Оцена Теме:
  • 5 Гласов(а) - 3.4 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ЗАБЛУДЕ И АКТИВНОСТИ АРТЕМИЈЕВЕ СЕКТЕ


Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

СТРМОГЛАВ МОНАХА АРТЕМИЈА РАСКОЛНИКА И ЊЕГОВЕ СЕКТЕ


БИОГРАФИЈА: Марко – Артемије Радосављевић, рођен 15. 1. 1935, у селу Лелићу више Ваљева; завршио Београдску богословију 1958; служио 2 године војску; на препоруку Еп. Јована Шабачковаљевског изабрао монаштво и замонашен од Оца Јустина у Ман. Ћелије на Аранђеловдан 1960; затим рукоположен за ђакона; до 1964. г. завршио Богословски факултет у Београду; потом био професор у Богословији у Ман. Крки 1964–68; потом је ту службу, уз сагласност Синода, напустио и отишао у Париз, но како Далматински Еп. Стефан није дао сагласност за одлазак, буде од њега стављен под забрану свештенослужења. Убрзо из Париза пређе у Атину и, на препоруку јером. Амфилохија и Атанасија, прими га за свог клирика Митрополит Атички Никодим и постави га, са платом, да служи у женском Манастиру Св. Тројице Коропи крај Атине, одакле је спремио докторат, на грчком, уз нашу помоћ, штампао га 1975. г. и успешно одбранио (Тајна спасења по Св. Максиму Исповеднику). Од тада ништа озбиљније није написао, осим неколико превода Св. Максима (користећи се углавном руским; превео је како-тако Велики Канон и Страстну Седмицу), изузев краћих текстова с „догматским претензијама“, објављених у покренутом часопису „Св. Кнез Лазар“, где је окупио мању групу „ревнитеља Православља“, уско зилотског карактера (нпр. његов текст о Исповести, са преко 160 питања, копирајући језуитске обрасце; текст о Посту, налажући против Канона „пост у суботу“!).


Целу годину 1977-78. провео је као стипендиста на језуитском „Ostkirchliches Institut Regensburg“, код познатог унијопромотера Алберта Рауха, мада је и мимо тога стекао језуитско-папски менталитет, који се огледа и у схватању „неизгладивости свeштенства“ (character indellibilis). Године 1977–78. био је професор у Призренској богословији (где га је, договорно са Еп. Стефаном примио Еп. Павле, да се не би враћао у Крку, коју је самовољно напустио). После само једну годину (а имао је наставничког дара) отишао је ван Космета у Ман. Црну Реку, где је остао 1978–91, одакле га је Еп. Павле предложио Сабору за Епископа; 23. јуна 1991. г. буде изабран, хиротонисан и устоличен за Епископа Рашко-Призренског у Призрену. Из Призрена је, услед НАТО-окупације и шиптарског насиља 1999. г. и нарочито Погрома над Србима 2004. г, прешао са седиштем у Манастир Грачаницу и ту је надаље остао за стално.


Овде су почеци Артемијевог несувислог „зилотизма“ и маније против екуменизма, за коју „јерес“ је почео да оптужује читаву Светосавску Цркву Српску, па и свог Епископа, затим и Патријарха Свјатјејшег Павла. (Кад сам му нешто касније доставио превод „Свештени Канони Цркве“ и рукопис Св. Аве Јустина „Записи о Екуменизму“, где овај нови Свети Отац Цркве јасно износи Православни Богочовечански Икуменизам, насупрот лажних екуменизама римоцентричног и женевског, Артемије се никада није на то ни осврнуо; слушао је само своје суфлере, медиокритете у Православном богословљу и клеветнике свих и свега што није „по слици и прилици“ њиховој и новог им идола „Аве Артемија“. Говорили су он и они: „Један је Артемије!“ Овај култ личности прати га, нажалост, и до данас и одводи га у све дубљи раскол са читавом Српском и Православном Црквом у васељени. Већ од године 2002. па надаље Патријарх Павле је пророчки говорио Еп. Жичком +Хризостому: „Овај ће нам Брат отићи у раскол“!


Артемије је првих десетак година доста добро радио у Епархији на Косову и Метохији (и то смо као Комисија и написали у ширем Извештају Сабору маја 2006. г). Учествовао је у обнови црквеног и богослужбеног живота, без прозивања тзв. умишљеног код псевдозилота „новотарства“. (У јесен 1992. г. заједнички смо, са још Епископа и његовим свештенством, на Дечанском извору започели Божанску Литургију, осветили воду и крстили 900 одраслих дотад некрштених људи и деце са КиМ, и потом у литији на Малом Входу ушли и Дечански Храм Св. Спаса, миропомазали новокрштене и наставили Св. Литургију и Причешће свих присутних. Зашто Артемије то заборавља?). Нажалост, са довођењем Симеона Виловског, претенциозног а медиокритетског незналицу у свему, осим у „прању новца“ (пример „Атос“ и „Раде Неимар“) и постављањем за првог, и јединог, у ствари свемоћног човека у Епархији, убрзо је почињено низ канонских и материјално-финансијских преступа на КиМ, због чега је Свети Синод 2006. г. послао своју вишечлану Комисију да испита рад Еп. Артемија и тзв. грађевинског му предузећа „Раде Неимар”“, на челу које „бизнис групе“ је био С. Виловски и његов брат, и кум им Суботички, па је Синодска Комисија, и поред Артемијевог и Симеоновог ометања њеног рада, о свему поднела Сабору вишеструке реферате, о канонским и финансијским преступима обојице њих. Посебно је избио на видело акт организованог терора: пуцања из ватреног оружја на секретара КМ Епархије о. Срђана Станковића, због писменог достављања Артемију Симеонових марифетлука по Епархији. Пуцање је било организовано „с циљем застрашивња“, а претворило се у буквални покушај атентата на о. Срђана и његову суругу са двоје малолетне деце у колима код Звечана, на Ђурђевдан 2006. г. Овај страшни мафијашки акт није био без знања Еп. Артемија, јер је исто вече он изјавио: „Једно је сигурно, да су пуцали Шиптари”. Убрзо су ухваћени двојица потплаћених Срба, од којих је један затим и осуђен „за покушај атентата“ на 2 г. затвора, али је убрзо побегао са Косова. У организовању овог мафијашког акта, познатог само у гангстерским мафијама Запада, али не у Цркви Христа Спаситеља, учествовао је и врло сумњиви по много чему Коља Маљм, Рус, плаћени фотограф Артемијев (кога је он потом сместио у за свој новац купљену приватну кућу у Сремчици код Београда).


На вишеструки реферат Синодске Комисије, Сабор је, маја 2006, донео одлуку: да Еп. Артемије одмах распусти тзв. компанију „Раде Неимар“, а Симеона одмах стави под суд, и да свој однос са Синодом, Епископима и својим Клиром и народом у Епархији поврати у канонски ред и пастирски однос. Артемије је ту Саборску одлуку из 2006. г. просто напросто изиграо; само је „Рада Неимара“ преименовао, а С. Виловског није ставио под Црквени суд, нити је свој однос са Клиром, Народом и Манастиром Дечанима у било чему поправио. Ускоро је дошао на тапет и његов конфликт са Патријархом и Синодом око тзв. Меморандума за обнову 2004. г. порушених Светиња, који је он био потписао, па кад није добио новац на руке, кренуо је у бојкот те обнове, а Патријарх и Синод су тај посао, важан за охрабрење страдалог Српског Народа на КиМ, поверили Викарном Епископу Теодосију, због чега су Артемије и Виловски кренули буквално у прогон и изгон из Дечана и са Косова Епископа Теодосија. Но Св. Синод је то спречио, а Еп. Теодосије је успео да већи број новопорушених Светиња на КиМ обнови. Артемије је искористио и болест Патријарха Павла и дуже лежање у болници, и наставио свој „аутокефални“ папско-феудални однос и у својој Мученичкој Епархији и са од Синода слатим другим Епископима Српске Цркве да помогну страдалном Косову. (О свему томе постоји опширна документација, коју је Синод у 12 досијеа презентирао Св. Сабору, маја 2010. г, кад је и обављено суђење, и донета пресуда његовог свргавања с положаја Епархијског Архијереја, што је Артемије затим, директно лажући, окарактерисао флоскулом: „мене нису ни судили, ни осудили“, и ту клевету је ширио и по сестринској Грчкој и шире. У томе је учествовао и одбегли у Грчку Симеон).


*
Монах Артемије Радосављевић, до 2010. г. Епископ Рашко-призренски и Косовско-метохијски, од 11. фебруара те године суспендован је са Епархије и на мајском Сабору канонски осућен и смењен са тог положаја и умировљен, са дозволом да као Епископ живи и служи у Манастиру Шишатовцу у Сремској Епархији, што је све прихватио и потписао, и у Шишатовцу се настанио. Изненада, пак, 13. септембра исте године, најпре у штампи, а затим и у писму Светом Синоду изјављује: „да се више неће повиновати ранијим, а ни будућим одлукама“ Српске Цркве. Синод га је тада ставио под забрану свештенодејства, а Сабор је, на своме новембарском заседању изабрао за новог Епископа у Призрену – Грачаници дотадашњег Викарног Епископа Теодосија. На то је Артемије, као разбојник и побуњеник, реаговао бруталним ноћним упадом и накратко заузимањем два Манастира на северу Рашкопризренске Епархије (Девине Воде код Звечана и Дубоки Поток код Зубиног Потока), због чега буде саборски рашчињен 19. новембра 2010. г.


Отада се несрећник коначно одметнуо у раскол, са групом од 38 монаха и 12 монахиња, који су претходно, уз Артемијеву подршку, самовољно напустили Рашкопризренску Епархију, због чега су редовним Црквеним судовима сви рашчињени, који су били у свештеном чину, а сви остали подвргнути канонским епитимијама. Главни вођа свега тога, фамозни протосинђел Симеон Виловски, кукавички је побегао тајно ноћу, 13-14. фебруара 2010. г, у Солун (са манастирским колима и ко зна колико Епархијског новца; мада су он и Артемије већ имали позамашне суме, око 12 милиона долара, у Националној банци Грчке у Солуну, као и сличну суму у еврима у Комерцијалној банци у Србији – све то од новца Косовске сиротиње, који је народ из земље и Дијаспоре слао за страдални Народ и Светиње на Косову и Метохији, а они себи присвајали, како је и Комисија Св. Синода установила). Затим је судским поступком тражено од Грчке Симеоново изручење Србији, и прва одлука грчког суда била је да се исти изручи, али је тада Артемије хитно отишао у Атину и преко разноразних веза (ако не и новца), успео да Апелациони суд Грчке промени одлуку и Симеона „оправда“, јер, по Артемијевом лажном сведочењу, Симеон је „невин“, а у Србији је прогањан „из верских разлога – као антиекумениста!“ – што је ноторна лаж, јер у Србији нико није гоњен ни као „екумениста“ ни као „антиекумениста“. То је само психопатска опсесија Артемија и секте Артемијеваца да су „прогоњени“.


Уосталом, 4 су слогана којима оперише и манипулише свест и савест, ако је имају, ове расколничке парасинагоге (у штампи, јавно и тајно, застрашујући слабе и незнавене људе), а то су: Мондијализам, Глобализам, Екуменизам и Папизам! (О томе је Артемије говорио дословно у Северној Митровици пред само смењивање са Епархије). Просто питање, које се овде сваком Православном Србину и уопште Хришћанину намеће, јесте: Да ли тај псевдозилот и „православни фундаменталиста“ мисли да тиме проповеда Јеванђеље Христа Спаситеља, или оваквим слоганима „продаје маглу“ по разноразним антицрквеним сајтовима, градећи мегаломанску идеју о себи као „једином борцу за веру“, једином „чувару Парвославља“, једином „браниоцу Косова и Метохије“ итд. На ово још он додаје и клевету да су: „моји противници“, тј. Јерарси Српске Цркве и богослови, „издали Светосавље“ и „продали Косово“! Одговор на те клевете је контрапитање: „Колико је пута Артемије био у Америци?“ И шта је постигао (а огроман новац на то потрошио: 700 хиљада долара)? Што он није одбранио Косово? – него је кукавички побегао „у егзил“?! Управо у време његовог епископовања догодило се све на Косову: НАТО окупација КосМета, шиптарски над Србима Погром 2004. г. и затим њихово фамозно „проглашење независности Косова“ 2008. г.


И још једно питање: Зашто он и његова секта све време дрилују јадне вернике око себе причама о „доласку папе у Србију“, о „унијаћењу Срба“, о „промени календара“, итд – кад од свега тога нема ништа, нити ће бити, осим подгревања њихове психотичне усплахирености и смутљивости у којој такви смутљивци лове у мутном.


Артемије је већ одавно човек секташког менталитета. Опседнут личном мегаломанијом, он, иако канонски лишен Епископства и Епархије, себе је прогласио за „доживотног Епископа Рашкопризренског у егзилу“! и његову секту за „Епархију КМ у егзилу“!, а самозване групице монаха, монахиња, смућених верника и сличних људи збијених са животног пута за – катакомбе! – мада зграде где живе и служе све друго су само не „катакомбе“. И откуда новац за све то? (Треба само видети њихове сајтове, скице, монтиране фотографије: како је „великомученик“ Артемије у римском Колосеуму са крстом у рукама, окружен са пар верника, а на њега јуриша „разјарени лав Сатанасије“! Или: Патријарх и Папа њему гиљотином одсецају главу, а ми около аплаудирамо! Кад су Светогорци видели те продукте болесне опседнутости самомученика, па још упоређеног са Распетим Христом – рекли су нам да је по среди – човек психопата! (Међу присталицама те секте већ кружи „Артемијево житије“, а од гроба му већ сада најављују чуда! Православна браћа Руси би рекли: „Према Свецу и тропар“!).


Неколико речи о Артемијевој небивалој у историји Цркве „секташкој Еклисиологији“. Схватање Цркве му је слично секти-јереси Монтаниста и усплахиреног јуридисте Тертулијана, који је напустио Цркву и прешао у ту зилотску секту, а онда и њу напустио и основа своју пара-секту „Тертулијаниста“. Има, нажалост, и других примера секти сличних Артемијевој. (Најсличнија му је секта псевдостарокалендарца Матеоса из Кератеје Атичке, који је сам рукоположио свог наследника, а „ђаволе изгонио“ тако што су испод њега стављали мачку, па онда уз повике је „изгонили“ из болесника!).


Оно што је свакоме иоле искусном црквеном човеку, благочестивом Православцу, одмах јасно код несрећног нам брата Артемија, то је: он је био некада Епископ, али је канонски и саборно свгрнут и рашчињен, дакле нема ни Епархије ни Епископског чина ни благодати (осим што верује као папист „у неизгладиви карактер“ свештенства!) за служење Божанствене Литургије, нити за рукополагање било кога, а понајмање Епископа, и то сам самцат! Где му је рудиментарна свест о Православној саборности?! Он је, јеванђелски речено, „лопов и разбојник“, који „не улази на врата у тор овчији“ (Јн.10, 1-2). Он, изгубивши Епархију Рашко-Призренску и Косово-Метохијску, просто напросто упада као разбојник у туђе Епископске Епархије, нарочито у светониколајевску Жичку и Шумадијску, служи безблагодатне службе са безблагодатним бившим му клирицима, или другима рашчињенима, „рукополаже“ или „монаши“ тзв. монахе или монахиње (његов рашчињени „игуман“ Николај још пре тога је разводио венчане брачне супруге, отимајући жене од законитих супруга, да их онда „замонаши“!). Сада је сам рашчињени „епископ“ Артемије „хиротонисао“ за „хороепископа“ рашчињенога „игумана“ Николаја (у недељу, 26. априла 2015) у дрвеној бараци, никада непризнатој ни освећеној као храм Божји у селу Лозници код Чачка, на имању искљученог из Цркве, канонском одлуком Епископа Жичког Хризостома, комендијанта „Милоја патријарха“ (донедавно ноторног комунисте, а сада болесно мегаломанског „ревнитеља“, притом ситношићарџијског трговчића и самосхвалисавог „добортвора“ осиромашене у свему и с врха унесрећене „проевропске Србије“).


Смешно је до суза Артемијево „образложење“ (на сајту „Епархије у егзилу“ истога дана – ко ли му је само писао такав антиканонски и антицрквени галиматијас, јер он више, као оболео, није за тако што ни способан; ипак, неке му старе суфлере препознајемо) тога новог „канонског“ и пара-црквеног стрмоглављења, и њега лично и читаве те секте, која се хвали именом и слоганом: „Истина је једна – Владика Артемије“! Е вала, боље да је као такве нема! Јер једина Истина је само Христос! Не бих улазио у његово, чланкопишчево, тотално незнање Светих Канона и Канонског Предања Цркве Христове. То је опако и кварно а дилетантско „продавање магле“ незнавенима око њих. Па зар је Артемије толико забораван да се не сећа да је говорио „ја нећу стварати раскол“ ни „другу Цркву“? (монах Наум, „Новинар“, 4. 12. 2010). Или недавне му изјаве: „Нека ми врате чин (Епископа), па ћу отићи у пензију“! То је поновио пред неколико братољубивих Отаца, браће, сестара који су га посетили у последњих пар година молећи га да „напише само једно писмо покајања“. Дакле, свестан је да он више није Епископ, и зато тражи да му се „врати чин“. Нажалост, и на сам помен покајања, луциферовски је одговарао: „Ја немам зашто да се кајем. Нека они траже покајање преда мном!“ (Један православни Грк је био, не тако давно, код једног чувеног гуруа на Непалској висоравни, па кад му је гуру говорио да „он нема греха, и не зна шта је то грех“, Хришћанин се хватао за главу и са сузама се присетио смирених речи Светих подвижника Смиренога Христа Спаситеља: „Боље је и грешити па се кајати, него сматрати себе безгрешним“).


Не верујем да Артемије и његови суфлери (а нема их, изгледа, много, јер је себе окружио пирамидалном стражом, те му је уопште тешко и доћи – за мене неће ни да чује, но ја нећу престати да се за њега молим и палим свећу! Мада сматрам да га треба што пре искључити из Цркве, еда би га земљотрес, као овај сада у Непалу, потресао до геотектонских дубина окорелости); не верујем да не знају он и они да Епископа рукополажу 3, или 2-3, Епископа, па дакле и Хороепископа, уз сагласност Митрополита. Кога Артемије има за Митрополита, или Патријарха? Кога ли он помиње на Литургијама? Није ваљда дотле с ума сишао или, псаламски речено, „залудио у мислима својим... па измишља оправдања за грехе“, да сматра да је он једини Епископ у читавом Православљу?! Или да не зна канонски темељ Цркве: да у једном граду буде само један Епископ; и да Епископ у другу Епархију не може ући ни служити без сагласности локалног Епископа? Или је он самосвој виртуелни епископ неке само њему познате имагинарне Цркве, којој Христос није Глава, ни Епископи по васељени наследници Апостола? Ако тобож брани „јединство вере“, он свакако нема „заједништво Духа Светога“, како исповедамо у Литургији пред Причешће, а без којег нема ни „јединства вере“. Црква Христова је Сабор Свете Тројице и Сабор са свима Светима. Где су ту Артемију самодовољном и „аутокефалном“ Свети Сава и Свети Николај и Свети Јустин?


У име кога он наступа као неки нови папа, „супер-епископ“ над свим Апостолским и Светосавским Епископијама? Ко ли му је сада па тај „старорашки“ Епископ, кад Рас и Рашка имају свога Епископа? А ко ли тек тај милојевски „Лознички“, у шта је гурнуо ионако смућеног и снобурног Николаја, који је до јуче говорио Јустину Жичком: „Кад Артемије умре, ми ћемо код тебе“! – на што му је Јустин, некадашњи црноречки сабрат, одоговорио: „Е па, Артемије не сме да умре ван Цркве, него да се врати у Цркву“! Био је млади Јустин и код Артемија да га посети и замоли за то, али, по горком Пророку и Анђелима Божјим: „Лечисмо Вавилона – и не излечи се“ (Јер. 28, 9).


И овај горки текст је још један такав горак покушај.

Недеља Раслабљенога, Св. Николај Жички, 2015.


ВЛАДИКА АТАНАСИЈЕ, Херцеговина

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

Текст је већ постављан на форуму,а опет ћу рећи:ЦИГАНСКА ПОСЛА!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

Текст је одличан, тачан и разобличавајући.

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

[Слика: w7y4qg.png]

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

(13-05-2015, 11:05 AM)смедерево Пише:  Текст је већ постављан на форуму,а опет ћу рећи:ЦИГАНСКА ПОСЛА!

Да није тога "циганина" монах Артемије не би завршио школу,
највише су га помогли они које највише напада.

Можда га мучи та љубомора, јер им није дорастао у знању.
Одговори

(14-05-2015, 04:08 PM)aco Пише:  
(13-05-2015, 11:05 AM)смедерево Пише:  Текст је већ постављан на форуму,а опет ћу рећи:ЦИГАНСКА ПОСЛА!

Да није тога "циганина" монах Артемије не би завршио школу,
највише су га помогли они које највише напада.

Можда га мучи та љубомора, јер им није дорастао у знању.

Ти који су му помогли,зарили су му најдубље нож у леђа!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

Потпуно се слажем, криви су јер су знали за Артемијеву боласну сујету и комплаксе,
али су га свеједно стално хвалили као "косовског мученика и исповедника" и "великог духовника".

Нажалост, Артемије је у то поверовао и умислио да га је Бог поставио за епископа, а не Црква.
Даље се већ зна... Артемије је себе ставио изнад Цркве, данас тако,
а сутра ће умислити да је изнад Бога као омиљени му лик папа.
Одговори

У лажи су кратке ноге - каже наш народ.
У свом клеветничком, и до гадљивости простом и лажљивом тексту о Владици Артемију, бивши Епископ Атанасије рече и ово.
Заборавља немрини Атанасије да је ово 21 век, и да је напредна техника постала доступна свима, а да су мобилни телефони и практични диктафони.
Његови блиски пријатељи и сабраћа су блиски разним обавештајним структурама, и није лепо да га не подсете када следећи пут буде клеветао и лагао - да ово нису деведесете па да се може (када главни актер умре) говорити шта је и ко коме рекао у четири ока : "Патријарх Павле је пророчки говорио Еп. Жичком +Хризостому: „Овај ће нам Брат отићи у раскол“!
Можда ћемо и пре Страшног суда Христовог чути какве су непристојне понуде нуђене прогнаном Владици Артемију.
У лажи су кратке ноге - пренесимо то немирном Атанасију.

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

У лажи су кратке ноге- Адекватан наслов текста који је постављен! Баја

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

ДУХОВНА ПРЕЛЕСТ ПАРАЦРКВЕНИХ ГРУПАЦИЈА

Данас смо сведоци појединих монаха који су поштовање својим старцима претворили у идолатрију и са њима заједно иду у стварање пара-црквених група. Довољно је само погледати њихове текстове и коментаре и човека ухвати језа. Преовладава једна мрачна и злокобна слика света, теорије завере, осуђивање и клеветање до отворених излива мржње и бестидне вулгарности као и много тога другога што човека који им следује потпуно удаљује од аутентичнеправославне духовности, и коначно од Бога. Узмимо с друге стране поуке великих и светих стараца, међу којима ми је посебно драг и близак Св. Силуан Атонски. Његове речи су једноставне и зраче радошћу, благодарношћу и светлошћу. Нема код њега никакве пијетистичке распричаности, оптерећености страдањем и патњом, нема оног болесног страха већ нас учи здравом страху Божијем тј. страху да не повредимо љубав Божију и срце ближњег својом неблагодарношћу, својим самољубљем. Имајући с друге стране у виду списе разних ултра-ревнитеља који свуда виде зло и демоне није нимало чудно да су управо ти квази-духовни кругови главна упоришта "ревновања" за чистоту вере из којих се шире разни трачеви и клевете. Њихови текстови изазивају страх и језу јер не произилазе из истинског духа љубави и бриге за Цркву, већ носе набој демонске енергије. Свет о коме они пишу свет је завера, демонских привиђења, тајних глобалистичких удружења, у коме су изгледа здрави само они - изабрана духовна елита, док остали сви тону у мору греха и страсти. У таквој литератури зато нема здравог учења о Цркви јер је Црква за њих само тамо где су њихови истомишљеници и следбеници. Наравно, не треба даље трошити речи и енергију како би се јасно и гласно рекло да је реч о демонској духовности у којој многе неопитне душе налазе свој духовни бродолом.

АРХИМАНДРИТ САВА ЈАЊИЋ

Нећемо никада престати нашу борбу нити повити главу пред нашим непријатељима Немцима, који користе извесне заблуделе синове српског народа као што су недићевци и љотићевци.

Д М
Одговори

ЗАШТО РУШЕ ЦРКВУ?

1.Два су разлога због чега моћне глобалистичке структуре виде СПЦ као сметњу коју треба уклонити.Најпре, православне цркве, за разлику од римокатоличке или протестанских, имају не само националну форму, већ су и директна потпора националним државама. Зато глобалисти, који хоће да раслабе и прогутају националне државе, не могу а да пре тога сасвим не раслабе и дезинтегришу националне цркве. Оне се руше медијски и политички, али, што је најопасније, и кроз црквену јерархију, једном посебном врстом унутрашње идеологије. Епископи се, наиме, убеђују – а неки од њих су, изгледа, то и поверовали – да изворно хришћанство подразумева „право епископа да буде врховна власт у стварима која се тичу вере, живота и богослужења у својој Цркви“ (како је изјавио један наш великодостојник). „Универзална хришћанска црква“ се, тако, види као некаква конфедерација епископа, којима над главом не стоје никакве „етнофилетистичке“, помесне (националне) цркве, већ само, евентуално, Васељенски патријарх. Помесне цркве се, такође, представљају само као производи „националистичког 19. века“. Будући да су „историјска творевина“, оне се, у доба глобализације, оцењују као нешто што је већ „историјски превазиђено“.

Овакву еклесиологију шире пре свега богослови блиски Цариградској патријаршији. Тамо традиционално постоји једна фанариотска линија, која хоће да, науштрб националних цркава, обнови административну доминацију Цариградске патријаршије из времена Отоманског царства. Томе треба додати да је тежак положај православних у Турској довео до тога да се САД и ЕУ наметну као главне заштитнице Цариградске патријаршије. Захваљујући упорном раду „меке моћи“, али и богословској вештини појединих цариградских великодостојника, епископална концепција хришћанства проширила се и на поједине архијереје помесних цркава. Уосталом, зашто би баш епископи били имуни на тако раширене људске грехе као што су гордост и воља за моћ?

Други извор глобалистичког рата против помесних православних цркава јесте њихова укорењеност у традиционални морал и друштво. Православно хришћанство верује у апсолутне вредности, као што су истина, људски живот, Бог или љубав. Такође, оно негује предање, држећи до традиционалне концепције Бога, човека и друштва. Обе ствари су камен у ципели глобалиста. Како ћете раслабити везе које постоје међу људима и произвести „индивидуу“ – усамљеног потрошача и животињски тупог радника, ако најпре не релативизујете све вредности и не покидате људима њихове корене у традицији?

Православна црква је за такве циљеве баш незгодна. Она се превише опире распамећивању које се врши увођењем истополних бракова, жена-свештеница и захтева да хришћанке, у складу са политичком коректношћу, не славе Бога, већ „Бога-ону“ (God-she), и не моле се Христу, већ „Иси Христи“ (Jesa Christa). Православна црква се превише опире идеји да је грех, ако га и има, само „стање ума“, а да је највећи „грех према себи“. Она се превише опире претварању породице у „партнерство“ и замену родитеља „заштитницима дечијих права“. Она хоће да сачува заједнице – породицу, комшилук, народ и државу, не схватајући да у Империји сме да постоји само усамљени појединац-поданик, наспрам неограниченог глобалног тржишта, неограничене владавине капитала и неограничене културе заборава.

Зато националне православне цркве морају нестати. Оне морају бити замењене, најпре, „универзалном православном црквом“, а онда, после свих „реформи“ и свих „екуменских дијалога“, „универзалном хришћанском црквом“. Ова стратегија, ова политика, сада је сасвим јасна и сасвим лепо се види и у начину на који се овдашњи пројектовани медији односе према Српској православној цркви.

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори

Ракија
Одговори

Живели!

Нека нам школа буде са вером, политика са поштењем, војска са родољубљем, држава са Божјим благословом. Нека се сваки врати Богу и себи; нека нико не буде ван Бога и ван себе, да га не би поклопила језива тама туђинска, са лепим именом и шареном одећом.
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 2 Гост(а)
Све форуме означи прочитаним