Оцена Теме:
  • 5 Гласов(а) - 3.4 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ЗАБЛУДЕ И АКТИВНОСТИ АРТЕМИЈЕВЕ СЕКТЕ
#57

Епархија Рашко-Призренска у егзилу врши Богослужења на преко 20 Богослужбених места од Суботице до Штрпца.
Не освећује је се само Богојављенска водица,већ и водица за разне Богослужбене и Црквене потребе.И не може је свако ко је крштен освештати!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#58

Опет ти ''у Егзилу''? У Расколништву, тачније речено! Друго, ниси разумео Аца како треба!

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#59

Волимо Косово и Метохију, волимо Србију, волимо своју веру Светосавску, али не волимо оне који воде ову земљу и цркву.

Не волимо лицемере, улизице, издајнике, фолиранте ни обријане владике, ни екуменисте, ни пацифисте, ни оне који позивају на шифтарске изборе, ни оне који тврде да се може причестити без исповести, ни оне који се играју са нашим Душама.

Једни хоће физички да нас униште а други би и Душу да нам у пакао пошаљу.

А још на Косову и Метохији седи „владика“ који је прогнао свог оца, страшно, а ни Бога се не боји!!!

Бруко једна Теодосије, шифтарски владико, издајниче Вере Православне!

Па су решили да плаше народ по Београду, па у недељи Православља прозивају Праведника, оца нашег Артемија и упиру прстом и њега и у нас, хушкају народ на њега, саблажњавају Србе!!!

Е кукавно србство… нека вас срам буде све вас који нас газите, који обмањујете Србе и тврдите да је папа члан „сестринске цркве“ а Владика Артемије секташ.

Бруке једне!

Како радили тако вам и Господ судио, а Он ником не остаје!

ПРОСВЕТАР, раб Божји и раденик на трудном воздвиженију Часног Крста и срушеног Стлпа Рашко-Сербскјаго.
СРБИН ИМА ПУТИНА ЗА БРАТА,
А ПУТИН ЈЕ ТАТА ОД САРМАТА,
ОД ЛОВЋЕНА ДО УРАЛА,
СВЕ СУ СТРАЖЕ ОД КИНЖАЛА,
ГРАДИЋЕМО НОВИ СЕВАСТОПОЉ,
ШТИТИЋЕ НАС БУЛАВА И ТОПОЉ!
Одговори
#60

Лепо је све то што кажеш,
али зашто не говориш о земљишту које је Артемије продао шиптарској власти,
о састанцима са Тачијем, и највише о повлечењу монаха са Косова.
Прича о прогону монаха је лаж, мољени су да остану, чак и могућност да има Артемије буде духовник,
оставили су светиње шиптарима и дошли да смућују Шумадију.

Не кажем да су сви идеални у Црви, али смо сви у Цркви, без обзира на мантију
и сви у Њу уносимо добро или лоше.

Пазите да се не саблазните и о Артемија непогрешивог, то води у атеизам. Стоји: - Проклет да је који се узда у човека.

Нека и није крив, Црква га је изабрала за епископа, није се бунио, Црква га је сменила, нека прихвати,
овако само уноси смутњу, а о повреди канона отварањем манастира по другим епархијама да не говоримо.

Ако мислиш да је Артемије црква, а сви други су отпадници, шта да ти радимо осим да жалимо.

Не пишем ово да бих просто нападао Артемија, али то што он разбија Цркву изнутра наноси већу
него сви који је нападају споља.

Што се тиче "оцеубице", морам се осврнути на једну штетну појаву у духовништву, а то је да
духовници уместо Богу своја чада приводе себи, да им буду лична гарда.
Нажалост Артемије је стварао углавном монахе лично себи, зато и очекује да
иду за њим, па макар било и у секту и раскол, то је "гуруизам", који је потпуно стран Православљу.
Дакле, Теодосије није погрешио што није пошао за Артемијем, већ је одабрао да буде послушан Цркви Христовој.
Јер нема већег греха од цепања Цркве, јер је то поновно разапињање Господа, без обзира на сва оправдања.
Боље је бити "оцеубица" него рушитељ Цркве и расколник.

