Оцена Теме:
  • 5 Гласов(а) - 3.4 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ЗАБЛУДЕ И АКТИВНОСТИ АРТЕМИЈЕВЕ СЕКТЕ
#43

Не, него он покушава да истера сам са неколицином зло из Цркве. Класично православно фарисејство!

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#44

Артемије, нажалост, проглашава да „није он створио раскол" него су „у расколу" српски Патријарх, Синод и Сабор епископâ, дакле читава једна аутокефална Православна Црква, шеста у диптисима православних Патријаршија! И не само да то тако, накарадно, ван сваке људске и хришћанске памети, ван елементарне црквене свести и савести, сматра него и насрће на туђе канонске просторе - на просторе светосавске Жичке и светосавске Рашко-призренске епископске епархије. Те епархије имају своје канонске архипастире, изабране, постављене и устоличене тамо Духом Светим кроз канонски Сабор архијерејâ. Нису они самовољно дошли као „узурпатори" и „прељубници", како Артемије бестидно и клеветнички говори и пише о канонски изабраном и устоличеном Епископу рашко-призренском Теодосију. И сада, у последње време, ушао је као „лупеж у ноћи" у канонски нелегализован објекат на туђој територији, у селу Љуљци, тачно онако како ради и Мираш у Црној Гори. На исти начин шаље по распетом Косову и Метохији своје „пролетерске" самосвјате раскалуђере да „служе" и „причешћују" поједине секташке групице, претачући тако „из шупљег у празно" и не схватајући да тим безумним антиканонским поступцима настоји да порекне црквено биће, канонску и благодатну ипостас Цркве Христове на тим подручјима. Иако је недавно у симптоматично насловљеном тексту Да се разумемо, објављеном на антицрквеном сајту своје секте, рекао да „признаје благодат" у Српској Православној Цркви, Артемије је, по устаљеном му обичају, безочно слагао. Јер, оваквим безакоњем параслужења „паралитургије" у „парацркви", он на делу пориче благодат Духа Светога на простору тих светосавских епархија и целе Српске Православне Цркве, што је већ јавна јерес и богохулство.

АРХИЈЕРЕЈСКИ СИНОД СПЦ

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#45

''БОРБА ЗА ВЕРУ''- ПРАВОСЛАВНО ФАРИСЕЈСТВО; ОД ЗАБЛУДА ДО ТЕОРИЈА ЗАВЕРЕ

Једна група чачанских грађана у свом неслагању са прописима Цркве и са духовним ауторитетом црквених власти основала је свој електронски лист „Борба за веру”, како би преко сајта кроз овај лист упознавала јавност са својим противљењем Српској Цркви.

Овде бисмо одмах овим поводом навели речи светог апостола Павла из Светог Писма које су обавезне за све православне хришћане, а које гласе: „Свака душа да се покорава властима које владају, јер нема власти да није од Бога, а власти што постоје, од Бога су установљене. Зато, ко се противи властима, противи се и уредби Божјој, а који се противе примиће осуду на себе” (Римљ. 13, 1-2). Ово је речено у време када су владале незнабожачке власти. Односи се непосредно на државне власти, па тим пре и на духовне, црквене власти. Које су то власти? Црква је, по свом прејемству од Господа Христа, апостолска. А по свом устројству, преко апостолâ, она је епископална и управља се под руководством епископâ.

Највиша власт једне помесне Православне Цркве јесте Свети Архијерејски Сабор, у којем сви архијереји те Цркве саборно решавају сва питања и све проблеме црквеног живота. Овај Сабор се, донекле, може упоредити са улогом Скупштине у држави.

Свети Архијерејски Синод је извршно тело Светог Архијерејског Сабора. То је црквена влада, налик државној влади. Председник Светог Синода, као и Светог Архијерејског Сабора, увек је у нашој Цркви Патријарх. Чланови Светог Синода су четири архијереја наше Цркве, а секретар Светог Архијерејског Синода и референти, као помоћно особље, воде синодску администрацију.

Сваком епархијом управља архијереј, који има пуноћу архипастирске благодати у богослужењу, учењу и власти у Цркви и својој епархији. – Свештеник то има све у својој парохији, али у мањој мери, зависно од благослова његовог епископа.

Сви верници Православне Цркве дужни су да испуњавају обавезе према својој Цркви са љубављу и послушношћу. Веома ревносне вернике Црква награђује. Ако се покаже потреба за изрицањем опомене, укора или друге васпитне мере (епитимије), то вршe надлежне црквене власти.

За архијереје надлежан је Свети Архијерејски Синод и, у коначној инстанци, Свети Архијерејски Сабор.

За свештена и монашка лица надлежан је архијереј чијој епархији припадају.

За вернике као чланове Цркве надлежни епископ изриче похвале, опомене, укоре и друге епитимије.

Држава чини то исто, само за непослушне грађане и њихове преступе. Држава примењује и присилне методе када то затреба или чак и оружје.

Црква, међутим, не чини тако. Када је створио прве људе, Бог им је дао слободу, разум и морални закон, да знају како ће и на шта ће да употребе своју слободу. Ако је злоупотребе, онда следи, по речи Христовој, јеванђелска опомена од свештеног лица које је за то надлежно. Ако то није довољно, узимају се два лица (не ко било) као два сведока. Ако ни њих не послуша и не покаје се, да се каже Цркви – што у пракси значи вишој, архијерејској власти. Ако ни Цркву не послуша, онда се, без икакве присиле, искључује из Цркве, за коју, док се потпуно не уразуми и покаје, постаје као незнабожац. А ако увиди своју грешку и преступ, па се искрено покаје и затражи опроштај, Црква ће га, као добра Мајка, увек са љубављу примити и његову заблуду и грешку опростити, по заповести Господњој: „Покајте се јер се приближи Царство небеско...”

До Другог светског рата сви православни хришћани наше Цркве који би писали добронамерно о Цркви или нешто расправљали о животу у нашој Цркви, чинили су то по благослову свог архијереја или Светог Синода, под чијим је покровитељством била сва црквена просвета и штампа. Под дугогодишњом комунистичком влашћу, та се пракса и правило изобичајило. Тако данас свако пише шта хоће и говори шта хоће, било то за веру православну или за неку своју у име Православља, било за Цркву било против Цркве, у којој је крштен самозвани критичар, са безбројним незналачким примедбама, којима, као неком својом истином, вуче у заблуду своје читаоце и слушаоце. То чини по некој својој крајње сујетној жељи да лажно прикаже како се тобоже Православна Црква у Србији, па и у Русији и другде, заједно са епископима и моногим свештеницима, распада, па су, ето, они принуђени да преузму кормило, без владикâ и свештенства, да „спасу Цркву”.

Такви не знају, нити хоће да знају, шта је то Црква, шта је црквена јерархија и шта је и каква је наша православна вера.

Не знају, или неће да знају, да је Господ Христос Бог и Син Божји, да је непогрешив, да је сишао с неба Оваплоћењем на земљу да научи нас људе Својом јеванђелском науком како да се њоме спасавамо и живимо. Не знају да је Црква Христова исто тако непогрешива и неуништива као и Христос. Не знају да се ми хришћани спасавамо у Цркви и кроз Цркву: она спасава нас, а не ми њу.

Људи који критикују Цркву и њене представнике на земљи, а нису за то меродавни, сипају огањ на своју главу, јер не знају, или неће да знају, да је Христос Судија роду људском, а не они, поготову пак нису позвани да пресуђују архипастирима у Цркви Његовој на земљи.

Зато група грађана у Чачку која је свој нецрквени лист насловила „Борба за Веру“ треба да зна, као и сви остали, да он нити је црквен нити је основан са благословом Цркве већ је основан од секташки настројене групе бунтовних грађана да се бори против Цркве, њених старешина и њеног поретка, богослужбеног и дисциплинског. Све што је испуштено турским ропством, или ратним робовањем, као и другим ненормалним потешкоћама и неприликама, Црква је дужна да у своје време среди и нормализује. Помесну Православну Цркву – сваку, па и нашу – контролише и о њој даје суд васељенска Православна Црква, а не секташки настројене групице које су оптерећене собом, својом сујетом и својим непознавањем себе, своје Цркве, својих дужности, обавезâ и положаја у Цркви.

Сви такви, секташки настројени, духовно нездрави и заблудели критичари, кад би своје заблуде сагледали и уочили, стидели би се и пожурили би да измире себе и своју душу са сопственом Црквом и још би пожурили да уместо бунта унесу у своју душу и своју околину више мира, слоге и љубави, супротно свему ономе што су сада, пред крај децембра 2012. године, показали бунтовном и саблажњиво лажном речју и стиховимa склепаним против неколицине епископâ, као и против кандидата који је као свештеник мирно бранио своју докторску тезу пред испитном комисијом.

Овде је добро да запамтимо ону народну мудрост: не трчи пред руду, згазиће те кола! Господ нам је дао преко Цркве Своје све што нам је потребно за спасење. Испуњење тога Сâм је потврдио људским телом које је примио на Себе. Даље, без икаквог погађања са нама, он ћути и чека. То исто чини и његова Црква. Нема журбе у небеској вечности. Чекају нас и посматрају чиме ћемо ми људи испунити педаљ свога живота на земљи. Да ли у поштовању, љубави и послушности са смирењем према своме Творцу и његовој светој Цркви или у бунту и гордости која је и некадашњег анђела претворила у сатану и одбацила од Бога и Цркве Његове. Бог није Бог многих него изабраних. Ко се труди да има мудрост Светог Писма, то треба да схвати и разуме.

АРХИМАНДРИТ ЈОВАН РАДОСАВЉЕВИЋ

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#46

''АНТИЕКУМЕНИЗАМ'' и ''АНТИГЛОБАЛИЗАМ'' БИВШЕГ ВЛАДИКЕ АРТЕМИЈА


Бивши Епископ Артемије годинама је оптуживао све око себе за екуменизам и издају Коссова иако је остао упамћен као пионир у политичком дијалогу Цркве са глобалистима и верским лидерима света. Истина, многи су похвално гледали на напоре тадашњег Владике да отвори дијалог "ако треба и са црним ђаволом" само да би помогао народу на Косову и Метохији. Проблем је у томе што, сада фанатични следбеници рашчињеног Епископа од њега праве својеврсну икону "антиекуменизма и антиглобализма" иако је и њима као и широј јавности познато да се бивши Владика срео са више глобалистичких лидера, масона, бискупа, рабина и хоџа него иједан други Епископ у целој историји СПЦ. Када је амерички подпредседник Џозеф Бајден посетио манастир Високе Дечане 2009. год. дигла се невиђена галама из кругова бившег Владике да је реч о крајњем акту издаје српства на Косову и Метохији. У том тренутку и он и они око њега изгледа да су заборавили његове сусрете са Билом Клинтоном, Медлин Олбрајт, Ричардом Холбруком, генералом Кларком који је бомбардовао Србију, Карлом дел Понте, а да не помињемо готово све водеће лидере Албанаца на Косову, укључујући Ругову и Тачија. По којој логици је стисак руке Била Клинтона са Ибрахимом Руговом који се смеши у позадини мањи "грех" од доласка Џозефа Бајдена, који ништа мање није подржавао бомбардовање Србије од свих оних са којима се бивши Владика и по више пута виђао, што у Стејт Департменту, што у манастиру Грачаници (и поред, мора се напоменути, озбиљних критика врха СПЦ због претераног бављења политиком).

Слично је и са верским лидерима. Било би крајње неправедно назвати бившег Владику Артемија "екуменистом", шта год то значило, али се не може порећи да је имао импозантан број сусрета са представницима других религија, од формирања Међурелигијског већа Косова 2000 године уз помоћ Бернарда Кушнера, преко сусрета са косовским верским лидерима у Аману, Ослу, Сарајеву, Бечу па до посете санџачком муфтији Зукорлићу у мешихату у Новом Пазару. То свакако нису били сусрети на којима је издавана вера Православна, али управо због тога бивши Владика и његови следбеници имају понајмање моралног права да оптужују за екуменизам друге православне Епископе који се са верским лидерима других религија сусрећу са истим или сличним разлозима као и тадашњи Владика. Гледајући ове фотографије, не можемо а да не помислимо колико су тренутни покушаји "прања биографије" бившег Владике (посебно уз помоћ перјаница некадашњег милошевићевског новинарства) само бацање прашине у очи народу, а све са циљем како би се пошто-пото створио мит о наводној планетарној завери против "аутентичног борца против глобализма и издаје Православља".

ЕПАРХИЈА РАШКО-ПРИЗРЕНСКА И КОСОВСКО-МЕТОХИЈСКА

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#47

Годишњица Мартовског погрома!!!

Епархија рашко-призренска и косовско-метохијска у Егзилу ће и ове године молитвено обележити годишњицу Мартовског погрома који је задесио наш народ на Косову и Метохији 17. марта 2014. године.
Стога обавештавамо да ће се парастос пострадалима у Мартовском погрому одржати 17. марта у 12:00 часова у свим манастирима и катакомбама Епархије рашко-призренске и косовско-метохијске у Егзилу у којима има свештенослужитеља.

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#48

Није у Егзилу, већ у Расколништву!

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#49

Виртуелна епархија, виртуелни епископ, виртуелни свештеници, играју се Цркве,
Непостојећа епархија, рашчињен епископ, рашчињени свештеници, нису Црква.

Да су бринули за Косово остали би тамо, не би побегли да мешетаре по шумадији.
Одговори
#50

Канони строго забрањују Епископу да дуже одсуствује из своје Епархије, осим када је физички онемогућен да јој приступи, као у случају запоседнутости Епархије од стране варвара. Данашње одсуство Епископа Артемија из своје Епархије оправдано је сличном ситуацијом.
А да немају Духа Светога,кварила би се света водица и неби мироточиле иконе!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#51

Никако ти да разумеш неке ствари! Лепо ти је Ацо објаснио око тога. Докле више да важи оно правило:
''Пас се враћа на своју бљувотину'' ?

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#52

Ако је Света вода за тебе заблуда и лаж,онда си ти дечко много залутао!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#53

Немају они тај дар Духа Светога, јер су отпали од Цркве, тако да и трубења око Свете воде је још
једна у низу лажи и заблуда! Узалуд је измишљати и присвајати чуда зарад одбране своје заблуде!

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#54

Још једно велико Божије чудо се десило у Љуљацима након мироточења иконе Св. Василија Острошког.

Над иконом Мајке Божије процветаше сасвим сасушене гранчице. Говорише: Гле владике расколника! Гле раскалуђера који службу служе! Гле народа секташког! А глас им одговара: Гле чуда Божијег! Гле обмане и лажи о борби владике, монаштва и народа светосавског!

Ко срцем веру не прима, и очима доказе тражи, нека сада упита себе: зашто се бацих каменом на брата рођенога?
Могу ти донети Свете воде,да те разуверим!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#55

Нема потребе! Имамо ми нашу Српску Православну Цркву, а расколнике што се не кају и што раздиру
темељ наше Цркве- од њих не примам ништа, све док се не врате Мајци Цркви. Манипулисање са
''Божијим чудима'' и ''Понизношћу'' представља ширење нецрквене духовности патолошког порекла!

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#56

(17-03-2015, 08:38 PM)смедерево Пише:  Канони строго забрањују Епископу да дуже одсуствује из своје Епархије, осим када је физички онемогућен да јој приступи, као у случају запоседнутости Епархије од стране варвара. Данашње одсуство Епископа Артемија из своје Епархије оправдано је сличном ситуацијом.
А да немају Духа Светога,кварила би се света водица и неби мироточиле иконе!

монах Артенмијеје расчињен, и нема благослов Цркве да врши богослужења.
Његово понашање подлеже казни према на основу великог броја канона, пошто се на каноне позивате.

На Богојављење се освећују све воде, а они су крштени и Крстом су закрстили воду. Наравно да се неће кварити. Неће Бог одузимати благодат празника због Артемија.
Али то је само знак Божијег дуготрпљења.

Они који врше богослужења без благослова Цркве
нека се сете речи из Светог Писма, (препричавам)
- Нисмо ли у твије име чуда чинили,
- Не познајем вас!
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним