Његов чујете, немојте да буду тврдоглава срца ваша као приликом огорчења у дан кушања у пустињи“ (Јевр. 3, 7-8). „Ево, Он долази на облацима и угледаће га свако око“ (Откр. 1,7). Благо ономе ко може од свега срца да каже: „Да, дођи Господе Исусе!“.



(Беседа коју је Епископ Тофан Полтавски, Нови Затворник, изговорио верном народу у Бугарској тридесетих година овог века, након разорног земљотреса).

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#93

Свети Анастасије Синаит (Патријарх Антиохијски):


О НЕДОСТОЈНИМ ВЛАСТОДРШЦИМА
Питање: Свети апостол Павле тврди да су власти које владају овим светом „од Бога установљене.“ Да ли треба да прихватамо било којег властодршца, владара или епископа који су по Божијем допуштењу постављени у своја здања?
Одговор Светога: Бог у Свом закону каже: „Даћу вам пастире по срцу вашем.“ Из овога је очигледно да су властодршци, који су достојни власти коју носе, од Самога Бога уведени у своје звање. Други, пак, властодршци који су недостојни свога звања, уводе се у њих по Божијем допуштењу, или по Његовој светој вољи због недостојности народа над којим владају. Ево неколико поучних примера…


Када је Фока Тиранин постао цар и када је уз помоћ свог првог министра отпочео са крвопролићима, живео је у Константинопољу један монах, човек светог живота и велике синовске храбрости пред Богом. Из једноставности своје душе, он се овако молио Богу: „Господе, Господе, зашто си нам дао оваквог цара?“ Како је у многе дане понављао исто ово питање, удостојио се Божијега одговора: „Зато што нисам ногао да нађем другог, горег од овог.“

Постојао је у Тивиадској области град пун безакоња. У њему је живео неки веома нечастан и покварен човек, радник на хиподрому, који је изненада дошао до неког лажног покајања, па се чак и постригао обукавши се тако у ангелску монашку схимну, али са својим безакоњима није престајао. Десило се да је у то време умро неки епископ тога града. Онда се неком светом човеку јавио Ангео Божији и рекао:“Иди у град и припреми за хиротонију у епископа некадашњег радника са хиподрома.“ Овај је учинио што му је било заповеђено. По рукоположењу, епископ – несрећни варалица, се толико погордио да је почео да верује како је он нека висока личност. Тада му се јавио Ангео Божији и рекао: „Што се гордиш несрећниче? Заиста ти кажем да ниси постао епископ зато што си достојан свештеничког чина, него зато што овом граду приличи само један такав епископ. Бољег није ни заслужио.“
Према томе, ако некада видиш некога недостојнога владара или епископа, не чуди се и не осуђуј Божији Промисао. Знај и веруј да смо предани таквим тиранима због нашег сопственог безакоња и рђавих дела.

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#94

Према томе, ако некада видиш некога недостојнога владара или епископа, не чуди се и не осуђуј Божији Промисао. Знај и веруј да смо предани таквим тиранима због нашег сопственог безакоња и рђавих дела.
Одговори
#95

Ово је година када масонске марионете на власти Србије хоће безобзирно довршити, научно доказано, ПОГУБНУ брану Ровни- а тиме и порушити конаке и преостале, необележене споменицима, гробове у порти Цркве, потопити ову чудотворну немањићку Светињу али и трајно загадити највеће изворске капацитете подземних вода Србије…

Ако неко сумња да се треба даље опирати, тај нека бар ћути и не смућује друге, а они који су се и до сада трудили нека се не стиде својих дела већ стану у Грачаници и ове године да сведоче пред Богом, необавештеним народом и безбожницима који насрћу на корене постојања нашег рода…

Сабор одбране Изворских вода и Немањићке Светиње:
Народ и Четници у потапаном манастиру Грачаници, на Томину недељу, 19. априла 2015.г.

[Слика: 29f5s20.jpg]

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#96

Сад сте додали и изворе, лепо.

А ко служи Литургију?
Одговори
#97

Бискуп Григорије!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#98

А ја мислио монах Артемије.... Blush

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 2 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним