Погледи форум

Пуни Облик: Екуменизам
Тренутно прегледате lite облик форума. Погледајте пуни облик са одговарајућим обликовањима.
Страница: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
Brate Ivane...prenesi i tu drugu sliku Blazenopocivseg Patrijarha Pavla i beogradskog Biskupa Stanislava Hocevara,da vide ponovo ovde prisutni.

...i svaka cast za fotografije!
Ево нађох две у архиви....

Фотографије ипак много више говоре од објашњавања. Хвала брате, са вером у Бога за Краља и Отаџбину!
Ocekujem da ce posle ovoga blazenopocivseg Patrijarha Pavla i Vladiku Nikolaja proglasiti jereticima,naravno iz neznanja! Јок
Блаженопочивши патријарх Павле приликом канонизације свештеномученика Будимира Соколовића (верски референт Врховне команде ЈВО)
(13-02-2015, 06:17 PM)Иван Пише: [ -> ]Ево нађох две у архиви....

Фотографије ипак много више говоре од објашњавања. Хвала брате, са вером у Бога за Краља и Отаџбину!

Када се удостојиш одговора на моје питање, настављамо дискусију.

Неодговарање на питање је сасвим валидно и заиста немам ништа против да не одговориш,
али не очекуј да ћу да улазим у даљу дискусију са тобом.


(13-02-2015, 04:40 PM)SUMADINAC Пише: [ -> ]
(13-02-2015, 03:59 PM)херцеговац Пише: [ -> ]Николај Берђајев је имао учење које се не може назвати Православним!

Молим те, али молим те,

остави се ствари које не разумијеш.

Најмање сам ја способан да те савјетујем, али правиш такве грешке као што је цитат Берђајева чије филозофирање улази у сукоб са Православљем!

Naravno,netacno! Ruska pravoslavna filosofija,tj, Pravoslavna Renesansa se savrseno uklapa u srednjovekovno Pravoslavlje,odnosno,sledi i prosiruje Svetootacku misao. To je svakom obrazovanom coveku jasno!

(13-02-2015, 04:21 PM)smederevo Пише: [ -> ]Брате Херцеговац,он само може да цитира људе чије се учење коси са Православљем.Ваљда је свима јасно да је шумадинац-иван-жичанин или како ће се већ представљати овде на форуму,фолирант,провокатор а најгоре што покушава да нас убеди да је он у праву!
Живео Свети Сава,Ава Јустин,Владика Николај и сви борци за Православље!

Tipican primer prebacivanje svojih osobina drugome! I sto je jos gore spominjati Svetitelje u svoju korist,ne videci sopstvenu zabludu raskolnistva. Смарање бре

Брате,
најпонизније те молим, не буди тврдоглав!

Николај Берђајев, тј. његова филозофија је неспојива са Православљем. Много тога што је писао је у директној супротности са Православљем.
Таман посла да их прогласе за тако нешто, искрена је то србадија, људи смо, икономија...
Неодговарање на питање је сасвим валидно и заиста немам ништа против да не одговориш,
али не очекуј да ћу да улазим у даљу дискусију са тобом.

Али ево и другог покушаја:

Да ли је по теби Николај Берђајев Православни мислилац као што тврди Шумадинац?
Брате, поодавно сам читао о руској православној философској мисли у периоду 19-20 век, да, знам да се као последица јавила јерес софиологије-наглашавања принципа Божанске Мудрости итд. сличност са оригенизмом, Соловјев, Флоренски, Булгаков и Берђајев....критикују их Флоровски и Лоски итд.....ако на то алудираш да ми скренеш пажњу, али то није тема.
(13-02-2015, 07:24 PM)Иван Пише: [ -> ]Брате, поодавно сам читао о руској православној философској мисли у периоду 19-20 век, да, знам да се као последица јавила јерес софиологије-наглашавања принципа Божанске Мудрости итд. сличност са оригенизмом, Соловјев, Флоренски, Булгаков и Берђајев....критикују их Флоровски и Лоски итд.....ако на то алудираш да ми скренеш пажњу, али то није тема.

Sofiologija nije jeres, vec nova pojava u Pravoslavlju. To samo govori koliko je samo Pravoslavlje bogato i jos neotkriveno.
Да, нигде није донета Саборска одлука у вези софиологије али се врло аргументовано критикује а нисам у току да ли још неко уопште и наставља гледиште тог философског правца, више сам за мудрост старчества из манастира Оптина Пустиња ако говоримо о том периоду у Русији. Можемо на другом месту о томе. Овде је друга тема.
(13-02-2015, 07:54 PM)Иван Пише: [ -> ]Да, нигде није донета Саборска одлука у вези софиологије али се врло аргументовано критикује а нисам у току да ли још неко уопште и наставља гледиште тог философског правца, више сам за мудрост старчества из манастира Оптина Пустиња ако говоримо о том периоду у Русији. Можемо на другом месту о томе. Овде је друга тема.

Ruska religiozna filosofija je nova pojava i nov duh u Pravoslavlju,dakle,otkrivenje necega novog u Pravoslavlju,narocito u oblasti antropologije. Nazivaju ga i "Belo Pravoslavlje" i prvi njegovi vesnici su Sveti Serafim Sarovski,Dostojevski i Nikolaj Fjodorov. Genijalni Nikolaj Fjodorov,jedinstvena licnost u istoriji,nekanonizovani Svetac...nadam se da si upoznat njegovim stavovima!
Нисам чуо за Фјодорова. Кажем, Оптинске старце имам као мерило из тог периода. Предложи где и који аутор повезује св. Серафима- Достојевског и Фјодорова. Знаш да смо ми Срби мало скептични кад нам кажу е има нешто "ново" у Православљу што нисте сконтали. Више сам за проверене већ канонизоване духоносне старце.
(13-02-2015, 07:54 PM)Иван Пише: [ -> ]Да, нигде није донета Саборска одлука у вези софиологије али се врло аргументовано критикује а нисам у току да ли још неко уопште и наставља гледиште тог философског правца, више сам за мудрост старчества из манастира Оптина Пустиња ако говоримо о том периоду у Русији. Можемо на другом месту о томе. Овде је друга тема.
Где ви одосте. Smile
Али свака част, види се да знате знање.
Apokalipticka prorocanstva treba tumaciti kao uslovna. Kraj sveta, o kome prorokuje
Apokalipsa, ne moze se shvatiti kao fatum. To bi protivurecilo hriscanskoj ideji slobode.
Fatalni kraj, opisan u Apokalipsi, doci ce kao rezultat puteva zla. Ako ljudi ne ispune
Hristove zavete, onda ce se to neizbezno dogoditi. Ali, ako se hriscansko covecanstvo
udruzi radi opste bratske stvari- pobede nad smrcu i sveopsteg vaskrsavanja- onda
ono moze da izbegne fatalni kraj sveta, pojavu Antihrista, strasni sud i pakao. Tada
covecanstvo moze neposredno da predje u vecni Zivot. Apokalipsa je pretnja covecanstvu
utonulom u zlo, i ona postavlja pred coveka aktivan zadatak. Pasivno ocekivanje
strasnog kraja nije dostojno coveka. Strasni sud je samo pretnja za nezrelo covecanstvo.
Zavet hriscanstva se sastoji u sjedinjenju Nebeskog sa zemaljskim, Bozanskog sa ljudskim;
sveopste vaskrsavanje, pak, vaskrsavanje imanentno, svim srcem, svom mislju, svim
delovanjem, tj. ono koje se ostvaruje svim snagama i sposobnostima svih sinova
covecanstva, i predstavlja ispunjenje ovog zaveta Hrista- Sina Bozijeg i istovremeno
Sina Covecijeg. Vracanje zivota svim umrlim, aktivno vaskrsavanje a ne samo pasivno
ocekivanje vaskrsnuca, mora da bude ne samo delo hriscansko, vec i delo Vanhramske
Liturgije, delo ljudskog stvaralastva. Pobeda nad smrcu, sveopste vaskrsavanje nije
samo stvar Boga pri pasivnosti coveka, to je stvar Bogocovecanstva, to je stvar
saborne ljudske aktivnosti.

N I K O L A J F J O D O R O V
Страница: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71