Знам да ти се ово неће свидети, праштај.

(18-03-2015, 12:18 AM)смедерево Пише:  Епархија Рашко-Призренска у егзилу врши Богослужења на преко 20 Богослужбених места од Суботице до Штрпца.
Не освећује је се само Богојављенска водица,већ и водица за разне Богослужбене и Црквене потребе.И не може је свако ко је крштен освештати!

Којој Цркви припада та епархија?

Освештаваш ли ти себе када се прекрстиш, или закрстиш храну.
Одговори
#61

Причамо о Светој води,не мешај бабе и жабе овде,а што се тиче Владике Артемија,износиш ноторне лажи Бљица,У 92 и осталих сорошевих медија.Владика Артемије је протеран и то је договорено при Тадићевој посети Дечанима за Васкрс 2009.год.Не кажем да је Владика Артемије светац,али је оптужен за ствари и дела која није урадио,рекао сам ти да ме највише боли подела међу нама и што се овако "пљујемо" овде по форуму јер ове наше писаније чита и ко треба и ко не треба,али ми највише боли неправда према било коме,макар то био и црни циганин!
Још једном праштај!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#62

То ''Праштај'' колико пут написа и да ли је искрено? Лично иза тога видим лицемерје. Можда грешим, али тако ми делује!

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#63

(18-03-2015, 11:23 PM)смедерево Пише:  Причамо о Светој води,не мешај бабе и жабе овде,а што се тиче Владике Артемија,износиш ноторне лажи Бљица,У 92 и осталих сорошевих медија.Владика Артемије је протеран и то је договорено при Тадићевој посети Дечанима за Васкрс 2009.год.Не кажем да је Владика Артемије светац,али је оптужен за ствари и дела која није урадио,рекао сам ти да ме највише боли подела међу нама и што се овако "пљујемо" овде по форуму јер ове наше писаније чита и ко треба и ко не треба,али ми највише боли неправда према било коме,макар то био и црни циганин!
Још једном праштај!

Опроштено, али схвати, можемо да волимо Артемија колико хоћемо,
оно што он ради је отварање ране на Цркви и опасније је од било ког спољњег напада.
Ако је њему учињена неправда не треба да све чините да народ саблазните о Цркву и шта год да се деси да је нападате.
Чувајмо Цркву, ако треба и покријмо грех брата.
Да је Артемије остао у Шишатовцу звао би се свети Артемије! (Али, није остао!)

За ствари које је Артемије урадио постоје врло прецизни докази, Црква очекујући његово покајање и повратак не жели да доказе износи, осим када то мора као одговор на Артемијеве нападе на Цркву.
И ја никако не признајем разне ТВ и новине као доказе, али ни Дечију телевизију из Крагујевца,
која врло једнострано и злонамерно извештава.

Нико му не замера што је примио помоћ (у новцу) од католика, већ
што свима другима то набија на нос.
Нико му не замера што је седео о разговарао и са тачијем и са олбрајтовом и американцима, и зукурлићем и холбриком, већ
што свима другима то набија на нос.
...
О освећењу небих даље, то је врло фина и прецизна тема, и небих да кажем нешто погрешно.
Осим да се и онима које ви називате "јеретицима и папистима" не квари водица.

Чувајмо Цркву пре свега од себе.
Праштај и ти.
Одговори
#64

Протојереј-ставрофор др Матеја Матејић

ДА ЛИ ЈЕ ОН ЦРКВА?

Званични сајт СПЦ објавио је 8. марта 2010. године чланак умировљеног епископа Атанасија Јевтића под насловом Одговор проти Матеји Матејићу. Текст је, иначе, преузет са новог сајта Епарахије рашко-призренске, који је покренут после уклањања епископа Артемија са његовог владичанског трона и постављања администратора на његово место.
Званични сајт СПЦ функционише на исти начин као и Православље, формално гласник српске Патријаршије, а стварно нека врста партијског листа у коме је сарадња омогућена само изабраним члановима једне клике. По угледу на некадање новине и часописе за време владавине комунизма, у којима су објављивани само чланци који одговарају иделогији властодржаца, тако и сајт СПЦ и Православље објављују само чланке и дописе привилегованих. То знам из искуства. Написао сам и објавио приказ књиге Непозната писма светог Николаја Охридског и Жичког коју је објавио Жељко Јелић. На његову молбу послао сам тај текст и Православљу јер ми је Јелић рекао да је разговарао са уредником Православља и да му је овај обећао да ће приказ објавити. Послао сам текст уредништву. После кратког времена уредник ми је послао електронску поруку у којој ме је обавестио да ће приказ објавити ако дозволим да га скрате јер је предуг. Пристао сам. Али приказ до дана данашњег није објављен и НЕЋЕ бити објављен јер вероватно није дато одобрење од гавнокомандујућег.
Пошто нисам члан клике погрчених владика и моји чланци и дописи нису прихватљиви за објављивање на званичном сајту СПЦ, тако да морам свој одговор преосвећеном умировљеном (и друге своје текстове) да објавим на сајту који је за преосвећеног умировљеног псевдозилотски и расколнички.
Да се овде задржим на питању ко су расколници и одметници од Цркве. Пре тога треба разјаснити КО ЈЕ ЦРКВА? У својој неизмерној гордости владика Атанасије сматра ДА ЈЕ ОН ЦРКВА. Он наводно због болести није могао да обавља дужност у својој епархији, а може да влада целом Црквом. Какву то власт има над епископима када не дижу гласове противу оних који су себе поставили изнад Цркве?
Свакако и епископи Игњатије, Григорије, Теодосије, Иринеј Буловић, Јован, западно-амерички Максим и још неки сматрају да је свако од њих Црква, па чим се неко усуди да укаже на њихову самовољу, одмах настаје дрека да се напада Црква. У ствари, они који су за умировљеног владику раколници и псевдозилоти су стварно браниоци Цркве какву смо наследили од праотаца и каква је била све до појаве нових мудраца са Запада, односно групе погрчених епископа. Бранимо догме и праксу Цркве како су их исповедали, практиковали и бранили свети владика Николај, Јустин Поповић, патријарх Варнава, патријарх Гаврило, епископи мученици Платон, Сава, и безброј других истинских архијереја свете Српске Православне Цркве. Јесу ли и они били расколници и псевдозилоти?
Јесу ли садашњи архијереји који нису прихватили промене и самовољу погрчених епископа расколници и псевдозилоти?
А да ли су горепоменути епископи, и други, непоменути али познати, у Цркви, или су себе ставили изнад Цркве? Да ли су надлежне власти Цркве, другим речима да ли је Црква одобрила промене у богослужењу? Да ли је Црква одобрила уклањање иконостса и двери? Да ли је Црква одобрила одбацивање званичног и од Цркве одобреног служабника и наметање свога личног? Да ли је Црква одобрила јеретичка учења владике Игњатија? Да ли је Црква сагласна са одбацивањем канона, односно да каноне обеси мачку о реп, како поручује умировљени владика.
Да се осврнем и на комунистички метод којим се преосвећени умировљени служи у обрачунавању са својим стварним или умишљеним противницима. Како је бар већини нас ако не свима познато, комунисти су уместо објективне дискусије са својим противницма свима њима прилепљивали по неку негативну и непопуларну етикету и на тај начин их чинили непопуларним.
Да се одмах разумемо да ја не тврдим да је умировљени владика комуниста, јер бих се онда служио његовим методом. Не знам да ли је ико из његове породице био комуниста или партизан. Али знам да је владика одрастао под комунистичким режимом. Он није био и није сада у партији, али нешто од партије је остало у њему. Ако човек непушач седи у соби пуној дуванског дима, тај дим се увлачи у његова плућа и његову одећу, па смрди на дуван иако не пуши. И код онога који је одгајен за време комунистичке владе, увукло се нешто од комунистичких схватања и праксе.
У свом првом нападу на мене, после објављивања мог чланка Чије је и какво је ТО православље, главни адут владикин против мене је био његова тврдња да сам познати љотићевац. Тај исти адут владика понавља и у овом нападу речима Списаније познатог љотићевца у мантији... Ако сам заиста познати љотићевац, онда владика нема потребе да то понавља. А ако нисам, онда он врши улогу цинкароша каквих је било доста у време владавине комуниста.
Умировљени владика пише: Све информације велеученог, а мало схватајућег Проте истичу или из извора рекла-казала или, као у претходним случајевима са клеветничких антицрквених кругова. Ово је ничим недоказана тврдња, по комунистчком рецепту. А они који знају и који су и сами сведоци терора који спроводе поједини епископи и свештеници, знају да пишем и говорим само оно што је и другима познато.
А да се вратим на уводни параграф филипике преосвећеног умировљеног. Вели: Познати, а слабо упознати са ставом о Цркви Православној уопште, и о Српској Цркви посебно, прота Матеја Матејић, из Америке, написао је још један памфлет... Рекао би човек да ме преосвећени познаје тако добро, као да смо заједно одрасли. А нисмо! Знао сам за њега јер је некада био светлоносац. Али лично сам га видео само три пута.
Први пут сам га лично упознао у Софији, у Бугарској. Он је био гост бугарске Цркве, а ја гост бугарске Академије наука. Становали смо у истом хотелу али нисмо имали прилике да се састанемо. Кадгод сам се на крају дана враћао у хотел, портир мије давао цедуљу коју је за мене остављао тада архимандрит Атанасије. Тражио је да се обавезно састанемо. Најзад се указала прилика: оставио сам му поруку када ћу бити у својој соби.
Дошао је. Још са врата је почео да грди Бугаре. Знао сам да ми је соба озвучена, па сам га молио да изађемо напоље, што смо и учинили. Када смо били напољу, напоменуо сам му да је моја соба озвучена и да није паметно грдити домаћине. Одговоро је био: А баш мене брига!
После тога ми је објаснио разлог зашто је инсистирао на томе да се видимо. Рекао ми је: Онај мој луди Риста (то су његове, а не моје речи!) кадгод идем негде ван Србије тера ме да му купујем књиге. И ја их накупујем. Али на граници ме претресу, само што ме голог не скину, и одузму ми све књиге. Овог пута сам накуповао велики број књига, и знам да ће ми их све одузети на граници. Да ли имаш неку везу овде да ми помогне да књиге пренесем?
Познавао сам Директора за заштиту ауторских права, који је био надлежан за увоз и извоз књига, а уз то је био други потпреседник владе. Замолио сам га да помогне о. Атанасију, што је он и учинио. Довео сам о. Атанасија у Агенцију за заштиту ауторских права а он је је донео гомилу књига. Директор је све те књиге послао дипломатском поштом на адресу коју му је о. Атанасије дао.
Извесно време после тога, када сам био у Солуну, идући према хиландарској кући, видео сам о. Атанасија који је трчао у супротном правцу. Када је био поред мене, није се јавио, није застао, али ја сам га упитао Да ли су књиге стигле? Не заустављајући се, у трку ми је одговорио стигле су, стигле, а ни поздрав, ни хвала. То је био други пут када сам га видео.
Трећи пут сам видео још увек архимандрита а не епископа Атанасија у Колумбусу, Охајо. Дошао је у Америку са богословским хором и било је уређено да гостују по разним парохијама, укључујући и парохију у Колумбусу чији сам тада био парох. Са управом парохије сам уредио за преноћиште певача, њихову исхрану, и концерат код нас.
Пре доласка хора, телефонирао ми је о. Атанасије. Мислим да је позвао из Чикага. Питао ме је да ли у Колумбусу постоји грчка црква. Рекао сам да постоји. Питао ме је у каквим сам односима са грчким свештеником. Рекао сам му да смо у најбољим односима. Онда је захтевао да се вечерње богослужење на коме ће хор богослова певати одржи у грчкој а не у нашој цркви. Рекао сам му да ћу имати проблем и са управом и са парохијанима ако се ова промена у распореду учини. Наравно, то није био његов проблем.
Некако сам успео да донекле смирим управу и парохијане. Објаснио сам им да је нас мало и да ако је вечерње бгослужење код нас, биће нас јако мало јер Грци неће доћи. Ако богослужење буде у грчкој цркви, имаћемо поред нас бар и известан број Грка па ће бити лепше.
Одслужена је вечерња. Био сам први на реду да говорим. Да бих још више умирио незадовољне парохијане и чланове управе моја тема је била Ширина и дубина православља. После мене је говорио о. Атанасије. Његова тема је била Специфичност српског православља.
Те вечери о. Атанасије је био гост у мојој кући. Није му сметало што сам Љотићевац у мантији. Док је обедовао, рекао сам му зашто је тема моје беседе била о ширини и дубини православља, и замерио му што ми је својом беседом опонирао. Он ми је мирно одговорио: Ја тебе нисам слушао!
Тешко ми пада што умировљени епископ криви епископа Артемија за злорадње људи најбижих њему од којих су неки већ у затвору. Да бих га подсетио да су и неки од његових блиских пријатеља осуђивани за злодела и да су били у затвору, прилажем ову добро познату фотографију преосвећеног са његовим пријатељем Зораном. Владика зна да је Зоран био у затвору због недела а и да је остао његов пријатељ.

Има преосвећени умировљени и врлина и одлика које му нико не може оспорити. Он јесте један од наших најинтелигентнијих и најученијих епископа. Али управо у томе је његова трагедија. Због тога пати од комплекса супериорности или српски речено од гордости.
Многима је позната и листа његових погрдних израза које користи и за прост народ и за понеке од своје сабраће.* Својим грубим изразима ниподаштава и понижава оне којима се обраћа. Мржњом је надахнуо свога пулена, васпитаника који је познат као поп Мрзан јер мржњу проповеда и са амвона. Тај свештеник чија вера ниуком случају није љубав, користи комунистички погрдан израз љотићевци, који су комунисти упоребљавали за припаднике хришћанско-етичко-политичког покрета. Он је од те именице исковао још једну још погрднију а то је љотићевштина.
Као што је Смердјаков био творевина Ивана Карамазова, тако је тај поп Мрзан духовни пород умировљеног владике. А и он, Смердјаков, и преосвећени умировљени, близанац Ивана Карамазова, су род рођени старца Ферапонта. Док су Зосима и Аљоша стално са људима, Ферапонт који је стално затворен у својој келији, привиђа ђаволе и јури их по соби вичући изгоњаја, изгоњају (изгонећи, изгоним)!
И владици и његовом пулену се привиђају љотићевци, па и они ако не вичу, макар у себи понављају изгоњаја, изгоњају! Шестдесет и четири године после завршетка и светског и грађанског рата, они још увек ратују противу љотићеваца. Дивна изрека умировљеног владике коју је изрекао у беседи у цркви светога Николе на Косову, вера је љубав, изгледа важи само за Шиптаре и њима је намењена, а не Србима, а поготову не Љотићевцима.
Према Достојевском постоје две врсте интелигенције. Једна је богомдана интелигенција оца Зосиме и Аљоше. Друга је луциферска интелигенција Ивана Карамазова и Кирилова. Нека преосвећени умировљени размисли и одлучи које врсте је његова интелигенција.

Протојереј-ставрофор Матеја Матејић
_________
*„….Мирашевци, псевдозилоти, секташи, еврослинавци, трабанти, комуњаре, медиокритетски менталитети, скоројевићи, конвулзивни 'духовници' и њихови суфлери и епигони, духовни слепци који су веру учили по звездама и месечевим менама, новопечени 'типичари', зилоти, маловерни смућени и смушени људи окорелих савести, путујући циркузанти, дојучерашњи удбаши који срамоте храм Божији, црни магови, дозлабога срамне пропалице, неупућени и болесни људи са папистичком 'непогрешивошћу' који углас певају будибогзна шта и леже по патосу, људи који имају своје надимке, а не знају ни да бекну, велеучени 'канонисти', а уствари дилетанти и секташи, мутиводе и цркворушитељи, фамозни и неславни одметници, безаконици, бесавесници, антидуховници, несрећни народоразбијачи, заведени и незнавени богомољци, слични јеретицима, језуитски инквизитори, шпијуни, огавне уходе и жбирови, бескрупулозни лажљивци, клеветници и подметачи, фанатици који праве халабуку и брукају Цркву, хистерични људи неуротичне ускости, искључивости, незнања и бесловесја, инквизиторски, медиокритетски менталитети, штрајкачи, откачени попови…”
А ИМА И НЕКА БЕЛА КЊИГА,па каже:

http://pastirdobri.com/biblioteka/istina...temija.pdf

ПРОСВЕТАР, раб Божји и раденик на трудном воздвиженију Часног Крста и срушеног Стлпа Рашко-Сербскјаго.
СРБИН ИМА ПУТИНА ЗА БРАТА,
А ПУТИН ЈЕ ТАТА ОД САРМАТА,
ОД ЛОВЋЕНА ДО УРАЛА,
СВЕ СУ СТРАЖЕ ОД КИНЖАЛА,
ГРАДИЋЕМО НОВИ СЕВАСТОПОЉ,
ШТИТИЋЕ НАС БУЛАВА И ТОПОЉ!
Одговори
#65

...Према Достојевском постоје две врсте интелигенције. Једна је богомдана интелигенција оца Зосиме и Аљоше. Друга је луциферска интелигенција Ивана Карамазова и Кирилова. Нека преосвећени умировљени размисли и одлучи које врсте је његова интелигенција.
Протојереј-ставрофор Матеја Матејић.

Мога би и др Матеја да размили о томе,
као и о томе да ли је важније бити Православац или љотићевац
Одговори
#66

Интересантна је та велика блискост Љотићеваца и Расколништва! Има ту нешто...

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#67

Протојереј-ставрофор др Матеја Матејић

КРИВДА КАО ПРАВДА

У својој мукотрпној историји, Српска Православна Црква је трпела и претрпела разна мучења и разне опасности. Разни освајачи српских земаља који су насртали на српску државу увек су насртали и на Цркву, јер Црква је увек била снага и упориште и православља и српства. При налетима спољних непријатеља верни народ се збијао уз своје добре архипастире и пастире и одолевао нападима.
Тако је било док су налети долазили споља. Али сада опасност не долази споља него изнутра. Можемо да се заваравамо да је све у реду и да нема никакве опасности. Али треба бити слеп, и глув, и малоуман па не видети да није тако. Имамо једну Цркву, али не и јединство у Цркви. Имамо исту свету литургију али је не служимо подједнако. Нису услови за примање светог причешћа свуда исти. Негде их и нема. Није иста унутрашњост наших храмова; негде нема више иконостаса. Негде су иконостаси остали, али су царске двери уклоњене. Нема мира и слоге у епарихији која је у колевци српства и православља.

Његово Преосвештенство епископ рашко-призренски и косово-метохијски Артемије лишен је управљања својом епархијом наводно због непокоравања одлукама светог Синода. Није јасно да ли му је суђено, када му је суђено и када је и да ли је осуђен, али казна се извршава. Постављен је администратор његове епархије и тај администратор, за кога је опште познато да се не покорава одлукама Светог Архијерејског Сабора, гвозденом руком и силеџијски жари и пали.

Иако није доказано, узмимо да је засита епископ Артемије крив и да се не покорава одлукама Синода. А како стоји ствар са следећим архијерејима:

1.Умировљени епископ Атанасије. Пошто је напустио своју епархију, наводно због болести, посећује епархије других архијереја па и где му је дозвољено и где није служи по свом личном типику, иако је одлука Светог Архијерејског Сабора да се по том типику не служи. Када је у Западно-америчкој епархији, у којој је епископ за кога су неки Грци и епископ Атанасије највећи ауторитет, служи по свом типику. И не само то. Него у току свете литургије, у олтару, стојећи пред светим престолом, отима службенике из руку саслужујућих свештеника, што је ипак непристојност. Сада када је привремени администратор у епархији епископа Артемија, и сам служи и другима наређује да служе по његовом типику. И без суда и без кривице смењује игуманију која није његов следбеник и кажњава монахиње које нису ништа скривиле. Другим речима, он себе поставља и изнад Синода и изнад Сабора, али му нико ништа или не може или неће. Можда зато што је, како би се овде у Америци казало, политички исправан (politically correct).

2. Епископ браничевски Игњатије. На теолошком факултету, где се одгајају будући свештеници и можда и владике, он отворено износи јеретичка учења, и то је архијерејима добро познато, али му нико ништа или не може или неће. У својој епархији освећује новоподигнуте кусе цркве, (цркве без иконостаса), а иконстасе уклања и из појединих раније саграђених храмова. Те цркве немају ни двери, ни царске, ни јужне, ни северне, јер немају ни иконостасе. Када је и да ли је Српска православна Црква икада одобрила то што ради епископ Игњатије? Изгледа да је и код њега, као код протестаната, правило да свако верује онолико колико хоће и шта хоће, или ништа. Али као да његова самовоља никоме не смета, па не постављају администратора у његовој епархији.

3. Епископ шумадијски Јован. Усред свете литургје, управо пред каноном евхаристије, прекида богослужење да би се извикао на појце и народ зато што се не држе новатарског типика. Јасно се чује како на народ виче марш напоље, а и он и појци и народ су већ напољу. Да ли он има одобрење светог Синода или светог Сабора да служи онако како се вековима није служило у Цркви чији је епископ? И да ли је свети Синод и у његовој епархији поставио администратора јер се не покорава одредбама своје Цркве?

Има још неколико епископа у чијим се епархијама ради противно одредбама светог Архијерејског Сабора, али нема потребе да их све поменемо. Мислим да је и оволико довољно да се види да се у случају епископа Артемија ради по искривљеној правди. Но није трагедија ако само један епископ страда неправедно, већ је трагедија у томе што нам је и сама Црква у опасности да страда не од непрајатеља већ од својих пастира, по оној тешко теби од тебе, Јерусалиме.

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори
#68

Обична пропаганда! Ништа паметно!

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#69

Није мало места где пљују на мајку Цркву, почевши од тзв. "истинских" православаца, катакомбних православаца - који ни не сачекавши гоњења побегоше у своје луксузне "катакомбе", те осталих непомјаника са рачвастим језицима почевши од новинара.де, преко ихтуса.ус, Борбе За Веру, итд

Зар они који тврде да је патријарх Павле имао ванбрачну кћер и они који тврде да патријарх Иринеј има жену и ванбрачног сина, они који пљују и праве карикатуре владике Иринеја и осталих великодостојника наше Цркве заслужују да опогане овај предивни и надасве душекорисни форум?

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори
#70

Како говори и како изгледа епископ, свештеник, духовник, професор, теолог екумениста? Који су омиљени изрази у њиховом свакодневном речнику?

Говор екумениста је мек, осећајан, брижан и дотеран, лицемеран, прожета са претераном топлином и видљивом извештаченошћу, по некада напротив- канцеларијски речник, хитар и чиновнички, хладан и експедитиван. У беседама су често пацифисти и пуни сентименталности и суза, умољиви и ганутљиви, претерано сервилни и услужни или горди. Запрепашћујуће личе на некакве политичаре оденуте у одежде.
Изгледају као успешни, добро храњени, често ошишани, обријани или са уметничким брадама. Убеђени хуманисти и помало филантропи, представљају велике ктиторе болница, разних прихватилишта и културних институција (са новцем Светског савета цркава). Присуствују у првим редовима на скуповима, конференцијама и симпозијумима на којима се ништа не спомиње о Господу Христу, о страдањима, о мучеништвима и правој вери. Брижљиво избегавају теме као што су: јереси, отпадништво, паганизам, материјализам, синкретизам, лаицизам, глобализам, либерализам, жигосање, ционизам, јудаизам, комунизам, њу ејџ, масонерија.
Стално се на мучан начин препоручује или се не избегава да се подсети да су апсолвенти два - три факултета, да су на мастеру или доктори неког од универзитета, разуме се западних (из Француске, Немачке, Велике Британије, Италије Швајцарске итд.).
Православни екуменисти су неутрални, говоре двосмислено и неодређено, на један уопштени начин, користећи многобројне и лепе речи од којих не можеш ништа конкретно да разумеш. Екуменисти виде мирну и тиху будућност Цркве (биће добро, овако је добро, будимо добри), али их одаје празноверно потчињавање званичницима (политичким и религиозним), дубоко поштују све оно што означава величину, моћ, заповест и устројство, иако се тиме могу нанети и штете Христовој Цркви.
Православни екуменисти су либералисти и склони некаквом духовном прогресу, не прихватају и не подстичу телесне подвиге (пост, молитве, метаније, читање светих Отаца) на један озбиљан начин, већ то поимају символично, са лакоћом дају разрешења на причешћима, разрешују постове, скраћују службе, подстичу куповину много свећа и чињењу многобројних донација цркви. Лабилни су или "спретни", "промућурни", корумпирани, брижљиви су за прохтеве и каприце "моћника" и залажу се за сиромахе. Живе у луксузу и угодностима проповедајући сиромаштво и милостињу.
Православни екуменисти се уопште не узбуђују и нису забринути око проблема кроз које пролази Црква[3], не дају нити један одлучан одговор, нити имају одлучан став када је у питању инвазија сатаниста, масона, бестидности и разузданости, отпадништва Европе и офанзиве против Хришћанства и хришћана[4].
Насупрот томе, већина православних екумениста су масони, чланови Лионс клуба или Ротари клуба[5], или су пак теозофи, јогини, практикују радиестезију, реики, биоенергију и остале алтернативне терапије ( у позадини "енергија" и "сила" виде Христа а не самога ђавола) или "истражују" и "пасионирани" су оријенталном и паганском праксом.
Цркву и Православље виде као личну својину, тако да са тимо могу да раде шта им је воља. Финансијски искоришћавају сујеверност и покорност наивних православних хришћана или прете клетвама и великим невољама свима онима који говоре истину или им се супростављају.
Ревносни су у добијању нарочитог "хришћанског" прагматизма, налик католичком и протестантском, оног прагматизма да би зидали што више, да би подигли на већу висину, да би створили Царство небеско овде на земљи. Тако ови бивају савладани духом предузимаштва, мешајући маркетинг и менаџерску умешност са хришћанским врлинама.
Више немају црквени и светоотачки речник, већ једну превише "теолошку" терминологију, са преувеличавањем, модернистичку, политикантску, безбрижну, помешану, европеизирану, са извештајима и моделима порука овог света (уметности, моде, филма итд.) или "светитељима" и личностима других вера и религија. Стиде се да иду у мантијама и са брадом.
Ако их дубље погледаш у очи, видећеш стид, неодлучност и колебљивост, притајеност, видећеш унутрашњу грижу савести која долази због издаје вере у Христа. Оно што екуменисти сматрају да је љубав према човеку, није ништа друго, до у суштини, љубав према свету.
Пазите, када говоре о Цркви или хришћанству уопште не користе прецизно изразе као Православна Црква и Православно хришћанство! Стално говоре двосмислено, а закључак се може интерпретирати и имати хиљаду значења.

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 2 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним